Baroque Works

De Wikipedia

Baroque Works ye una organización criminal tapada ficticia perteneciente al manga y anime One Piece.

Baroque Works caltienen el récor de ser los antagonistes que más tiempu duraron en One Piece. La organización ta compuesta de 13 axentes principales, cada axente varón tien un númberu como Rangu/Nome códigu y tán empareyaos con una axente femenina que los complementen y usen díes festivos como nomes códigos (La mayoría de los cualos tán basaos en festexos xaponeses) cola esceición de Mr. 2 (por cuenta de que ye travestido, él ye la so propia axente femenina. Munches vegaes ye nomáu pol so nome códigu varonil y femenil: Mr. 2 Bon Kure). Los axentes del 12 al 6 son los más débiles y conócense como Axentes fronterizos (Frontier Agents). Los axentes del 0 al 5 son conocíos como Axentes Oficiales (Officer Agents) y toos, cola esceición de Mr. 4 y miss goldenweek, tienen los poderes d'una Fruta del Diañu, convirtiéndolos nos más poderosos dientro de la organización. Finalmente, tán los Unluckies, 2 axentes animales qu'actúen como mensaxeros, tamién castiguen a los que fallen cola so misión.

La fuercia ye bien importante en Baroque Works, que demuéstrase col númberu que se-y asigna a los axentes, mientres más sol númberu, más fuerte l'axente.

Membresía[editar | editar la fonte]

Presidente: Crocodile[editar | editar la fonte]

Tamién conocíu como Mr. 0

Otra información

  • La téunica, Colors Trap de Miss Goldenweek reveló que'l so suañu yera convertise nel rei de los pirates.

Vice Presidente: Miss All Sunday[editar | editar la fonte]

Ver: Nico Robin

Axentes oficiales[editar | editar la fonte]

Mr. 1[editar | editar la fonte]

Artículu Principal: Daz Bones

Otra información

  • La téunica, Colors Trap de Miss Goldenweek reveló que'l so suañu yera convertise en Superhéroe *

Al paecer, Mr. 1 tien puntos de vista similares a los de Crocodile, una y bones dambos piensen que tener amistaes debiliten a les persones.

  • Tolos ataques de Mr. tienen la pallabra "Supa" (Super), referente a la Fruta del Diañu qu'él se comió, ayundes del nome (Por casu, el so ataque "Sparking Daisy", dempués de faer el procesu de romanización, quedaría como "SUPAkingu Dejii")

El so pagu ye de 51 millones de berries.

Miss Doublefinger[editar | editar la fonte]

Miss Doublefinger fai la so primer apaición como Paula, la dueña del Café Gatuña. Ella trabaya col asesín Mr. 1. Gracies a la Fruta del Diañu "Toge Toge" (Escayu Escayu), ella puede crear escayos de cualesquier parte del so cuerpu, que son capaces d'enfusar hasta la roca. Ella paez ser unu de los pocos axentes, si non l'únicu, capaz d'amosar cierta simpatía escontra les persones, sicasí, ye una profesional y va abandonar esi sentimientu pa cumplir cola so misión. Miss Doublefinger ye ganada por Nami cuando ye llanzada contra una paré pola téunica "Tornáu Tempo", un ataque que foi posible gracies a la nueva arma de Nami, el Clima Tact. Miss Doublefinger ye l'axente femenina más poderosa de Baroque Works, namái superada, quiciabes, por Miss All Sunday.

Cada axente femenín de los Baroque Works tien como nome códigu un día festivu Xaponés, el nome de Miss Doublefinger referir al primeru de Xineru (1/1), yá qu'en Xapón ye tradicional alzar los dos deos índices esi día pa representar la fecha y l'añu nuevu.

Otra información

  • La téunica "Colors Trap" de Miss Goldenweek reveló que'l so suañu yera habese quedáu como Paula, la dueña del Café.
  • El so nome foi camudáu a "Miss New Year's Eve" (Víspores d'Añu Nuevu) nel doblaxe inglés de 4Kids, de xuru pa evidenciar meyor el so día festivu.

Mr. 2 Bon Kure[editar | editar la fonte]

Ver: Mr. 2 Bon Kure

Mr. 2 Bon Kure, como ye conocíu dientro de Baroque Works, ye un "Okama" (Términu xaponés pa dicir travesti). Él tien una actitú fachendosa, que inclúi que siempres ta baillando y cantando. Él ye bien alto, lo cual ye un factor importante nel so estilu d'engarradiella. El so arte marcial llámase "Okama Kenpo" na manga (Kenpo ye una categoría d'artes marciales entemecíes basaes nel karate, que tamién inclúi kung fu shaolín o kickboxing), Ballet Kenpo nel anime xaponés, foi ganáu por Sanji el cocineru.

Por cuenta de que ye un Okama, Mr. 2 Bon Kure ye l'únicu axente de Baroque Works que trabaya ensin un axente femenín, una y bones el mesmu sirve como la so propia muyer. Tamién por cuenta de que ye un Okama, tien dos nomes códigos: Unu ye'l so númberu como nome varonil, y l'otru ye un día festivu como nome femenín.

El nome códigu real femenín de Mr. 2 ye "Bon Kurei" referente a una fiesta budista.

  • El so nome real ye Bentham.

Tien una habilidá de fruta del diañu Esquite-Esquite la cual déxa-y que al tocar la cara de cualquier persona puede adquirir l'apariencia de la persona que toco.

Luffy y los demás prisioneros escapen de Impel Down gracies a él yá que llogró tocar la cara del alcalde de la prisión (Magellan) y asina faese pasar pol alcalde y ordenar qu'abrieren les puertes de la prisión dexando zarpar por qu'escaparen los prisioneros.

Sacrificar pola amistá que guarda con Luffy. De fechu esta ye la segunda vegada que se sacrifica, una y bones la primer vegada foi cuando Luffy y la so tripulación son escorríos en Arabasta pola capitana de la marina Hina

Mr. 3 Galdino[editar | editar la fonte]

Un autu proclamáu xeniu estratega. Mr. 3 arguyecer de que los sos planes sían, supuestamente, perfectos. Ordenáron-y matar (ayudáu por Mr. 5, Miss Valentine y la so axente femenina: Miss Goldenweek) a los pirates Sombreru de Paya y decidió reclamar el pagu que teníen los xigantes Dorry y Broggy aprovechando que taba na islla "Little Garden" (Pequeñu Xardín). Sabotea la sagrada engarradiella ente los 2 xigantes (La cuál durara 100 años) y captura a Nami, Vivi y Zoro. Comió la fruta "Doru Doru" (Doru ye la parte final de la pallabra vela en xaponés: Kyandoru) , que da-y el poder de xenerar cera dende'l so cuerpu, que ye más dura que l'aceru. Depués creó un enorme pastel xiratoriu de cera colos sos poderes, nel qu'atrapa a Nami, Vivi y Zoro, l'efectu deseyáu ye que-yos caya cera enriba amodo, hasta que los 3 queden cubiertos y muerran afogaos, esto tamién-y daría a Mr. 3 estatues humanes de cera, una y bones l'almite que nun ye bien bonu creando escultures humanes. Sicasí, él nun cuntó cola determinación de Luffy y d'Usopp pa salvar a los sos amigos y a la fin ye derrotáu xunto con Mr. 5, Miss Valentine y Miss Golden Week. Luffy ganó-y cola téunica Gomu Gomu non Stamp.

La so próxima apaición facer en Arabasta tratando de reportar a Crocodile que los pirates Sombreru de Paya entá tán vivos. Pero Crocodile, furiosu pola inutilidá de Mr. 3 y por tener el descaru d'avera-y -y, absuerbe cuasi tola agua del so cuerpu y refundiar escontra los bananawani (Cocodrilos enormes que tienen sobre la so cabeza un bárabu en forma de plátanu) y ye supuestamente taramiáu. Zarrándose nuna esfera de cera que'l creó, llamada la Doru Doru Ball, él sobrevive. Cuando sale d'ella'l cuartu ta anubriéndose (Lo qu'aprovecha pa re-hidratarse), llenu de bananawanis; Luffy, Usopp y Smoker tán atrapaos nuna xaula de Kairouseki y Sanji y Vivi buscando la llave pa lliberar (Tou esto foi una trampa que Crocodile púnxolos). Mr. 3 atópase la llave que los héroes precisen pa lliberar y como vengación pola derrota que recibió en Little Garden, desfacer d'ella. Sicasí, a Usopp asocédese-y la idea de forzalo a faer un duplicáu con ella usando los poderes de la fruta Doru Doru, polo que Sanji cutir hasta qu'acepta, y una vegada tán toos fora, Sanji da-y un golpe, qu'acaba per ganar lo.

Mr. 3 fai otra apaición nuna pequeña hestoria qu'apaeció na manga. Equí ye onde la so Nave Doru Doru ye vista (Un barcu fechu de cera, que namái se puede mover gracies a la so habilidá). Mr. 3 ye depués prindáu y unviáu a la cárcel de la marina "Impel Down" xunto con Crocodile, Mr. 1 y Mr.2 Bon Kure.

Enforma tiempu dempués reparar nel nivel 2 de "Impel Down"(llugar onde s'alluga a les besties infernales) diciendo que bien llueu va ser taramiáu xunto colos otros prisioneros por aquelles bisarmes. Cuando Luffy apruz nesti nivel, Mr. 3 reconoz a Luffy y piensa que Luffy ta armando un gran motín. Mr. 3, estimáu por haber lo sacáu de la so celda, ufiertar a ayudar a Luffy. Mr. 3 se alía con Buggy el payasu pa utilizar como cebu d'escape a Luffy, pero terminando per ayudar lo a llegar al nivel 3 de Impel Down. Una vegada que foi prindáu con una enorme esfinxe, paecen perdíos, pero esta destruyó la rede de Kairoseki en que s'atopaben él, Buggy y Luffy; Mr. 3 finalmente afletaríase con Buggy escontra la salida de Impel Down, dexando d'ayudar a Luffy. A pesar d'eso, Luffy taría-y estimáu a él y a Buggy por emponelo hasta esi llugar. Dempués, xunto con Buggy, empezaría a lliberar presos pa despintar el so escape, pero ente los recluyíos atopen al miembru menos preferíu de Mr. 3 de Baroque Works: Mr. 2

Dempués de lliberar, Buggy y Mr. 3 atopar de nuevu con Luffy y Mr. 2, dempués de que'l primeru va llanzar a un Minotauru contra ellos por fuercia. Cola ayuda de la Bala de cañón de Buggy y les haibilidades de Mr. 3, los 4 ganen al Minotauru. Pero dempués de sguir a Luffy, esti atopar con Magellan, el direutor de la prisión. Al velo, Mr. 3 y Buggy trataríen de fuxir, pero atopar a Hannibal. Hannibal nun tener# cuenta de acabar con ellos (por que fixeren estroces y culparen a Magellan por ello), pero como Buggy y Mr. 3 atacar, él ganar.

Dempués seríen salvaos por Mr. 2, por aciu la estratexa de faese pasar por Nami. Tou ello cola condición de que lo ayudar a atopara a Luffy. Buggy y Mr. 3 acepten de mala gana, pos nun teníen otra opción. Pero al llegar al nivel 5, tanto Buggy como Mr. 3 seríen escorríos por unos llobos afamiaos.

Dempués d'una llarga persecución, Buggy y Mr. 3 llograríen llegar al Nivel 2, onde lliberaríen a tolos presos, ufiertándo-yos la llibertá en cuenta de ayudar a escapar de Impel Down. Toos acepten, lo que nun saben ye que coles mesmes nel Nivel 4 Hannybal xunto a Sadi, Saldeath, les besties torturadores y el restu de les tropes, mas l'ayuda de Shiryuu, preparar pa enfrentase a Luffy quien xunto a Ivankov, Inazuma, Crocodile y Jimbe lleguen con un exércitu onde tamién tán Mr.1, Mr.2 y tolos presos que se creíen sumíos va años, más los que van lliberando a midida que avancen.

Magellan algama al grupu nel nivel 1 y empieza a atacalos. Mr.3 utiliza'l so poder pa construyir una enorme paré de cera, que, detién momentáneamente el venenu del Alcaide. Luffy astutamente, píde-y ayuda a Mr. 3 y este fai-y una armadura (ensin afro, de lo que se quexa Luffy) y convertir en Champion Luffy, pa engarrar con Magellan. Ente los dos llogren detenelo, pero nun llogren vencelo, polo que Magellan usa'l so venenu más poderosu. Finalmente, Luffy y Mr. 3 dan-y un ataque combináu ente una paré xigante de cera y el Gomu Gomu non giganto Stamp, que detién por completu l'ataque de Magellan.

Dempués, xunto col grupu d'escapaos, llograríen llegar a les puertes de la xusticia. Estes, ensin razón aparente, son abiertes, pero dempués afayen que foi Mr. 2 el que les abrir. Al tener que sacrificase, Mr. 3, al traviés, d'un dean dean mushi da-y les gracies a Mr. 2 y píde-y perdón por tol dañu causáu.

Cuando lleguen a Marine Ford en picada'l sume xunto a Buggy pa escurrir un plan pa salir ilesos de la guerra pero dempués d'unos percances termina siendo unu de los que filma a Buggy.

  • El so nome verdaderu ye Galdino
  • El so ataque más poderosu ye llamáu Candle Champion: Mr. 3 meter nuna especie d'armadura robótica con guantes de boxéu fecha cola so cera Doru Doru. Antes de ponese a lluchar Miss Golden Week colorea el so traxe cola so paleta de colores como si fora una figurilla. Según Mr. 5, esta téunica yera l'arma más mortífera de Mr. 3, yá que con ella acababa con persones de pagos de más de 42 millones de Berries.
  • Esti ataque inspiró a Luffy tiempu dempués, na saga de Impel Down, a faese d'otra forma: Champion Luffy

Miss Golden Week[editar | editar la fonte]

Miss Golden Week ye l'acompañante femenina de Mr. 3. Aparentemente ye l'acompañante femenina más nueva, pos s'amosó como cuasi una neña. Nun se sabe enforma alrodiu de la so personalidá, sacante qu'odia trabayar y que ye bien valiente, tanto como pa dir tratar de salvar a los sos compañeros y al axente col que trabaya. Utiliza como arma una téunica llamada "Colors Trap", que controla les emociones de les persones cuando pon colores sobre los sos cuerpos.

Miss Golden Week fai la so mayor apaición na islla Little Garden. Cuando Luffy intentaba salvar a Nami, Vivi y a Zoro de convertise n'estatues de cera, ella atayar dibuxando distintes Trampes de Colores nel so chalecu. Estes trampes incluyíen: faer que Luffy fixera lo contrario de lo que yera ordenáu, camudar la direición de los sos ataques, rise incontrolablemente, ya inclusive sentase y tener un picnic con ella. Luffy pudo lliberar de les trampes depués de que Usopp llanzó-y un disparu esplosivu, que quemó'l chalecu de Luffy y lliberar del Colors Trap de Miss Goldenweek. Dempués de que Mr. 3 foi derrotáu, ella intenta escondese de los héroes, pero ye topada por Carue (El coríu de Vivi). Nun se sabe que-y fixo Carue a ella, pero depués vense él, Luffy y Usopp comiendo les sos galletes d'arroz.

Miss Golden Week tuvo la so pequeña hestoria na manga. Cuando supo que los Baroque Works fueren espuestos; ella, xunto con Mr. 5 y Miss Valentine van volándose de Little Garden nel llombu d'un pterodáctilu cola ayuda d'una Colors Trap a visitar a los otros miembros que taben na cárcel. Sicasí, el símbolu que tenía'l pterodáctilu esmorecer nuna nube y los 3 cayer nuna islla vacacional onde Hina, Django, Ironfist Fullbody y tola so unidá de marinos atopar de vacaciones. Miss Goldenweek llogró sacar a los axentes que taben encarcelaos (Cola esceición de Crocodile y Mr. 1, quien decidieron quedase) y empiecen un nuevu Café Gatuña.

El so nome "Golden Week" vien d'una serie de díes festivos nacionales de Xapón conocíos como “Golden Week”, similar a les vacaciones de primavera de los Estaos Xuníos.

Otra información

  • Cuando ella uso la téunica "Colors Trap" sobre sí mesma, revelóse qu'ella quería ser una artista de verdá, con tou y boina y bigote.

Mr. 4[editar | editar la fonte]

Mr. 4 y la so compañera Miss Merry Christmas son, en términos de fuercia, más poderosu que l'equipu de Mr. 3, pero son de menor rangu por cuenta de que Mr. 3 ye muncho más intelixente

Él tien un perru llamáu Lasso, que yera orixinalmente un cañón pero "comió" (O meyor dichu, fundióse) cola Fruta del Diañu Inu-Inu (Perru-Perru), Modelu perru salchicha, convirtiéndo-y nun "cañón-perru" que llanza boles de baseball esplosives cuando espirria. Mr. 4 usa'l so bate de 4 tonelaes pa cutir les pelotes y llanza-y les a los sos enemigos.

Mr. 4 ye alto, gordu y bien fuerte, pero ye desaxeradamente lentu y cabileñu por naturaleza; polo qu'ensin Miss Merry Christmas siendo'l celebru del equipu, él nun llegaría bien lloñe. Nin siquier puede falar, yá que lo fai demasiáu lentu (exemplu llama a Lasso; LA-A-A-A-S-S-O). Tamién ye l'únicu Axente Oficial, xunto con Miss Goldenweek, que nun comió una Fruta del Diañu. Nel so equipu, solo Lasso y Miss Merry Christmas facer.

Él, Lasso y Miss Merry Christmas enfrentar contra Usopp y Tony Tony Chopper mientres les últimes engarradielles de los Sombreros de Paya contra los Baroque Works en Arabasta. Él llogra estropiar severamente a Usopp usando ataques combinaos con Miss Merry Christmas. Sicasí, Usopp llogra engañar por que noquie a la so compañera; depués, utilizando los cuernos de Chopper como resortera, derrota a Mr. 4 al dispara-y un martiellu a una gran velocidá, lo que lo llanza (xunto con Lasso) a una estructura de piedra. Creíase qu'él y Miss Merry Christmas morrieren por una de les boles esplosives de Lasso (Una y bones l'espirrió una dempués de que los 3 tuvieren xuntos ya inconscientes). Mas ellos apaecen depués vivos pero encarcelaos na pequeña hestoria de Miss Goldenweek. Los dos llogren escapar y agora tán trabayando nel nuevu Café Gatuña.

Otra información

  • La téunica "Colors Trap" de Miss Goldenweek reveló que'l so suañu yera ser un repartidor de Pizza. ("30 hours Pizza", como dicía'l so mandil)

Miss Merry Christmas[editar | editar la fonte]

Miss Merry Christmas ye la compañera de Mr 4. A diferencia del so compañeru que ye bien lentu, Miss Merry Christmas fala bien rápido, y dacuando solo pronuncia la primera sílaba de les pallabres cuando fala.

Miss Merry Christmas tien el poder de la Fruta "Mogu Mogu" (Atopo Topu), una Fruta del Diañu del tipu Zoan que-y dexa Tresformar se nun topu xigante y nuna muyer-atopo. Por cuenta de esa habilidá, ella puede cavar túneles soterraños y atacar por sorpresa a los sos openentes.

Nes últimes engarradielles de los Sombreros de Paya contra los Baroque Works, Miss Merry Christmas y Mr. 4 engarren contra Usopp y Tony Tony Chopper. Esta engarradiella foi un pocu irónica pa Usopp, yá que una vegada él metióse a la casona de Kaya (Una amiga so de la so aldega natal) cola escusa de tar buscando a un topu xigante, cosa en que Miss Merry Christmas yera capaz de tresformase.

Ella foi ganada pol “Horn Point” (Puntu de Cuernu) de Chopper. Dempués de cegar a Mr. 4 col so Kemuri Boshi (Estrella de Fumu) Usopp foi capaz d'escapar del ataque combináu de Miss Merry Christmas y Mr. 4. Dempués Chopper atrapar ente los sos cuernos mientres se dirixe corriendo escontra Mr. 4; Usopp asonsaña la voz de Miss Merry Christmas y ordena a Mr. 4 qu'ataque, lo cual resulta en Mr. 4 cutiendo a Miss Merry Christmas de llenu na cara col so bate de baseball de 4 tonelaes y unviar volando escontra unes ruines de piedra.

Depués de que son aprisionaos y escapen de la cárcel, ella y Mr. 4 trabayen agora nel nuevu Café Gatuña.

Otra información

  • La téunica "Colors Trap" de Miss Golden Week reveló que'l so suañu yera ser una princesa, lo cual podría dicise que se cumplió, yá que a la fin terminó sirviendo comida nel Café Gatuña vistida como una.
  • El nome de Miss "Merry Christmas" ("Feliz Navidá") foi camudáu na versión estauxunidense del anime a Miss "Groundhog Day" ("Día de la Marmota"), posiblemente pa evitar ofender a los non-cristianos y como un intentu de referencia al so tresformamientu.

Lasso[editar | editar la fonte]

Lasso yera la pistola-cañón de Mr. 4 primero que se fundiera cola Fruta del Diañu “Inu Inu”, modelu perru salchicha. La fruta dio-y l'habilidá de poder convertise nuna arma perru.

Lasso engarró xunto con Miss Merry Christmas y Mr. 4 conta Usopp y Tony Tony Choppper. A la llamada de Mr.4, Lasso cuspía boles de baseball esplosives que (Pa la sorpresa de Usopp) nun esplotaben al impautu, si non que yeren bombes de tiempu. Según Chopper, les pelotes de baseball que cuspía Lasso yeren tan pesaes como boles de cañón, esto arruinó'l plan de Chopper d'aventa-y les de nuevu primero que'l tiempu acabárase y esplotáren-y a él.

Lasso ye derrotáu cuando Usopp engaña a Mr. 4 y fai que cuta a Miss Merry Christmas col so bate de 4 tonelaes. Mientres Mr. 4 taba asustáu/nerviosu/sorprendíu polo que fixera, Usopp usó los cuernos de Chopper como una gran resortera y llánza-y un martiellu a gran velocidá. Mr. 4 sale volando y llévase a Lasso con él, noquiándolos al intre. Antes de perder la conocencia, Lasso cuspió una última bola esplosiva, lo que supuestamente acabó col tríu de Mr. 4. Sicasí, esto solo mancar más. Lasso ye depués arrestáu xunto col restu de los Baroque Works cuando Crocodile ye derrotáu, Cola ayuda de Miss Goldenweek, Mr. 5 y Miss Valentine llogren fuxir y Lasso termina ayudando nel nuevu Café Gatuña

Otra información

  • Cuando Miss Golden Week usó la téunica "Colors Trap" en Lasso, afayóse que'l so suañu yera ser un tanque. Depués, cuando'l restu de los Baroque Works trabayen nel nuevu Café Gatuña, Lasso apaez nuna nueva forma "tanque-perru".

Mr. 5[editar | editar la fonte]

Mr. 5, xunto cola so axente femenina: Miss Valentine, ye l'Axente Oficial de menor rangu nos Baroque Works. Como la mayoría d'estos, él ye bien confiáu nes sos habilidaes y cree que l'amistá facer a unu débil.

Mr. 5 y Miss Valentine atopar por primer vegada a los Sombreros de Paya en Whiskey Peak, onde son ganaos por Luffy y Zoro. Depués, en Little Garden, él y Miss Valentine ayuden a Mr. 3 y Miss Goldenweek a matar a los Sombreru de Paya y a la princesa Vivi, y empiecen una llucha contra Usopp, a quien nun consiguieron ganar. Finalmente Usopp usa'l so "Hissatsu Takusei Tabasco Boshi", y acaba siendo noquiáu pol ataque de Zoro "Yaki Oni Giri".

Él, xunto con Miss Valentine y Miss Golden Week dir de Little Garden y llograron lliberar a la gran mayoría de los Axentes Oficiales y terminaron ayudando nel nuevu Café Gatuña.

Mr. 5 tien el poder de la fruta "Bomu Bomu" (Bomba Bomba), que déxa-y esplotar cualesquier parte del so cuerpu ensin qu'él reciba nengún dañu y volvese inmune a cualquier esplosión. Puede faer cualesquier parte del so cuerpu, incluyendo'l so cuerpu enteru'l cual utilizar pa la so téunica más poderosa: la "Full Body Explosion" (Esplosión de Cuerpu Completu), pero lo que más usa son los sos mocos.

Otra información

  • La téunica de Miss Golden Week "Colors Trap" reveló que'l suañu de Mr. 5 yera ser bomberu.

Miss Valentine[editar | editar la fonte]

Miss Valentine ye l'axente femenina de Mr. 5, y tien el poder de la fruta Quilu Quilu, la que-y dexa camudar el so pesu corporal a voluntá de 1 a 10 000 Kilogramos (Camudáu a llibres na versión estauxunidense del anime). Ella usa esti poder pa entartallar a los sos oponentes, o faese lo suficientemente llixera pa llexar nel aire. Siendo una Axente Oficial, ella ta bien confiada nes sos habilidaes.

Miss Valentine y Mr. 5, enterar de la esistencia de los Sombreros de Paya en Whiskey Peak, onde fueron ganaos por Luffy y Zoro. Depués, en Little Garden, col fin d'ayudar a Mr. 3 y a Miss Golden Week a matar a los Sombreru de Paya y a la reina Vivi, llucha xunto con Mr. 5 contra Usopp, quien-yos causó bastantes problemes. Finalmente ye ganada por Nami y Vivi nun ataque en xunto, momentos primero que Miss Valentine intentara matar a Usopp col so ataque Guillotine.

Ella, xunto con Mr. 5 y Miss Golden Week, apaecieron nuna pequeña hestoria de la manga onde los 3 van volándose de Little Garden pa visitar a los sos colegues de Baroques Woks que fueron prindaos pola Marina pero terminen nuna islla vacacional infestada de marinos. Los 3 intenten amarutase como marinos, pero fallen y son afayaos por Hina. A pesar de que Mr. 5 y Miss Goldenweek llograron escapar, Miss Valentine foi prindada y diba ser executada polos marinos. Por suerte, Mr. 2 apaez (amarutáu como un Mr. 3 que pretende rindise) y reta a Hina a una revancha dexándo-yos a Mr. 5 y Miss Golden Week rescatar a Miss Valentine y escapar de la isla. Llogren lliberar a enforma axentes de la cárcel y empiecen un nuevu Spiders Cafe.

Otra información

  • Cuando Miss Golden Week usó la téunica "Colors Trap" en Miss Valentine, revelóse que'l so suañu yera ser una creadora de chocolates.
  • El so nome, valentine, refierse, obviamente, al día se San Valentín.

Axentes Fronterizos[editar | editar la fonte]

Mr. 6 y Miss Mother's Day[editar | editar la fonte]

  • Mr. 6/Miss Mother's Day

Según Zoro, Mr. 6 fíxo-y la ufierta de xunise a los Baroque Works por cuenta de les sos grandes habilidaes cola espada. Pero Zoro derrota a Mr. 6 una y bones esti nun quería faelo líder de la organización.

Mr. 7 y Miss Father's Day[editar | editar la fonte]

  • Mr. 7 xunto con Miss Father's Day, son una pareya de francotiradores. El so cuerpu ta llenu de sietes, incluyendo les sos ceyes, zapatos y armes. La so pistola mariella dispara bales en forma de daos, que dispara xunto coles de Miss Father's Day, cuando les 2 topeten, crean una gran esplosión. Crocodile asignó-yos el trabayu de curiar el cañón xigante, que s'atopaba na parte más alta de la torre del reló, hasta qu'esti disparara y acabara cola xente que taba engarrando metanes la capital de Arabasta, Alubarna (Dambos nun teníen nin idea que tamién diben perecer na esplosión). Él y Miss Father's Day fueron ganaos pola princesa Vivi cuando los Sombreros de Paya ayudáronlu a llegar a la parte más alta de la torre.
  • Miss Fathers Day xunto con Mr. 7 formen parte d'una pareya de francotiradores. Miss Father's Day tien un raru sentíu de la moda, yá que la so ropa tien forma de xaronca, al igual que la so pistola "Gero Gun" ("Gero" ye la pallabra Xaponesa qu'indica'l soníu que faen les xaronques). Miss Father's Day apaez nel clímax de la engarradiella na capital del reinu d'Allabasti guardando al cañón que se encontrba na torre del reló. La princesa Vivi afaya la llocalización del cañón y ye atacada pol par de francotiradores, pero Vivi safa los disparos y les derrota.

Mr. 8 y Miss Monday[editar | editar la fonte]

  • Mr. 8 El so verdaderu nome ye Igaram. Él ye'l capitán de la guardia real del palaciu de Arabasta y el xefe de Chakka y de Pell. Él y la princesa Vivi se infiltraron nos Baroque Works y llograron llegar al rangu d'Axentes Fronterizos p'afayar la verdadera identidá del xefe de la organización y los sos oxetivos. Dempués de qu'él y Vivi fueren descubiertos, fíxose pasar por ella pa sirvir como señuelo mientres los Sombreros de Paya llevaben a Vivi a Arabasta. Pero Nico Robin (Miss All-Sunday nesi entós) destrúi la so nave y creíase muertu, sicasí apaez depués vivu y en bon estáu (Créese que gracies a la intervención de Nico Robin) na ciudá de Nahona. Finalmente, él lleva a Kappa como testigu, un neñu que vio como Mr. 2 Bon Clay tresformar en Cobra, el rei d'Allabasti, prueba de que la guerra foi causada polos Baroque Woks y non pola culpa del rei. Cuando llucha emplega un saxofón que al tocalo dispara una rabasera de bales como una ametralladora. Tamién tien unos cañones ocultos nos rizos el so pelo en forma de peluca antigua, que disparen una rabasera de bales esplosives cuando Carraspera espurre los estremos del llazu que lleva al pescuezu.
  • Miss Monday ye l'axente femenina qu'esta empareyada con Igaram (Mr. 8 nel momentu) mientres la so infiltración nos Baroque Works. Nun se sabe enforma alrodiu de ella, sacante que ye inhumanamente fuerte, lo que puede apreciase pol so gran musculatura, polo qu'aparentaba ser un home. Miss Monday, xunto con Mr. 8, Mr. 9, Miss Wednesday (La princesa Vivi) y cada residente del pueblu de Whiskey Peak engarren contra Zoro dempués de que l'afaya que son cazadores de pagos. A pesar que Miss Monday llogra da-y dellos golpes, llueu ye ganada por Zoro mientres el so frenesí. Cuando la identidá de Vivi foi afayada por Mr. 5 y Miss Valentine, Miss Monday intentó detenelos diciendo que Vivi yera la so amiga, pero tristemente ye asesinada cuando Mr. 5 cutir con un brazu esplosivu nel pescuezu. Pero revelóse apocayá que ta viva y vive xunto con Mr.9 con quien tien un fíu. Nel doblaxe la so voz ye camudada pol d'un home.

Mr. 9 y Miss Wednesday[editar | editar la fonte]

  • Mr. 9 ye l'axente empareyáu cola princesa Vivi cuando se infiltró en Baroque Woks. Él usa una corona (falsa), vístise como príncipe y cuando engarradiella utiliza movientos acrobáticos combinaos con un par de bates de metal, o Acro Bats, como él llamar. Amás dichos bates podíen disparar la so punta con una cadena, p'atrapar al enemigu. Él y Vivi atopar colos Sombreros de Paya cuando intentaben matar a la ballena colosal "Laboon" por que sirviera como comida pa los Cazadores de pagos que taben en Whisky Peak. Los Sombreros de Paya dan-yos un aventón hasta ende dempués de que perdieren por fuercia la so "Log Pose" (Una brúxula especial que sirve pa navegar na Gran Llinia). Dempués de que Vivi foi espuesta por Mr. 5 y Miss Valentine, Mr. 9 intentó detenelos pa dexa-y escapar yá que mientres el tiempu qu'habíen estáu xuntos se encariñó con Vivi. Desafortunadamente foi asesináu (Supuestamente) por Mr. 5 y tiráu al ríu. Pero revelóse apocayá que ta vivu y vive xunto con Miss Monday con quien tien un fíu
  • Miss Wednesday

Ver: Vivi

Mr. 10 y Miss Tuesday[editar | editar la fonte]

Nengún vese na hestoria.

Mr. 11 y Miss Thursday[editar | editar la fonte]

  • Prindáu pola marina y asesináu polos Millones que queríen algamar el so puestu d'axente.
  • Miss Thursday: Nunca apaez na hestoria.

Mr. 12 y Miss Saturday[editar | editar la fonte]

  • Mr. 12/Miss Saturday: Nunca apaecen na hestoria.

Unluckies[editar | editar la fonte]

Los Unluckies son dos axentes animales de los Baroque Works. Consisten nuna llondra llamada Mr. 13 y una utre llamada Miss Friday. Los Unluckies sirven como mensaxeros pa Mr. 0 (Crocodile) y tamién s'encarguen de castigar a aquellos que fallen coles sos misiones. Mr. 13 ye un artista bien arteru y foi capaz de dibuxar semeyes de Nami, Zoro y Luffy pa dici-yos a Mr. 0 qu'afayaren la so identidá secreta.

El nome de Unluckies ("Ensin suerte") vien de la superstición del "Vienres 13", día que se cree que ye de mala suerte.

Ellos intenten asesinar a Sanji pero fallen miserablemente. Depués fueron prindaos pola Marina y son obligaos a faer semeyes de los axentes de Baroque Works que nun fueron prindaos en Arabasta.

Subordinaos[editar | editar la fonte]

Millions[editar | editar la fonte]

Son homes que trabayen pa los Axentes Fronterizos. Hai 1800. Ente ellos destaquen Miss Catharine y Mr. Beans, qu'intentaron ganar a Zoro en Whisky Peak. Miss Catharine yera una monxa qu'utilizaba un crucifixu que llanza una nube de gas cegador, Mr. Beans yera solo un neñu, pero aun así yera un asesín peligrosu.

Billions[editar | editar la fonte]

Son homes que trabayen pa los Axentes Oficiales.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]