Cambios

Saltar a navegación Saltar a la gueta
m
Preferencies llingüístiques
* Les ''comisiones permanentes y especiales'': de Finances; Organizadora de Competiciones, Técnica y de Desenvolvimientu; d'Árbitros, d'Asuntos Llegales, de Fútbol Femenino, de Fútbol Infantil y Xuvenil, de Futsal y Fútbol Playa, del Estatutu del Xugador, de Deportividá, Responsabilidá Social y Sustentabilidad; de Seleiciones Nacionales, de Marketing y Televisión.
 
* La ''DirecciónDireición Xeneral Executiva'', a cargu del trabayu alministrativu de la AFA (implementar les decisiones de l'Asamblea, supervisar la contabilidá, caltener les relaciones coles demás instituciones y controlar al personal).
 
*Los ''órganos xurisdiccionales'' (Tribunal de Disciplina, Tribunal d'Ética y Tribunal d'Apelación)
}}
 
El presidente representa legalmente a la AFA. Tien como atribuciones: executar les decisiones de l'Asamblea y del Comité Executivu al traviés de la secretaría xeneral, velar pol funcionamientu de los órganos internos, supervisar el trabayu de la DirecciónDireición Xeneral Executiva, les relaciones colos miembros, la FIFA y la Conmebol, nomar al direutor xeneral y al direutor de finances, presidir l'Asamblea y el Comité Executivu, y faer alcuerdos. Pa ser presidente ten de ser arxentín y morar en territoriu nacional, ser mientres trés de los últimos siete años presidente o vice d'un club o una lliga, nun ser declaráu culpable con sentencia firme d'un casu penal y presentar una declaración xurada cada añu. En casu de vacante, reemplazar el vicepresidente primeru.
 
Les eleiciones de los miembros del Comité Executivu celebrar por llistes de candidatos integraes por siquier una muyer, un presidente, trés vicepresidentes, once integrantes y ocho suplentes. Pa ser electu ríquese más del 50% de los votos válidos emitíos pola Asamblea o mayoría simple ente los dos llistes más votaes. Antes de la eleición, tienen de sometese a un exame de idoneidad pol Tribunal d'Ética. El mandatu dura cuatro años con posibilidá d'una reeleición directa, asumiendo'l mesmu día en que son escoyíos.

Menú de navegación