Nefertari Vivi

De Wikipedia
Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.
Nefertari Vivi
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu femenín
Padres Nefertari Cobra (en) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Nefertari Vivi (ネフェルタリ・ビビ, Neferutari Bibi) ye un personaxe ficticiu de la serie de manga y anime One Piece.

Apariencia[editar | editar la fonte]

Vivi ye una moza de 16 años que tien una gran guapura, tien un esllumante pelo azul plateado, que siempres lleva atáu nuna coleta y poques vegaes vióse-y col pelo sueltu. El vestuariu de Vivi de normal ye como'l d'una moza adolescente común, pero cuando tien funciones de princesa de Arabasta, suel usar traxes reales. Una diferencia notable na manga y nel anime ye que'l so primer vestuariu na manga yera de círculos, ente que nel anime camudó por unu a rayes (esto ye por unu de los ataques qu'ella efectúa, que nel anime foi camudáu por un arume. Ye tan alta como Nami.

Time Skip[editar | editar la fonte]

Dempués del saltu temporal creció enforma. Na portada del Capítulu 610, apaez Vivi dempués del Timeskip. La so trenza paez ser más curtia, y el so cuerpu maduru, con grandes pechos y con una figura de reló de sable más pronunciáu. Amás, les meches del so frente son más llargues.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Vivi ye una muyer que tien un amor terrible pel so país, Arabasta, la isla más grande (hasta agora) de One Piece. Como tal, ella esmolezse enforma polos ciudadanos del so país, a tal grau de que ye capaz de visitar los pueblos más alloñaos y atender tolos sos problemes. Arabasta considerar una princesa bondosa.

Al respective de la so personalidá, ye una moza esmolecida y una bona amiga yá que sofita en tou lo que puede a los sos amigos. Tamién ye bastante llista, prueba d'ello foi esmazcarar a tola organización Baroque Works ensin que nengún miembru (sacante Nico Robin y más tarde Crocodile) enterárense.

Historia[editar | editar la fonte]

Vivi, ye la princesa del reinu de Arabasta. Foi miembru de la organización Baroque Works (Banda Baroque) xunto a la so ave de monta: Carue (Karú). En Whisky Peak xunióse temporalmente a la banda de Luffy yá que Mr. 8, un guardián de Vivi que'l so nome verdaderu ye Igaram (tamién llamáu Carraspera), prometió una suma d'enforma dineru a Nami por llevala a salvo a Arabasta. Nefertari Vivi apaez per primer vegada como un antagonista, como miembru de Baroque Works, una organización criminal que taba detrás de dellos escándalos nel país de Arabasta. Revélase que Vivi ye en realidá la princesa de Arabasta, pero se infiltró en Baroque Works p'atopar la identidá del líder, que resulta ser el miembru Shichibukai Sir. Crocodile. Cola ayuda del Sombreru de Paya, ella foi capaz de revelar la verdá al so pueblu, poniendo fin a dellos llevantamientos y parar les batalles qu'arruinaron pa siempres la nación.

Vivi nun ye tan fiera lluchadora como los demás anque remana dos tipos d'armes cortantes: El Kujaki Slasher (Cuchiella de Pavu Real), una arma consistente nun aniellu qu'asitia nel so deu meñique que tien un filo estensible. Na punta del filo hai una xoya afilada cola forma d'una pluma de pavu real, Vivi fai xirar les xoyes en discos p'atacar. Tamién cunta cola so arma más poderosa, el Kujaki String Slasher (Cadena de Cuchielles de Pavu Real), una llarga cadena formada poles sos xoyes que tien na punta una xoya bien punchante. Tamién la asitia nel so deu meñique, pero ensin faela xirar, pudiéndola usar p'atacar a llarga distancia, como llátigu etc. Ganó a Miss Valentine (Baroque Works) xunto con Nami, y a Mr.7 y Miss Father's Day (Baroque Works), faciéndo-yos cayer dende la torre de la plaza de Alubarna (la capital de Alabasta).

Nun tramu del camín, afayaron que la Baroque Works taba causando una Guerra en Arabasta. Luffy, que tenía bon corazón, persuadió al so grupu p'ayudar. En ganando a Crocodile y salvar Arabasta, Vivi tuvo qu'escoyer si acompañar a los pirates del sombreru de paya, pero finalmente decidió quedase nel so reinu y ayudar a la so xente. A pesar d'eso, y primero que los sombreru de paya partieren, preguntó que si se volvíen a ver, ellos considerar parte de la so tripulación, Luffy nun pudo contesta-y yá que los marines taben mui cerca y nun teníen d'enterar se de que Vivi foi parte de la so tripulación. En llugar d'eso, tolos sombreru de paya amosáron-y el tatuaxe que se fixeren, nel brazu esquierdu.

Anguaño rixe en paz en Arabasta. Pero nuna historieta que s'esplica la odissea de Gedatsu, un sacerdote de Enel, vese la princesa dir a los baños termales que creó'l sacerdote.

Una última apaición foi dempués de la saga de Enies Lobby, cuando vio les actualizaciones de los pagos de los Sombreros de paya. Sorprendíos Igaram, Cobra y Chaka, estos pensaron que Vivi ablayaríase porque Luffy dexó entrar a la so tripulación a daquién a quien ella odiaba: Nico Robin. Pero ella argumentó que de xuru Luffy facer por una bona razón, y que nun importara lo que pasara, ella taba dafechu segura de que Luffy sería'l rei de los pirates.

Dempués de la guerra contra Barbablanca, ve lleéndose-y un periódicu xunto con Carue, ónde se publicar les aiciones de Luffy xunto con Jimbei y Rayleigh (llegar a MarineFord y tocar la campana oris dexando de callao un mensaxe ocultu pa los sos nakamas) ente que Cobra (el so padre) y xunto con Igaram, Chaka y Pell preguntábense onde taba Vivi.

Apaez na portada del capítulu 610 (manga) tres el Timeskip más adulta, llimpiando.

Rellaciones[editar | editar la fonte]

Vivi dientro de la tripulación del sombreru de paya caltién una gran amistá con Nami que, anque sían bastante distintes (Nami ye muncho más activa y temperamental que Vivi que ye muncho más sele). Pero esto camuda nuna situación desesperada yá que mientres Nami esta tranquila, Vivi entra nuna situación de llerza.

En Arabasta, Vivi comparte fuerte amistá colos guerreros, Chaka y Pell quien siempres curien d'ella. Tamién cabo destacar a Igaram quien siempres curió d'ella hasta'l puntu d'acompañala pa infiltrarse en Baroque Works, inclusive s'ufiertó y punxo la so vida en peligru en Whiskey Peak al faer de señuelo.

Ente Vivi y Kohza tamién hai una gran amistá yá que él salvar d'un secuestradores cuando yera pequeña. Tanto que los miembros de la banda Baroque caltener separaos por que nun atayaren la rebelión.

Tien una gran rellación cola so mascota Carue col cual tuvo xunto a ella dende la infancia. Carue siempres l'ayuda en tou. Anque dacuando desobedece los sos órdenes, ella sabe que siempres va poder cuntar con él nes situaciones más difíciles.

Na banda Baroque tamién caltuvo una bona amistá con Mr. 9 y Miss Monday tantu que los dos casi se sacrificaron pa protexer a la princesa de Mr. 5 y Miss Valentine.

Familia[editar | editar la fonte]

Nefertari Cobra Ye'l padre de Vivi y el rei de Arabasta. Al igual que Igaram, tamién s'esmolez enforma pola so fía. Tien gran fe na determinación de la so fía, siéntese bien solliviáu al saber que salió ilesa de la Banda Baroque.

Nefertari Titi Ye la madre de Vivi y reina de Arabasta. Nun se sabe demasiáu d'ella, solo apaeció de mozu nel Episodiu 0 de 25 años tras. Morrió antes de los sucesos de Arabasta. Vivi, según el so padre, ye la viva imaxe de la so madre.

Enemigos[editar | editar la fonte]

Los enemigos de Vivi son polo xeneral tolos axentes de la Baroque Works. N'especial Nico Robin y Crocodile (sobremanera esti postreru), hasta'l puntu de querer intentar matalo, anque a la fin foi vencíu por Luffy. Mr. 0 ye'l so nome en clave, pero en realidá ye Crocodile, que yera unu de los 7 shichibukai que quería faese cola arma de guerra Plutón. Foi él quien quitó a Arabasta l'agua.

Miss All Sunday: Ye'l nome clave de Nico Robin, ye la compañera de Mr. 0 (Crocodile), xunir a él pa poder lleer el poneglyph de Arabasta onde ta escrita la información de l'arma Plutón, pero cuando llega'l momentu de lleelo engaña a Crocodile diciéndo-y qu'ende solo ta escrita la hestoria de Arabasta. Tres l'incidente de Enies Lobby, Vivi enterar de que Robin ye nakama de Luffy y aceptar.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]