Crocodile

De Wikipedia
Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.
Crocodile
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Ocupación pirata
[editar datos en Wikidata]

Sir Crocodile (サー・クロコダイル, Sā Kurokodairu), ye un personaxe ficticiu perteneciente al manga y anime One Piece. Yera'l presidente de la organización criminal clandestina Baroque Works y ye el mayor antagonista a vencer de la Saga de Arabasta. Orixinalmente foi un Shichibukai pero foi destituyíu dempués de tratar de derrocar y apoderase del reinu de Arabasta. El nome de Crocodile méntase comúnmente cuando se fala de la reputación de Luffy, pos la so derrota foi l'acontecimientu que fizo que'l Gobiernu Mundial empezara a tomar en serio a los Sombreru de Paya. Los dos formaron una alianza informal mientres el so escape de Impel Down y ayudó a Luffy na guerra de Marineford

Apariencia[editar | editar la fonte]

Crocodile ye un home enorme, mide siquier el doble de lo que mide Luffy (172cm o 5'7½" pies) y abondo más que Robin (188 cm o 6'2" pies). Tien un torso ampliu y costazos grandes, piernes y brazos comparativamente más delgaos y gruesu pescuezu. Tien piel claro y pelo negro-purpúreo peñáu escontra tras. Crocodile exhibe dellos repulgos de batalles y engarradielles, la más notable de les cualos tener al traviés de la so cara, y tamién perdió la so manzorga, que foi reemplazada por un gaxarte doráu. Fala con voz pausada y fonda y usualmente ve fumándose-y unu de los puros que produz la so compañía. El so estilu de vistimienta recuerda claramente'l d'una xefe de la mafia. Usa davezu xoyería en forma d'aniellos doraos con delles xemes.

Cada Shichibukai tien una tema animal y el de Crocodile ye, obviamente, el cocodrilu.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Crocodile foi, nel so momentu, el Shichibukai col segundu pagu más baxa, y xunto a Boa Hancock, los únicos dos Shichibukai con pagos menores a 100 millones. Antes de ser un Shichibukai, Crocodile tenía un pagu sobre la so cabeza de 81,000,000 berries. Sicasí Oda afirmó que si fuera entá pirata y supiérense los sos intentos de tomar el reinu d'Arabasta, el so pagu hubiérase, a lo menos dobláu. Crocodile ye abondo intelixente y astutu (unu de los personaxes más intelixentes en tou One Piece), cosa que rescampla pola so habilidá de dirixir Baroque Works y caltenela de callao del gobiernu, mientres públicamente cumplía colos sos deberes de Shichibukai volviéndose inclusive un héroe pal pueblu. Tien un gran talentu n'escurrir planes virtualmente perfectos (como lo faía Kuro) y dase cuenta de coses, deducir y concluyir asuntos qu'escaparíen a l'atención d'otros.

Como munchos enemigos que Luffy conoció, Crocodile amuésase confiáu en sí mesmu y les sos habilidaes (anque a diferencia d'otros como Don Krieg, el so enfotu provién de la so fuercia y habilidá y non solo de fanfarronear). El so poder ye exhibíu cuando gana a Luffy dos veces, cuasi matándolo los dos causes. Sicasí, por cuenta del so enfotu, subestima a Luffy y a la so fuercia de voluntá, cosa que darréu-y llevaría a ser derrotáu. Crocodile nun tatexa al momentu de matar y amuésase con sangre frío al sentenciar la vida d'otru.

Tamién escarez de cuasi cualquier códigu d'honor y nun dexa a los sos enemigos morrer honorablemente si poder evitar. Una de les poques señales d'honor qu'amuesa ye mientres el tercer round de la so batalla con Luffy nes catacumbes, cuando-y diz que como ye un pirata xenuinu, merez una muerte honorable y atacar col so gaxarte. Sicasí, por cuenta de la situación de la batalla, esto podría ser consideráu más un actu de crueldá que d'honor. Anque ye posible que, por cuenta de que cuasi nunca engarró col so gaxarte envelenáu, el fechu de que lo fixera, fora una especie de tributu a la tenacidá de Luffy (él mesmu reconoz esti fechu).

Anque Crocodile enoxar n'estremu o se fadie de la so víctima, escasamente va matar nel actu, prefiriendo faela sufrir y depués matala. Esto resultó ser un mal vezu que lo llevaría a la derrota. Les primeres dos vegaes qu'engarró contra Luffy, en llugar de matalo depués de vencelo, dexar por qu'amorrentara sufriendo, cosa que dexó a Luffy salir adeante y finalmente ganalo. Namái por cuenta de esti mal vezu, foi que Luffy pudo ganar a Crocodile.

En dalgún puntu de la so vida, foi'l mesmu despreocupado y feliz pirata que Luffy ye. Inclusive compartió'l mesmu suañu (ser el Rei Pirata); sicasí, el tiempu que pasó nel Grand Line malvó la so personalidá causando que se volviera la cruel y sádica persona que ye agora, causando que dexara dir el so suañu.

Crocodile paez conocer a dellos de los Shichibukai. Esto puede trate na saga de Thriller Bark, cuando Robin apurrió a Luffy información sobre Gecko Moria, ye posible que Crocodile supiera d'él. Burllar del códigu d'honor y arguyu de Jinbe y viose que nun-y sorprendía la presencia de Boa Hancock en Impel Down.

Rellaciones[editar | editar la fonte]

Equipu[editar | editar la fonte]

La conexón ente Crocodile y Robin foi puramente de negocios; él nun la consideró la so amiga, sinón a cencielles una ferramienta más pa consiguir les sos ambiciones. Nunca-y amosó compasión nin fraternidá, solo esperaba que cumpliera los sos órdenes. Nun sintió llástima d'ella cuando fracasó en consiguir Plutón y nun lo pensó dos veces al intentar asesinala, anque momentos antes reconociera que fuera una bona compañera.

Tampoco se contuvo na so crueldá con otros axentes de Baroque Works, especialmente cuando fallaben (quixo alimentar a los sos cocodrilos con Mr. 3).

Anguaño fai equipu con Mr. 1 (Daz Bones) con quien s'enfusó a la segunda parte del Grand Line.

Enemigos[editar | editar la fonte]

Crocodile ye enemigu de Arabasta pol so intentu de conquistar el país. Nun se lleva particularmente bien con Vivi debíu al caos y crime que cometió nel país. Debíu a la fin de la so combalechadura qu'agora se conoz abiertamente, ye agora enemigu de la Marina y del Gobiernu Mundial por causar un potencial desequilibriu nos Trés Grandes Poderes del mundu (Yonkō, la Marina y Shichibukai). Sigue siendo enemigu de los Sombreru de Paya y la so derrota ante ellos ye considerada unu de los más grandes llogros de la banda de Luffy. Sicasí, quier lliberar de Impel Down y ufiérta-y el so ayuda a Luffy; yá que tien un nuevu y letal oxetivu: matar a Barbablanca, quien paez ser un vieyu enemigu.

Shichibukai[editar | editar la fonte]

Como se pudo notar en delles ocasiones, Crocodile nun tien nenguna amistá colos miembros del Shichibukai. Intentó tener una engarradiella en Impel Down contra Jinbe (nin se inmutó de la so presencia), que foi detenida por Ivankov. Yá en Marine Ford, Crocodile empezar a enfrentar a Barbablanca y a Jozu: y entós, Doflamingo ufiérta-y el so ayuda p'acabar con él. Crocodile, furiosu, diz-y que nun lo considere igual que'l, y qu'en llugar de "empresta-y ayuda", tenía de dicir "déxame ser el to subordináu". Dambos empiecen un curtiu duelu, que termina n'empate, pos Crocodile decide ayudar a Luffy en contra de Mihawk, empecipiando otru enfrentamientu contra otru Shichibukai.

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Crocodile ye unu de los personaxes más poderosos nel mundu de One Piece, prueba d'ello ye que solía ser un Shichibukai y qu'empata en combate con Shichibukais tan poderosos como Mihawk o doflamingo . Ye unu de los pocos personaxes que llogró ganar a Luffy, y amás, en dos causes.

Fruta del Diañu[editar | editar la fonte]

Él perfeccionó'l poder de la Fruta Suna Suna non El mio (Sable Arenu) a tal puntu, que puede volver arena'l so cuerpu como actu reflexu ante un ataque (entá ensin tar consciente) y si engarra nun desiertu vuélvese cuasi invencible. Crocodile tien l'habilidá de crear grandes nubes de sable, faer armes col sable, crear sables moventibles y usando la so mano, ye capaz de drenar toa'l mugor de cualquier oxetu (seres vivos y otros oxetos). El so conseyu a Luffy sobre non solo arguyecese de la Fruta del Diañu, sinón de perfeccionar el so poder, foi al paecer lo que-y dio a Luffy la idea de los Gears.

Ataques[editar | editar la fonte]

Estos son dellos ataques de Crocodile. Frecuentemente (que non siempres) noma los sos ataques en distintos idiomes, usualmente n'inglés, italianu y español.

  • Barchan (Barchan)

Crocodile ximielga'l so brazu derechu escontra alantre ente que va dexando un rastru de medialluna nel sable tres él. Cualquier cosa nel algame d'esi rastru queda dafechu ensuga gracies a l'habilidá deshidratante de Crocodile. Un "barján" ye una duna de sable en medialluna con un cantar en forma d'arcu.

  • Desert Zarro (Encierre del Desiertu)

Crocodile cueye al so oponente cola so mano derecha, dempués drena lenta o rápido'l mugor del so enemigu cola so capacidá de deshidratación, dexándolos secos.

  • Desert Girasole (Xirasol del Desiertu)

Cocodile crea una espada de sable cola so mano derecha, al igual que col so Desert Spada, pero esta vegada clavar na tierra faciendo que la so alredor fúndase creando un fuexu xigante de sables moventibles. A quien atrape nel fuexu va ser aspiráu escontra adientro y va ser soterráu vivu. "Girasole" ye la pallabra italiana para xirasol.

  • Desert Spada (Espada del Desiertu)

Crocodile tresforma la so mano derecha nuna espada de sable, entós estender a lo llargo de la tierra como un torpedu que parte cualquier oxetu na so trayeutoria incluyendo'l terrén. "Spada" significa "espada" n'italianu.

  • Ground Secu (Tierra Ensuga)

Crocodile pon la so mano na tierra y utiliza la so habilidá de deshidratación de desecar una área enorme al so alredor, tresformando la tierra en sable secu como la del desiertu. Cuando fai esto tamién puede faer que l'área al so alredor desfáigase.

  • Ground Death (Tierra Muerta)

Una versión bien de más fuerte del Ground Secu, esta vegada Crocodile non solo ensuga la tierra, sinón cualquier cosa al algame, incluyendo la xente ya inclusive edificios.

  • Sables (Nube de Sable)

Crocodile invoca un destructor tornáu de sable. "Sables" signifiquen lliteralmente "arenes" en francés, pero esta pallabra puédese tamién utilizar pa referise a una "nube d'arena".

  • Sables Pesáu (Nube de Sable Pesáu)

Crocodile concentra un remolín de sable na so mano, dempués llanzar contra'l so oponente creando una destrcutora onda espansiva al topetar. "Sables" ye "nube d'arena" en francés y "Pesáu" fai referencia a la pallabra n'español.

Armes[editar | editar la fonte]

Auníu al fechu de que ye de los pocos personaxes que perfeccionaron el so poder de fruta, Crocodile puede engarrar abondo bien usando'l so gaxarte. Mientres la so tercer engarradiella contra Luffy cuasi namái sirvióse del so gaxarte pa engarrar y nun usó los sos poderes sinón a la fin de la llucha cuando yá yera demasiáu tarde pa él (na octava película, si usa los sos poderes pa tornar a Luffy ya inclusive vuela nuna ocasión). El so gaxarte ta fechu por una aleación dorada desaxeradamente resistente. La parte curva del mesmu ye la vaina d'un gabitu con un venenu abondo fuerte pa inclusive fundir roca. Si'l gabitu llegara a rompese, tien un pequeñu cuchiellu retráctil que sale de la base del gaxarte.

Puntu débil[editar | editar la fonte]

A pesar de los sos grandes poderes, Crocodile tien una debilidá; si les sos ropes o piel son enchíes por cualesquier líquidu, o si cutir con un oxetu moyáu, el so cuerpu pierde la capacidá de convertise en sable, dexando que los ataques físicos estropiar. Luffy utilizó esto a la so ventaya nes sos segunda y tercer batalla contra Crocodile. Primero usando l'agua d'un barril que taba sobre'l so llombu y finalmente usando la so propia sangre de les firíes que Crocodile causáralu.

Amás d'esti puntu débil, Emporiu Ivankov reveló que Crocodile tien otru puntu débil que tenía cuando Crocodile yera malapenes un pirata novatu. Nun dixo de cual trátase.

Historia[editar | editar la fonte]

Años tempranos[editar | editar la fonte]

Sábese que Crocodile tuvo presente na execución de Gol D. Roger.

Crocodile foi una vegada optimista y allegre. Él mesmu dixo que nun yera bien distintu a Luffy, qu'inclusive deseyaba convertise nel Rei pirata y tener aventures. Col pasu del tiempu, la so acumuladura de poder y esperiencia fixeron que'l so optimismu esmoreciérase. Crocodile dexó dir los sos suaños y eventualmente convertir nun Shichibukai. En dalgún momentu, antes o dempués del so ascensu Shichibukai, Crocodile supo del Arma Ancestral llamada Plutón ya interesóse enforma nella.

Nel pasáu, Emporiu Ivankov conocer, y ello ye que sabe d'una antigua debilidá so. Ye posible que Crocodile tuviera un combate y entós convirtiérase nun enemigu del exércitu revolucionariu.

Al paecer, Crocodile dalguna vegada enfrentar a Barbablanca,(polo que se menta na batalla de Marineford yá que Crocodile ataca a Barbablanca pero ye deteníu por Luffy) y perdió un combate contra él. Sicasí, y anque nun foi esclariáu, ye bien posible que dalguna de les firíes de Crocodile, fueren causaes pol Yonkou.

Baroque Works y el so Proyeutu Utopía[editar | editar la fonte]

Crocodile formó la organización criminal conocida como Baroque Works, que quería tresformar el reinu de Arabasta nuna nación militar fanática con él como líder, inclusive superando al Gobiernu Mundial. Esti motivu foi amarutáu por Crocodile diciendo que'l quería construyir una "Nación Ideal", y esto sería conocíu polos oficiales de Baroque Works como Operación: Utopia.

Arabasta demostró ser un blancu ideal pa Crocodile; nun yera solamente una nación más rica, tenía una población fácilmente manipulable y una coxuntura social por cuenta de la seca. Usando escándalos pa mancar l'arguyu nacional y el fervor revolucionariu de la xente, Crocodile pudo non solamente estremar el país políticamente sinón que tamién llogró establecese a sigo mesmu como l'héroe de la nación. Amás, les habilidaes que llogró al comer la fruta Suna Suna facer cuasi invencible nel terrenal desértico de Arabasta. Otru motivu por escoyer Arabasta foi por qu'enteróse, gracies a Nico Robin, que la llexendaria arma Plutón taba escondida ayundes de los desiertos de Arabasta.

Pa caltener la so imaxe pública y p'asegurar l'ésitu de los sos planes, Crocodile adoptó l'alies de Mr. 0 (acordies cola política de nomar códigos nos Baroque Works), y toles sos órdenes yeren unviaes al traviés de la so vicepresidenta: Miss All-Sunday (Nico Robin). La so coartada pa tar en Arabasta yera un casino del cual yera'l xerente.

Crocodile foi finalmente ganáu nel tercer round de la so llucha, cuando Luffy vencer con un Gomu Gomu non Storm que lo unvió de nuevu a la superficie. Siguíu de recibir el gran ataque, y yá inconsciente, Crocodile aterrizó metanes la guerra qu'él empecipiara, siendo espuestu finalmente como'l criminal que yera. Dempués de la so derrota en Arabasta y del esbarrumbamientu de Baroque Works, Crocodile foi deteníu pola teniente Tashigi y encarceláu pol capitán Smoker. Por cuenta de los sos tarrecibles actos, Crocodile foi desaposiáu del so rangu de Shichibukai.

El so llugar dientro de los Shichibukai foi apocayá ocupáu por Marshall D. Teach "Barbanegra".

Vida dempués de la so derrota[editar | editar la fonte]

Foi unviáu a una prisión xunto a dalgunos de los sos compañeros de Baroque Works. Miss Goldenweek escurrió un plan pa salvalos y consiguió lliberar a toles moces y a dalgunos de los homes. Crocodile y Mr. 1 refugar a siguir a los prófugos, y quedáronse viendo como s'alloñar. Más tarde zarren xunto a ellos a Mr. 2 y Mr. 3 y los cuatro son unviaos a Impel Down.

Impel Down[editar | editar la fonte]

Vése-y na saga de Impel Down; presu xunto a Ace y el Shichibukai Jinbē. Crocodile empieza a burllase de que Jimbe entama detener la guerra contra Barbablanca. Jimbe y él empiecen a tener un discutiniu de que Barbablanca llueu va cayer inevitablemente. Pero xunto a Crocodile, acompáñen-y otros presos que tán acordies con él.

Luffy llega al nivel 6 a tratar de rescatar a Ace, pero yá la llevaron. Luffy quédase atrapáu nel nivel 6, xunto a Ivankov y Inazuma. Crocodile ufiérta-y ayuda pa salir del nivel 6; yá que Crocodile quier matar en persona a Barbablanca. Luffy negar a lliberar por cuenta de les sos aiciones en Arabasta, a lo que l'ex-Shichibukai contésta-y que Arabasta yá dexó d'interesa-y y que puede tar sele. Sicasí, Ivankov conoz un secretu sobre Crocodile, y diz-y a Luffy que lo lliberar, pos si faía daqué malu, él encargaríase de sopelexar. A esa súplica, xúnese Jinbē, a quien Luffy, ensin duldar, tamién llibera. Entós fórmase un equipu con Inazuma, Ivankov, Crocodile, Jinbē y Luffy; Jinbe alviértelu a Crocodile que si pon una sola mano sobre Barbablanca, el lo va matar. Crocodile ufiérta-y batese en duelu con él.

Sicasí, la rivalidá ente Jinbē y Crocodile, dambos faen equipu con Luffy mientres los fechos posteriores. Los trés pirates encabecen la fuxida de Impel Down, y la so fuercia ye amosada como "monstruosa", yá que naide ye capaz de vencelos. Inclusive, al llegar al 4 nivel, los trés acaben de momentu con trés de los cuatro Demon Guards d'un solu golpe. Crocodile encargar de Minocebra.

Xusto nel cuartu nivel, el pirata Barbanegra sále-yos al pasu. Dempués de que Jinbe detuviera a Luffy de siguir engarrando con Teach, Crocodile intercambia poques pallabres con Barbanegra y búrllase del fechu qu'ésti tea arriesgando'l so nuevu puestu. Barbanegra contésta-y qu'eso ye debíu al plan que tien, sicasí Crocodile résta-y importancia y asegura nun tar comenenciudu.

Mientres l'escape, siguen xubiendo niveles y ganando a los guardias, cuando nel nivel 2 atopar con Mr. 3, antiguu subordináu so. En despreciando'l so nivel y preguntar cómo ye qu'una basura como Galdino, toos xunir a la revuelta liderada por Luffy, Crocodile y Jinbe y prosiguen el so camín escontra la salida.

Una vegada fuera, decatar de que los barcos qu'entamaben robar alloñárense p'aisllar Impel Down y dexar que Magellan encargárase de too. Crocodile, Mr. 1, Buggy y Jinbe utilicen una xigantesca puerta como balsa, impulsada por el mesmu Jinbe y lleguen a un barcu de los marinos nel qu'empiecen a ganar a los sos enemigos fácilmente y ensin nengún tipu de problema.

Marineford[editar | editar la fonte]

Al llegar a la batalla Crocodile ataca a Barbablanca tomándolo por sorpresa, pero Luffy intervién esviando'l golpe d'este, quien ye cuestionáu por Crocodile sobre esta aición. Dempués d'eso apaez frente al Mobidick y ye atacáu por pirates de Barbablanca quien son ganaos con facilidá por un torbolín d'este, Barbablanca considerar un fadio y primero que pudiera reaccionar ye atacáu por Josu l'home diamante cutiéndo-y con tal brutalidá que lo fai sangrar a pesar de ser un home de sable y xusto cuando diba ser atacáu de nuevu por él, Doflamingo cola so habilidá detién a Josu y convida a Crocodile a xunise contra Josu lo cual refuga y manda a volar col so torbolín de sable xunto con josu.

Depués d'eso cuando Barblanca ye mancáu por Squad cuestióna-y que'l nun foi vencíu por él, y que Barbablanca volvióse un debilucho a lo que toos reparen sorprendíos.

Dempués apaez nel capítulu 566 de la manga cuando diba ser executáu Ace lo cual evita con dos golpes de sable a lo que Sengoku comenta que de toles persones qu'hai na batalla sería él postreru n'ayudar a Barbablanca con tol odiu que tien a lo qu'él respuende que puede terminar con Barbablanca n'otru momentu y que si lo fixo ye por qué'l velo tan sele cáusa-y estomagaes, darréu ye atacáu por Doflamigo cortando la so cabeza quien nun-y causa dañu y ye integrada al cuerpu por ser arena, empezando un combate contra él.

Depués mientres luffy sigue'l so camín faía la plataforma d'execución esti ye atacáu por Mihawk, onde'l so ataque vese interceptáu por Mr. 1 quien ye ganáu por Mihawk a lo que Crocodile enoxáu pol sucesu diz-y que curie'l so propiu llombu o va ser estrapáu como un inseutu.

Más tarde, Barbablanca atopó'l so fin a manes de los pirates de Barbanegra. Desque Crocodile perdíu l'honor de matar a Barbablanca, tou lo que podía faer ye ver el so cuerpu muertu entá de pies

Cuando l'almirante Akainu acorrexa a Jinbei y Luffy , Cocodrilu repele a Akainu y llanza a Jinbei y Luffy al aire fuera del algame del almirante pa caltener a los marinos nel so propiu camín. Entós vése-y de pies xunto a los Pirates de Barbablanca y preparar pa engarrar contra Akainu.

Na so última apaición apaez ensin nengún dañu cuando Shanks llega y pide paz ente los marinos y los pirates

Dempués de la guerra[editar | editar la fonte]

Selmanes dempués, Crocodile y Mr. 1 atopar nuna isla ensin identificar nel Grand Line. Él ta falando alrodiu de Luffy y Jinbei, afirmando que dempués de salvase tán faciendo coses estúpides. Mr. 1 comenta que tienen de tener dalgún tipu de plan, y depués afirma que Crocodile, al igual que Luffy, sufrió "firíes" que tenía de curiar. C respuende que les sos firíes yá tán encarnaes, y qu'hai de volver al Nuevu Mundu, convidando al so antiguu subordináu por que lo acompañe, a lo que Mr. 1 acepta ensin duldar.

Censura[editar | editar la fonte]

En delles versiones, Crocodile sufrió delles ediciones. Depués del so primer combate con Luffy, la escena foi editada por que, en llugar de empalarlo nel so gaxarte, banciar con él y depués refundiar. Extrañamente, nel siguiente episodiu d'aquella versión, Luffy tenía'l gaxarte de Crocodile alredor del pescuezu. Otra edición que tuvo Crocodile foi que, en llugar de ser torgáu pa usar los sos poderes pola sangre de Luffy, foi por causa del so sudu.

Adicionalmente, les escenes con Crocodile fumando fueron borraes, sicasí, nun episodiu, 4Kids escaeció editar el cigarru y amuésase nun momentu.

Na version d'España crocodile nun tien censura.

Trivia[editar | editar la fonte]

  • Como la mayoría de los Shichibukai, parte del so nome, ye'l nome d'un animal, Crocodile, que ye cocodrilu n'inglés.
  • Nuna parte de la minihistoria de Miss Goldenweek, Crocodile apaez colos dos manes y ensin gaxarte. Esto foi correxíu depués pa la edición en tankobon y publicóse col gaxarte correutamente puestu nel so brazu esquierdu.
  • Al igual qu'otros personaxes de One Piece, Crocodile tien una risa distintiva, nel so casu ye: "Kua-ahahahahaha"
  • Cuando Miss Golden Week utilizó la so téunica "Colors Trap" nél, afayar que'l so suañu siguía siendo convertise nel Rei de los Pirates.
  • La melodía que s'escucha mientres la escena na que lo ganen ye la Sinfonía dende'l Nuevu Mundu.
  • Oda dixo que de siguir como pirata, el so pagu habríase siquier dobláu.
  • Oda afirma que'l nació un 5 de Setiembre.
  • Si Crocodile fuera del mundu real seria d'Italia (acomuñáu a la so vistimienta de xefe mafiosu).
  • Los únicos que conocen el so odiu escontra Barbablanca son, Sengoku y Garp lo más probable ye que fueren testigos de sucesu.
  • Ye unos de los personaxes que demostró habilidaes de (afletase y fuximientu d'información) por cuenta de que Vivi y el pueblu de Arabasta nun supieron de la so lliberación.
  • Crocodile paez tar inspiráu n'El Capitán Gaxarte, anque Oda inspirar n'El Acertijo de Batman.
  • Sobre'l puntu anterior tambien podríamos dicir qu'esta basáu nel home de sable unu de los enemigos de Spider man,obvia mente pola so poder de sable.

Ver tamién[editar | editar la fonte]



Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]