Edir Macedo

De Wikipedia
Edir Macedo
Vida
Nacimientu Rio das Flores (es) Traducir18 de febreru de 1945 (79 años)
Nacionalidá Bandera de Brasil Brasil
Estudios
Llingües falaes portugués
inglés
castellanu
portugués brasilanu
Oficiu teólogu, escritor, empresariu, funcionariurelixosu
Premios
Creencies
Relixón Ilesies evanxéliques
bispomacedo.com.br
Cambiar los datos en Wikidata

Edir Macedo Bezerra (18 de febreru de 1945Rio das Flores (es) Traducir) ye un relixosu cristianu brasilanu, fundador, líder y predicador de la Ilesia Universal del Reinu de Dios (IURD).

Como escritor evanxélicu, tien más de 10 millones de llibros vendíos, estremaos en 34 títulos, ente los que se destacar los sos superventes Orixás, caboclos y guíes y Nos pasos de Jesús, los qu'algamaron más de tres millones d'exemplares vendíos en Brasil.

Ente los sos principales detractores acusar de predicar humildá mientres vive ostentosamente del productu de les donaciones de los sos fieles.

Biografía[editar | editar la fonte]

Primeros años y migraciones relixoses[editar | editar la fonte]

Edir Macedo nació nel conceyu Rio das Flores del Estáu de Rio de Janeiro (8.192 habitantes, 2007), nel senu d'una familia católica. En 1963, empecipió la carrera como funcionariu públicu, trabayó como caxeru pa la llotería del Estáu de Rio de Janeiro, y trabayó tamién nel Institutu Brasilanu de Xeografía y Estadística, el IBGE, como investigador nel censu económicu de 1970. En 1971 casóse con Ester Eunice Rangel Bezerra y en 1974 participaba d'una ilesia, el Ministeriu: "Cruzada del Camín Eternu".

En completando 16 años de carrera como funcionariu públicu dexó'l cargu pa dedicase a la relixón.

Casáu con Ester Eunice Rangel, tien trés fíos: Cristiane, Viviane y Moisés.

Ta graduáu en Teoloxía pola Facultá Evanxélica de Teoloxía "Seminariu Xuníu", y pola Facultá d'Educación Teolóxica nel Estáu de São Paulo (Fatebom). Fixo'l doctoráu en Teoloxía, Filosofía Cristiana y Honoris Causa en Divinidá, amás de tener un máster en Ciencies Teolóxiques na Federación Evanxélica Española d'Entidaes Relixoses "F.Y.Y.D.Y.R".

Ilesia Universal del Reinu de Dios[editar | editar la fonte]

En xunetu de 1977 fundó la "Ilesia universal del Reinu de Dios" (IURD) La so primer see funcionó nel edificiu d'una antigua funeraria, na zona Norte de Rio de Janeiro. Anque, tou empezó nuna GLORIETA d'una plaza (narráu na triloxía de llibros de la so biografía). Güei la sede esta na "Catedral Mundial de la Fe" en Rio de Janeiro, unu de los mayores templos d'esta ilesia na América Llatina.

Edir Macedo doctorar en teoloxía en 1981 nuna institución evanxélica pentecostal.[ensin referencies] Ye Pastor dende 1977, y tamién Obispu y Secretariu Xeneral de la IURD, que tien más de 30 millones de fieles en Brasil y templos en cuasi 200 países. En Brasil la Ilesia Universal del Reinu de Dios evanxeliza al traviés de 50 estaciones de televisión, más de 100 d'estaciones de radio, dos periódicos, dos imprentes, un estudiu de grabaciones.[ensin referencies] A la IURD conózse-y en distintos países de Llatinoamérica por distintos nomes, tales como: "La Comunidá del Espíritu Santu", "Ilesia de la Oración Fuerte al Espíritu Santu", "Pare de Sufrir" o a cencielles "La Ilesia Universal del Reinu de Dios" y n'España conózse-y como "Familia Xunida".

La IURD impulsa la gran mayoría de les doctrines fundamentales del evanxelismu, tales como la deidá de Xesucristu, la Trinidá, la resurreición corporal de Xesucristu, la salvación por gracia solo al traviés de la fe en Xesucristu, la Biblia y el sacrificiu como representativu de la Fe. Ta allugada nel campu de la teoloxía de la prosperidá, que sostién que Dios ye fonte de vida, sanidá, bayura económica y felicidá.

La IURD creció hasta tornase la segunda mayor corriente relixosa de Brasil, según el Censu de 2010. Esta Ilesia anovó na práutica de la llamada Oración Fuerte, cola que se busca espulsar a malos espíritus o demonios a los que se-y atribúin enfermedaes, tristura, torgues nel trabayu, vicios, deldes, etc. Con bases nes orientaciones bíbliques, la Ilesia Universal del Reinu de Dios construyo'l retruque del Templu de Salomón, que la so inauguración realizar nel añu 2014, na ciudá de São Paulo (SP). una mega ilesia, con 126 metros de llargor por 104 d'anchor, dimensiones que superen les d'un campu de fútbol oficial y les del mayor templu de la Ilesia Católica de la ciudá de São Paulo, la Catedral de Sé. Son más de 70 mil metros cuadraos d'área construyida nuna corte de 28 mil metros. Un altor de 55 metros correspuende a la d'un edificiu de 18 pisos, cuasi dos veces l'altor de la estatua del Cristu Redentor.

En 2018 estrenóse Nada que perder (Nada a perder) película autobiográfica financiada pola so propia empresa, Record. Dellos críticos describir como «glorificación». Nes ilesies dan billetes d'entrada gratuites pa convertila nun ésitu, téunica de marketing yá utilizada nuna película anterior de la ilesia.[2] Una segunda parte ta anunciada pa 2019.[3]

Problemes llegales[editar | editar la fonte]

En 1992 l'Obispu Macedo foi encarceláu 11 díes en Brasil de xacíu fraude, y charlatanería y en 1996 empezaron a investigalo pola forma de fraude sicasí internacional de divises,.[4] De toes formes decidieron absolvelo.

Nel 2002 la Ilesia llanzó'l so propiu partíu pa desvenceyase del Partíu Lliberal (PL) qu'integraba la coalición del gobiernu de Luiz Inacio Lula da Silva.[4] Esti partíu güei llamáu Partíu Brasileiro [1].

Discutinios[editar | editar la fonte]

Edir Macedo foi criticáu públicamente principalmente porque se-y acusa de recibir donaciones, que los sos detractores alverten qu'esploten a los probes. Delles vegaes la canal O Globo (que ye la competencia comercial de la Rede Record, propiedá de la Ilesia Universal) intentó acusala por llavadura de dineru, acusaciones que nunca fueron probaes y qu'anició una sonada demanda a O Globo per parte de la IURD na cual l'entós presidente Lula amosóse favorable a la IURD.[ensin referencies]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]