Boa Hancock

De Wikipedia
Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.
Boa Hancock
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu femenín
Ocupación pirata y emperador
[editar datos en Wikidata]

La emperatriz pirata Boa Hancock (海賊 女帝 ボア・ハンコック Kaizoku Jotei Boa Hankokku?) ye un personaxe ficticiu del anime y manga One Piece.

Ye la única muyer Shichibukai y foi mentada per primer vegada mientres los eventos posteriores a la derrota de Gecko Moria en Thriller Bark. Ella ye la Princesa Culiebra (蛇姫 Hebihime?) de Amazon Lily y gobierna sobre la islla xunto a los sos dos hermanes menores, les gorgones Boa Marigold y Boa Sandersonia.[1]

Apariencia[editar | editar la fonte]

Hancock ye una muyer d'una guapura irresistible. Comparada cola apariencia anormal de les sos hermanes, Hancock ye delgada, alta y curiosa. El so pelo ye llargu y negru y los sos güeyos son grandes, azules y con llargues pestañes. Cuando foi presentada usaba una reveladora blusa y una estensa falda que dexaba ver una de les sos piernes. Anguaño usa un vistíu llargu de color claru con un pesáu abrigu. Comoquier que vista, usa siempres un par de rimaes con forma de culiebra y zapatos de tacón altu; el so paxellu afatar con un emblema de les pirates Kuja. La so guapura ye llexendaria alredor del mundu y dizse que les úniques que la superen son les serenes,[2] anque Margaret asegura que Hancock ye la muyer más bella del mundu. De la mesma manera que los demás Shichibukai (quitando a Barbanegra), ella tien una tema animal: La Boa.

Nel so llombu tien tatuáu lo que se creía yeren los güeyos de la Gorgona que petrificarían a cualesquier que los viera, sicasí ye una fachada. Lo que realmente s'atopa nel so llombu ye la marca de los Nobles Mundiales, quien la teníen como esclava. Pa Hancock, esto representa una vergüenza tal que mataría a cualesquier que-y vea esa marca pa caltener el secretu.

Personalidá[editar | editar la fonte]

Hancock ye una muyer desaxeradamente complexa. A la primer vista, ella paez ser egoísta, pomposa y sobeyosa, y ta acostumada a salise cola suya en cualquier cosa. Tamién ye cruel y despiadada, xustificáu les sos aiciones pocu almirables cola so sida de la so guapura y piensa que por ser formosa, tol mundu perdonar.[3] Hancock probó ser una bona mentirosa, escelente fabricando hestories, y el so enfotu llevar a nunca considerar les consecuencies de los sos actos.

Como tou Shichibukai, Hancock nun toma en cuenta demasiáu al Gobiernu Mundial. La mayor razón del so disgustu escontra'l gobiernu vien del venceyu qu'ésti tien colos Nobles Mundiales, a quien odia. Nun lo pensó dos veces al intentar matar a los sos autoproclamados aliaos de la Marina. Ella tamién paez nun importa-y en gran parte la tribu Kuja, como-y comenta a la Vieya Nyon que nun-y importaba si la islla fuera destruyida o non, una y bones toos perdonar seya comoquier porque ella ye formosa.

Sicasí, revélase que la razón de les mentires de Hancock y la so actitú escontra la vida mora nel horrible pasáu que tuvo como esclava de los Nobles mundiales. Hancock nun desea amosar debilidá de nuevu escontra naide, y retién un gran mieu a rellacionase con cualesquier sacante les sos hermanes.[4] Esto causó que la so madre putativa Nyon tarreciera que Hancock volviérase tan fría como'l xelu, y nun foi sinón hasta que Hancock confiésalu a Luffy tou y amuesa emociones per primer vegada dende faía enforma tiempu, rompiendo en lloru mientres rellataba'l so escuru y doliosu pasáu. Ello ye que no fondero, Hancock ye una muyer bastante sensible y vulnerable que tien mieu y esmolición por cómo la xente (especialmente les otres Kuja) podríen reaccionar a la verdá del pasáu vergonzosu qu'ella y les sos hermanes para comparten. Podría dicise que ye una tsundere, yá que n'apariencia ye agresiva y egoísta, pero con determinaes persones (como les sos hermanes y Monkey D. Luffy) amuésase atentu, duce y cariñosa.

Esa parte d'ella foi amosada depués de munchos años a Monkey D. Luffy y que dende entós se fixo amiga (inclusive se namoró) de Luffy, inclusive aceptando aventurase a la tierra del so sufrimientu, de los sos díes d'esclava, a pidimientu del so hermanu.[5] Hancock tamién demostró ser bien astuta y mañosa, cuando la situación esixir. Esto foi particularmente evidente cuando ayuda a Luffy a discretamente romper les defenses esteriores de Impel Down, según manipoliar al direutor de la gran prisión, Magellan, a los sos caprichos antes de tresmitir un mensaxe secretu al hermanu de Luffy, Ace , a quien Luffy intentaba rescatar. Otru exemplu vese cuando ella tamién lu esmuz a Luffy la llave de les esposes de Ace y cuando escuerre a Luffy como una sida pa traelo a la xusticia en virtú de la so posición de ser un Shichibukai.

Por cuenta de la so guapura y fuercia, que ta acostumada a ver homes y muyeres, nueves y vieyos per igual, namorase darréu d'ella. Como resultancia, la xente perdóna-y cuando actúa lindamente apologética o los recuerda de la so guapura. Sicasí, cuando Luffy llegó y amuesa una inmunidá completa a los sos encantos, primeramente consideró que nun podía soportar la esistencia de daquién dafechu invulnerable a los sos poderes, y va colapsar dramáticamente siempres que seya faltada.

Esti sentimientu haise erosionado, sicasí, yá que ama a Luffy a pesar de la so inmunidá escontra ella. Inclusive dempués de dos años, Hancock sigue namorada de Luffy tanto como antes a pesar de qu'esti postreru refuga abiertamente la so propuesta de matrimoniu.

Ella paez tener un iñerizu escontra los animales pequeños, que se convirtió nuna especie de chiste, nel que pregunta con enoxu quién dexó al animal en frente d'onde ella ta caminando antes de patisca-y, nun importa lo llindo que sía. Una Amazona Kuja responsablemente escúlpase, ente que los ofendíos animales úrnienlu, y Hancock aconséya-y ser más cuidadosa nel futuru.[6][7]

La so traza más estraña vistu hasta agora ye que cuando ella mira escontra baxo a la xente, ella inclínase escontra tras de manera que s'enfrenta al techu (o al cielu) percima d'ella, aparentemente mirando escontra baxo na xente tanto que ta mirando escontra riba.[8]

Tola so arrogancia paez esmorecese cuando Luffy ta na so mente. Cada vez que ta na so presencia, ella rápido vuélvese cobarde, apenes capaz de ve-y a los güeyos y destellando sobre cada aición que toma. Inclusive cuando nun ta cerca, solo pensar nél fai que se ruborize y verdaderamente sonría d'una manera que les otres Kuja dixeron que ye inusual nella.

A pesar de la presunción qu'ella amuesa a los sos enemigos y la fachada que pon al so pueblu, ella amuesa verdadera esmolición pola xente cercana a ella. Esto foi vistu cuando voló nun ataque de rabia y patiscó a Smoker lloñe de Luffy dempués de qu'él tratara de matalo. Faciendo casu omiso de les posibles consecuencies de les sos aiciones, ella abierta y públicamente declara a Luffy como'l so amáu, escoyendo'l so amor percima del so títulu y el tratáu del so pueblu. Na so roxura, ella nun demostró nada del so habitual calma arrogancia. Esto vese de nuevu, en menor midida, cuando ella glaya a Aokiji por apuñalar a Luffy con un sable de xelu. La so roxura ye abonda pa faer qu'inclusive Jinbe encoyer de mieu, anque llixeramente y de manera risible.

Rellaciones[editar | editar la fonte]

Monkey D. Luffy[editar | editar la fonte]

Orixinalmente antagónica escontra él, Hancock vía a Luffy como un home que, al ser inmune a los sos encantos, nun se-y puede dexar esistir. Ella negóse a creer la so hestoria de ser unviáu a la islla por Bartholomew Kuma, y ordenó la so execución. Tamién pensaba que yera igual a tolos homes nel mundu; egoísta y sobeyosu, pero comprobóse que taba equivocada y foi trescalada hasta polos sos actos d'altruísmu. Luffy ye en realidá posiblemente la única persona, fora de la so familia, que realmente considera un amigu.

Rápido fíxose la so amiga al enterase de qu'él foi tan lloñe como p'atacar unu de los nobles del mundu y que él non el despreciu por ser una esclava. Como resultancia, Hancock namoróse de Luffy, faciendo qu'ella tenga la "Enfermedá del Amor", que foi la causa de la muerte de cuasi toles emperatrices anteriores. Sicasí, la Vieya Nyon diz que toles emperatrices anteriores morrieron porque trataron de reprimir los sos sentimientos, alloñándose del oxetu del so deséu, ente que Hancock va sobrevivir por dir con Luffy.

Por cuenta de los sos sentimientos, a Hancock ye-y difícil ver a Luffy a los güeyos y tiende a amermeyase na so presencia (como una mocina con una flechada). Tamién ye propensa a suañar despierta con Luffy. Ella pidió que Luffy llamar Hancock, a diferencia del so títulu, y cuasi s'esmoreció la primer vegada que la llamó pol so nome correutamente, debíu al fechu de que lo pronunciara mal un par de veces antes, llamándola "Hammock". Momentos dempués, ella en realidá esmorecióse dempués de creer que Luffy dixo "Te amo" (愛してる。 aishiteru?) cuando en realidá dixo "Gracies" (ありがとう arigatou?). Ella sigui tendiendo a esmorecese d'allegría cada vez que Luffy diz que'l so nome correutamente y, al paecer lleva la cuenta de cuántes vegaes dixo'l so nome correutamente. Cuando Luffy abrazar mientres la Batalla de Marineford, pensó nesto como una propuesta de matrimoniu. Más tarde, sicasí, Nyon díxo-y qu'ella nun taba casada. Como resultancia, Hancock agora establezse na idea de casase con Luffy. A pesar de que Luffy diz que nun se va a casóse con Hancock, ella inda lo amar.

Mientres la batalla con Barbablanca en Marineford, Hancock declara que tolos homes, tanto marinos y pirates por igual, son los sos enemigos, Luffy puestu como la única esceición. Inclusive dempués d'afayar la verdá sobre'l patrimoniu de Luffy, ella echar a un llau y nun lu importaba inclusive si él ye'l fíu del diañu. Tamién ye bien proteutora escontra Luffy, diendo tan lloñe como p'atacar al Comodoro Smoker por inmovilizar a Luffy, pa gran sorpresa de los Marinos espectadores. Inclusive declaró abiertamente a Luffy como'l so amáu.

Ello ye que dende la llegada de Luffy a Marineford, tou lo que Hancock podía faer yera centrar la so atención nel bienestar de Luffy, españando en roxura cuando yera atacáu y tremeciendo de mieu cada vez qu'ella nun podía saber si taba bien. Al llegar a Luffy dempués de la guerra y recibir información alrodiu del so estáu críticu de Trafalgar Law, Hancock espresó'l so deséu de ser la qu'hubiera tomáu tol sufrimientu en llugar de Luffy. Ella esmolezse tantu por Luffy qu'apenes comió un alimentu nel so regresu a Amazon Lily hasta que tuvo segura de que Luffy taba bien, ya inclusive entós ordenó que tanto alimentu como fuera posible da-y por que pudiera recuperase.

Mientres Luffy nun tien los mesmos sentimientos románticos que Hancock siente escontra él, demostró que realmente s'esmolez por ella y apreciar. Mientres la so engarradiella con Magellan, cuando la direutora dixo qu'él tendría a Luffy diciéndo-y cómo-y les iguar pa entrar na cárcel, Luffy protexó a Hancock, al declarar que nun selo diría Magellan inclusive si esto matáralu. Más tarde amosó'l so agradecimientu abrazándola y comentó dempués como ella había "salváu'l so traseru" dos veces, tantu n'ayudar a entrar en Impel Down y en da-y la llave de les esposes Piedra de mar de Ace.

Enemigos[editar | editar la fonte]

Sicasí que ye un Shichibukai, Hancock considera que'l Gobiernu Mundial ye'l so enemigu, y al igual que Nico Robin, asegura que repuna al gobiernu y a aquellos que lu obedecen. Enforma d'esto vien del so pasáu como esclava de los Nobles Mundiales, quien la torturaron hasta que foi lliberada. Inclusive como Shichibukai, se rehúsa a aceptar órdenes del gobiernu. En dellos casos, el so iñerizu al gobiernu algamó niveles peligrosos pa ella mesma y pa la so tribu ya isla.

Familia[editar | editar la fonte]

Marigold y Sandersonia[editar | editar la fonte]

Hancock ye cercana a les sos hermanes por cuenta de lo que vivieron xuntes como esclaves. Los trés caltienen un fuerte venceyu y sofiten les aiciones de caúna. Cuando Hancock se convirtió n'emperatriz, dexó que les sos hermanes gobernaren xunto a ella, y concéde-yos el so autoridá cuando se va escontra Impel Down. Marigold y Sandersonia tuvieron en francu desalcuerdu cola so idea, sicasí respetaron la so decisión.

Vieya Nyon[editar | editar la fonte]

Hancock ye pa la Vieya Nyon una especie de mocosa malagradecida. Inclusive Hancock dexó de respetala sicasí que Nyon foi la que los ayudar a volver a Amazon Lily depués de la so lliberación. Boa Hancock esfruta recorda-y a Nyon que ye considerada una traidora ensin importa-y el fechu de que foi ella quién s'encargó de curiales como si fueren les sos fíes. Aun así, la rellación ente los dos ye paecida a aquella que tendría una fía adolescente cola so madre. A pesar de les sos diferencies, hancock tien un grau de respetu por Nyon pos recurrió a ella pa entender l'orixe de la so enfermedá. Recíprocamente, Nyon sofita y arguyezse de la decisión de Hancock de siguir al suxetu del so amor, en llugar de dexalo dir y morrer d'amor (lliteralmente).

Otros[editar | editar la fonte]

Fisher Tiger lliberar a ella, Marigold y Sandersonia, xunto a munchos otros esclavos mientres el so ataque a Mariejoa. conociéndolo (o siquier vistu) solo una vegada, ella taba asustada de la so brutalidá. Sicasí dixo que-y debe daqué que nun puede ser pagu, como ye la so llibertá.

Hancock tamién tien una complexa rellación colos sos compatriotes Kuja, protexéndoles del Gobiernu Mundial, pero refugándose a siguir protexéndoles si eso implicaba ayudar al gobiernu. Tamién destruyó una muñeca de la so imaxe fecha por una pequeña neña, a cencielles pol fechu de que taba fecha de folla; petrificó a trés guerreres Kuja pol solu fechu de dexar qu'un home (Luffy) entrara a la isla. Sicasí, nun hai Kuja que nun almire, quiera y tea acordies con cualquier decisión de Hancock. Margareth nun paeció guarda-y rensía a Hancock depués de que fuera "despetrificada".

Boa Hancock realmente esmolezse de lo que puedan pensar d'ella si entérense que foi esclava, a pesar que ye agora la Emperatriz.

Hancock repuna un pocu a los homes, especialmente por cuenta del so pasáu. Disgústa-y qu'almirar pola so guapura, y cada que puede convertir en piedra. Considerar una plaga y un mal. Ye una de les razones poles que si dalgún home llega a poner un pie en Amazon Lily, va ser darréu executáu. La única esceición a esto ye, Luffy.

Habilidaes[editar | editar la fonte]

Gobernando xunto a les sos hermanes, Hancock tien poder sobre Amazon Lily y el restu de les muyeres Kuja. Como la emperatriz y capitana de la tribu, ella ye con toa seguridá la Guerrera Kuja más poderosa. La so fuercia ye tan grande, qu'inclusive'l Marina (One Piece)#Almirante de la Flota Almirante de Flota Sengoku reconoció los algames del so poder.[9]

Amás de la so gran guapura, Hancock tien l'habilidá de convertir en piedra a les persones gracies a la Fruta del Diañu Pixín-Meru non el mio. Esto asocede cuando forma coles sos manes un corazón, y rayos na mesma forma parten de los sos deos. Cualesquier con "pensamientos puercos" escontra ella va ser convertíu en piedra siempres y cuando nun sían capaces de bloquiar la emoción escontra ella, yá seya con mieu, dolor o nun sintiendo nada escontra ella, daqué que solo se dio con Luffy. Solo Hancock puede revertir el tresformamientu. Tamién tien l'habilidá ensin esplicar de disparar besos en forma de corazón que cuten cola fuercia d'una bala d'escopeta.

Ella ye una usuaria del Haoushoku Haki, una habilidá que solo tien una nun millón de persones. Dende lo amosao por Luffy (quién tamién lo tener), asumir qu'ella puede dexar fora de combate a un gran númberu de persones con un esplegue de poder como'l dichu. Esto pue ser una razón adicional del por qué ye adorada y tarrecida poles Kuja.

Amás de too lo anterior, Hancock demostró tener una fuercia físico bien percima de la media humana. La so fuercia ye tal, que d'una patada o golpe, ye capaz de destruyir roca sólida. Amás, d'una sola patada, ye capaz de destruyir un Pacifista, cosa destacable si poner a pensar qu'a los sombreros de paya costó-yos nun principiu enforma trabayo acabar con unu.

Según l'anime, algamó'l so pagu de 80.000.000 solo con una incursión, asina que si siguiera como pirata probablemente'l so pagu seria bien de más alta.

Amás, Hancock ye usuaria del Busou Shoku Haki (color de l'armadura). Comprobar na guerra de marineford, cuando cutió a Smoker (teniendo en cuenta que'l marine ye tipu loxa) y lluchó contra él p'ayudar a Luffy.

Armes[editar | editar la fonte]

Ella lleva siempres una Arma Culiebra (llamada Salomé), anque nun se-y vio usándola. Solo sirviólu como tronu en Amazon Lily, tamién la usó p'allugar el submarín de Trafalgar Law y asina poder rescatar a Luffy y llevalo a la islla de les kuja.

Téuniques[editar | editar la fonte]

Pixín Meru Merrow: l'ataque clásicu de Hancock. Hancock forma un corazón coles manes, del cual sale un rayu en forma de corazón que petrifica a tou aquel que tenga "pensamientos impuros". Sicasí, el blancu puede torgar la petrificación bloquiándola con otra emoción más fuerte (como dolor o mieu). Luffy a cencielles nun sentía nengún sentimientu escontra Hancock, polo qu'ésta téunica tampoco-y fai efeutu.

Pistol Kiss: Hancock sopla un besu qu'adquier la forma d'un pequeñu corazón, asitiar sobre'l so furabollos y apunta con él al enemigu. El corazón sale disparáu como la bala d'una pistola. Desconozse si ésti ataque tamién tien el poder de petrificar, yá que namái usar en Luffy, que ye inmune a la petrificación al nun sentir nada escontra Hancock.

Awaken: Hancock sopla un besu que se tresforma d'una agua de pequeños corazones. Ésta téunica usar p'anular los efeutos de petrificación de los sos ataques.

Slave Arrow: Hancock sopla un besu cola forma d'un enorme corazón. Entós ella suxeta'l corazón como si d'un arcu tratárase y facer españar, xenerando cola esplosión una agua de pequeñes fleches d'enerxía acabaes en corazones que tresformen en piedra tou lo qu'algamen.

Arume Fémur: Hancock asítiase cabeza abaxo sobre les manes y empieza a xirar, llanzáu una agua de pataes. Les partes del cuerpu tocaes poles pataes se petrifican automáticamente, y amás ruémpense pola fuercia de les pataes.

Historia[editar | editar la fonte]

Pasáu[editar | editar la fonte]

Sicasí, una de les razones poles que Hancock ye tan cruel, ye pol so tarrecible pasáu.

Nacida na islla de les muyeres, Boa Hancock xunióse, xunto a los sos dos hermanes menores, Boa Sandersonia y Boa Marigold, a les pirates Kuja dende bien temprana edá. Nuna espedición del barcu de les pirates, los trés fueron prindaes por barcos traficantes. Hancock nesi momentu tenía doce años. Al ser la hermana mayor, les otres dos hermanes Gorgonas, Marigold y Sandersonia, yeren entá más pequeñes. Foi entós cuando fueron vendíes como esclaves a los Tenryuubito.

Ye equí onde conocieron a los primeros homes na so vida. Fueron crueles con elles, pero Boa Hancock nun cunta esta parte del so pasáu, pos prefier nun recordalo. En dalgún puntu del so cautiverio, atopáronse les Frutes del Diañu que-yos dieron el so poderes. Amás de que los tatuaron nel llombu "El dragón galopante", la marca de los Nobles Mundiales.

Cuatro años dempués, asocedería un eventu de magnitúes importantes: Un home esguiló la Red Line y se infiltró na tierra santa de Mariejoa. Un home llamáu "Fisher Tiger", un tritón.

Atacó furiosamente la ciudá y semó el caos. Lliberó a tou tipu d'esclavos, inclusive a los humanos que repunaba. Hancock y les sos hermanes aprovecharon esta situación pa escapar, pero aun así estimólu eternamente a esi home la so lliberación. Tiger formaría dempués a los Pirates del Sol y convertiríase nuna de les persones más buscaes. Por desgracía morrería tiempu dempués.

Dempués, Hancock volvería a la islla de Amazon Lily, pero pa despintar la so tarrecible debilidá, mintió a tol so pueblu diciendo qu'ella y les sos hermanes adquirieren la "maldición de la Gorgona". Según esta hestoria, elles mataren a una bisarma y por eso llograra los sos poderes, y p'evitar que vean los sos llombos, alvirtió-yos que quien vea la marca que traen, van convertir en piedra.

En dalgún momentu, Hancock xubió al puestu de Emperatriz volviéndose la capitana de les pirates Kuja. Tan tarrecible foi la so reputación, qu'inclusive'l gobiernu nomar Shichibukai. Agora lleva once años de Emperatriz de Amazon Lily y de capitana de les pirates Kuja.

Amazon Lily y l'alcuentru con Luffy[editar | editar la fonte]

Hancock presentar na hestoria una vegada que Monkey D. Luffy foi unviáu a Amazon Lily pol Shichibukai Bartholomew Kuma. Un barcu de la marina atopábase fondiáu cerca de les costes de la isla. Trátase del vicealmirante Momonga, que foi unviáu a axustar con Hancock, pola futura engarradiella que s'averaba contra Barbablanca.

Finalmente'l barcu de Hancock torna, tres un llargu viaxe, a Amazon LiLy. Hancock presentar con Momonga y este trata d'axustar con ella'l so puestu de Shichibukai. Sicasí, Hancock diz-y que gústa-y el so puestu y que nun desea xunise a la estúpida guerra contra Barbablanca, y que sicasí, Momonga diéra-y tol conteníu del so barcu. Momonga nun acepta esta risible esixencia, pero los sos soldaos apuerten al nun poder aguantar la guapura de Hancock. Entós esta aprovecha pa llanza-yos el so ataque: Pixín Meru Merrow, qu'algama a tolos marines, sacante a Momonga, quien se clava un cuchiellu pa evitar convertise en piedra. Momonga alviérte-y que va tar ende dos díes más. Si Hancock nun apuerta a la llamada, el so títulu va ser revocáu, a lo que Hancock contésta-y que faiga lo que-y preste.

Dempués Hancock presentaríase ante'l so pueblu y estrañaríase de l'ausencia de les sos guerreres, a lo que la xente contésta-y de que fueron escorrer un monu selvaxe (en realidá escorríen a Luffy). Una vieya, llamada Nyon, enantes llamada Gloriosa, enterar de la situación de Barbablanca y ruégalu a Hancock que vaya a la llamada del Shichibukai, pero Hancock niégase, y la tira pela ventana.

Hancock y les sos hermanes tán a puntu de dase un bañu, y ordena a toes a salir d'ende pa evitar ver los güeyos de la gorgona. Pero Luffy, nel so enfotu d'atopar un barcu, zarapica y cai nel bañu de la emperatriz. Entós Luffy estrema'l tatuaxe de Hancock (pos se paecía enforma al d'Hatchan). Hancock nun ta dispuesta a dexar que Luffy siga con vida si vio esa marca, polo que trata de convertilo en piedra, sicasí, Luffy nun se convierte en piedra, pos nun-y atrai Hancock no absoluto.

Hancock ordena entós la so captura y Luffy trata d'escapar, pero arréyen-y a los so manes un par de pequeñes, pero poderoses culiebres, tan dures como atadures de fierro; y dempués sería lleváu a un sable de combate, pa ser executáu públicamente. Hancock empieza a preguntar a Luffy la razón pola qu'invadió Amazon Lily, y este contésta-y que llegó por fuercia a esti llugar y Hancock nun-y cree nenguna de les sos pallabres (debíu al fechu de que Luffy esplicó que llegó "volando"). Una de les guerreres de la isla, Marguerite defende a Luffy, por cuenta de que vio que yera una persona sincera y que nun mentía sobre la so situación; a la súplica xunen les guerreres Sweet Pea y la xigantesca Aphelandra. Hancock, fadia colos trés, convertir en piedra, lo que causa la roxura de Luffy.

Hancock ordena que la so mascota Bacura, una enorme y feroz pantera, lo mate. Luffy lliberar de les sos atadures y espacha al enorme animal d'un solu golpe.

Hancock nun puede creer la fuercia de Luffy. Esti sicasí glaya a toes los presentes que nun puede entender que-yos fai tanta gracia, si acaba de convertir a los sos collacios en piedra. Hancock contésta-y que tou mundu va perdonar debíu al fechu de ser formosa, a lo que Luffy contésta-y que la emperatriz anóxa-y, polo que l'ego de Hancock vese afeutáu.

La Shichibukai ordena a los sos dos hermanes lluchar y matar a Luffy. Nun principiu, Luffy paez tener una grave desventaxa, una y bones les hermanes gorgonas (colos sos poderes de les Hebi Hebi non la mio) y col so poder de Haki; repelen los ataques de Luffy.

Mientres una de les hermanes tenía atrapáu a Luffy, la otra decide destruyir la estatua de Marguerite pa mancar más a Luffy. Luffy glaya desesperadamente que la suelte, activando, por fuercia el so haki y faciendo que delles amazones esmorézanse y que soltaren a Marguerite.

Nel intre Luffy decide atacar col Gear Second activáu, lo que fai que Luffy dexe cuasi ganada la batalla. Pero a la fin esta termina cuando una de les hermanes de Hancock cuasi cai al derribadoriu, y Luffy ayuda a tapar el so llombu; recordando que nenguna d'elles queríen que vieren los sos llombos. Hancock ordena a toes que se retiren del coliséu.

Les hermanes esculpar con Hancock por non ganar la batalla, y Luffy pregunta si agora Hancock va engarrar con él, pero ella contesta que nun ta d'humor pa eso. Entós Luffy pide que despetrifique a les otres trés amazones, pero Hancock da-y a escoyer ente fai eso y un barcu pa salir de la isla. Hancock faía esto pa probar que Luffy yera igual a tolos homes d'egoísta; pero sorprender de que Luffy ensin duldar pída-y despetrificar a les moces.

Luffy ye entós aceptáu poles hermanes; polo que depués se queda nel palaciu, onde elles s'amuesen bien estimaes por salvar les. Hancock llamar y ordenar que recuerde onde viera'l tatuaxe del so llombu, Luffy determina que lo confundiera col que Hatchi tenía un el so frente. D'ende, Hancock cúnta-y tola so hestoria y por que nun quieren que vean los sos llombos, depués pregúnta-y a Luffy si esti odiar, a lo que respuende que non y que tamién odiaba a los Tenryuubitos.

Hancock tamién s'entera de que Luffy cutiera a un Noble Mundial y al ver que tamién los odiaba, diz-y que gústa-y y qu'aportaría llevalo en barcu hasta onde'l quixera.

Luffy quedar na islla un día más, onde les muyeres fáen-y una gran fiesta. Pela nueche Luffy conocería la verdá sobre Hancock y la so posición de Shichibukai (a lo que queda sorprendíu); y la situación del so hermanu, polo que decide dir salvalo. Pero cuando ta a puntu de pidi-y esi favor a Hancock, enterárense'l y la vieya Nyon de que Hancock ta gravemente enferma. La vieya da cuenta darréu cual ye la enfermedá de la emperatriz, y nun-y queda más remediu que predicir que seguro va morrer, pero nun llogra atopar la causa. Pero dempués de ver que Hancock ta dispuesta a escuchar a Luffy y siendo capaz de llevantase por sigo mesma, la vieya nun puede creer que la Shichibukai namoróse perdidamente de Luffy.

Sicasí, a pesar de la enfermedá, esto nun detién a Luffy de pidi-y el favor a Hancock de qu'acepte la llamada al Shichibukai, por cuenta de que quier salvar a Ace. Les sos hermanes, visiblemente cafiantes, tán por completu segures de que Hancock va convertir a Luffy en piedra por asemeyáu pidimientu, pero sorprendemente Hancock nun duldar nin un segundu, y apuerta.

La vieya Nyon asegura entós que l'Amor siempres ye un Furacán.

Impel Down[editar | editar la fonte]

Toles amazones axuntar nel puertu y despiden a Boa Hancock y a Luffy, depués d'esto Boa dexa a les sos hermanes encargaes de la islla y xúbese al barcu de Momonga que-y diz que foi bien difícil llograr qu'aceptaren el so pidimientu de faer una parada en Impel Down pero que lu hai consiguíu. Mentanto Luffy atópase abrazáu al llombu de Hancock ocultu tres el gran abrigu d'esta.

Finalmente, llograríen llegar a Impel Down, onde Boa Hancock llegaría y tendría que ser revisada de cuerpu completu pa evitar intrusos o armes. Nun coraxosu movimientu, Hancock llogra distrayer a Domino, la encargada de faer el chequeo, dempués de lo que convertir en piedra. Luffy saldría del abrigu y Hancock, esmolecida, diz-y a Luffy que nun puede llevalo más allá. Luffy estima tou lo qu'ella fixo, y prométe-y tornar -y el favor dalgún día. Luffy la llapada per primer vegada "Hancock" (de primeres llamar "Hanmock"), y esta empieza a pensar que Luffy ta verdadermente namoráu d'ella, sicasí, Luffy pídelu que faiga tou con normalidá. Hancock finalmente llibera a Domino del encantamientu y ye llevada esposada a ver a Ace, el causante de la guerra contra Barbablanca. Mientres ye llevada nun elevador, algama a ver a Luffy colgáu, y mentalmente, diz que va rezar pola so suerte y fortuna. Luffy algamar a ver, y silenciosamente diz-y: "Gracies" (Arigatou en xaponés); sicasí, Hancock cree que-y diz: "Te amo" (Aishiteru), polo que s'esmorez, siendo atendida por Momonga.

Más palantre, Boa conocería al líder de la prisión de Impel Down: Magellan. Dempués de tener una pesada y aburrida charra con él, a Magellan dan-y la noticia de qu'hai una fuga de prisioneros nel primer nivel. Hancock, esmolecida por Luffy, trata de persuadir cola so guapura al direutor por que lo guie hasta Ace, cosa que consigue fácilmente.

Hancock finalmente entrevistaríase con Ace, a quien-y revela que nun tien nada que dici-y. Ace pregúnta-y entós que por que vieno velo y Hancock revéla-y qu'una persona ta tratando de salvalo. Hancock nun-y revela'l nome, pero qu'esa persona ta esmolecida porque de xuru al venir salvalo, Ace va enoxar con él. Entós Ace reconoz a Luffy.

A lo último, Hancock sale de Impel Down, rezando pola suerte de Luffy, mentanto, tanto a ella como a Momonga comuníquen-y la noticia de que Shanks ta a puntu d'enfrentase a Kaidou.

Marine Ford[editar | editar la fonte]

Anguaño Hancock atopar nel cuartel xeneral de la Marina, Marine Ford al mandu de la execución pública de Ace, xunto con otros cuatro Shichibukai a la espera de la llegada de Barbablanca el cual vendría en rescate de Ace.

Al enterase de que Ace ye fíu de Roger; y al igual que los demás Shichibukai, Hancock sorprender del fechu de que Ace nun ye hermanu consanguíneu de Luffy. Cuando empieza a lluchar contra los pirates convertir en piedra xunto a unos cuantos marines. Los marines argumenten que si Hancock ta traicionar, a lo qu'ella contesta de que nunca consideró a los marines los sos aliaos, yá que pa ella, los pirates de shirohige y los marines yeren enemigos pa ella.

Hancock sigue calteniendo la so actitú defensiva, xusto cuando apaez Luffy en Marineford. Mientres tolos shichibukai critiquen (como Gecko Moria) o se sosprienden de la so llegada, ella allégrase de ver que ta bien y que sobrevivió a Impel Down.

Al enterase de que Luffy en realidá yera fíu de Dragón, igualmente inora'l fechu en comparanza a la sorpresa de los demás, mentando que podría ser fíu de tolos demonios, pa lo que lu importaría.

Yá cerca de la posición onde s'atopa reteníu Ace, Luffy ye atacáu y primíu al suelu por Smoker gracies al so jutte de Kairouseki, atopándose por aparentemente esanicialo, Smoker ye mandáu a volar por una patada d'una indignadísima Hancock, gracies a la so Haki, que-y dexa estropiar y cutir a los usuarios de fruta de Loxa, glayándo-y que como osa poner a la so queridísimo Luffy contra'l suelu, Luffy allegrar al ver a Hancock, llamándola pol so nome, faciendo qu'esti amermeyar pol fechu de que Luffy tópase alcordáu correutamente del so nome nuevamente. Dempués d'esto, Hancock apúrre-y a Luffy les llaves de les esposes de Ace, por que él fora salvalo, poniendo de nuevu en peligru'l so títulu de Shichibukai.

Probando'l so inmensu poder, Hancock, ganó a munchos pacifistes (a unu d'ellos con solo un golpe[10]). Teniendo en cuenta qu'en Shabondy, Luffy, Zoro y Sanji tuvieron problemes pa ganar a unu. Por cuenta de esto apaez Sentoumaru reclamándo-y de qué llau ta y afirmando los munchos que destruyera.[11]

Poniendo Fin a la Guerra[editar | editar la fonte]

Trescurriendo'l clímax de la batalla, mientres la cual viéronse cobraes les vides de Barbablanca y Ace, Luffy ye salváu de los almirantes por Trafalgar Law, en cooperación cola sorpresiva llegada de Shanks "El Pelirroxu" y un oportunu Buggy, Trafalgar Law dar a la fuga, siendo atacáu n'últimes instancies polos almirantes, ignorándose anguaño si fueron o non algamar polos ataques, Hancock sicasí, a la cual reparar a bordu d'una de les naves de la marina, vese segura de que Luffy sigue con vida y ensin perder el tiempu, usando los sos encantos diz-yos a los marinos que d'equí p'arriba, na so capacidá de Shichibukai, dedicar a dar caza a Sombreru de Paya Luffy so cualesquier costu, apoderándose del mandu de la nave, ordenar al capitán que zarpe tres Luffy, respondiéndo-y esti que nun sabe como, yá que fuxo nun submarín, Hancock encerriscada ordenar que poner en marcha, a lo cual l'apoderáu marín fai-y casu, tan solo comentando lo tanto lloca como formosa que ye Hancock, revelándose d'esta manera que la emperatriz pirata, nun tien nenguna intención de dexar que Luffy escápese-y.

Alcontrando'l submarín de Law por aciu Salomé, Hancock convierte a los marines de la nave en piedra y entruga pola condición de Luffy. Law infórmalu de que la vida de Luffy caltiénse enagora, pero que s'atopa n'estáu críticu. Nesi momentu, los presos Impel Down, dirixíos por Ivankov, lleguen a bordu d'una nave de la marina robada, Hancock determina que tán nel llau de Luffy reconociéndolos como los sos aliaos nel so escape. Cuando Ivankov afirma que les dures pruebes que Luffy pasó entartallaría siquier dos veces la mente de cualesquier, Hancock llamentar de qu'ella nun podría ser mancada nel llugar de Luffy. Darréu, esixe que Bepo -y d'un Dean Dean Mushi, de cuenta que ella puede llamar a les Pirates Kuja pa llevalos al traviés del Calm Belt a Nyouga Island, onde Luffy tendría de ser capaz de recuperase protexíu de la marina pol so títulu como Shichibukai.

Cuando finalmente Luffy espertóse dos selmanes más tarde, Hancock amosó un gran prestar al oyer esto y quería velo de momentu. Sicasí, la vieya Nyon alegó que sería malu pa ella dir axuntase con él pola so cuenta, yá que yá tienen bastantes problemes cola llei de los homes tal como ye. Les hermanes de Hancock tamién-y dicen qu'ella tien que comer daqué, yá que apenes comiera desque llegó a casa. Hancock fai casu omiso de los sos pidimientos y demanda un monte de comida preparada pa Luffy, ente que ella amorosamente afirma que va velar por tolos de la cocina personalmente. Nyon regaña Hancock sicasí, diz-y qu'ella puede ver a Luffy una vegada que se recuperó.

Dempués de que Luffy decidiiera dir al Archipiélagu Sabaody p'axuntase cola so tripulación, Hancock, la so familia y los sos criaos fueron a la sablera colos alimentos pa ver Luffy, mientres les sos hermanes sorprender al ver a Silvers Rayleigh ellí, Hancock caltúvose solamente viendo a Luffy, solu momentos dempués de dase cuenta de que Rayleigh taba ellí.

Tres esto toos van a una islla onde les estaciones camuden cada selmana , polo que Rayleigh diz-y a Luffy qu'ellí-y va a enseñar el haki, a lo que Hancock diz-y qu'acaldía va-y traer comida a lo que Rayleigh oponer a una enfurecida Hancock diz-y que como s'atreve a dicir eso pero Rayleigh diz-y que ye pol so bien, polo que Hancock acepta.

Dos Años Dempués[editar | editar la fonte]

Hancock y les sos hermanes saluden a Luffy dempués de los sos dos años d'entrenamientu y prepárense pa llevalo de regresu al Archipiélagu Sabaody. Cuando Luffy nun se llamenta de comese a los animales na Islla Rusukaina, Hancock diz qu'ella tien toles comíes favorites de Luffy nel barcu. Cuando Hancock menta la idea de convertise n'esposa de Luffy, él ensin arrodios mengua, pero ella paez inmutarse pol so refugu.

Ella ye vista dempués nel so barcu cerca del archipiélagu Sabaody, dando Luffy una gran cantidá de suministros (con suministros abondos pa los últimos años en dellos casos). Ella tamién ayuda a azorrona-y dándo-y abrigu y un bigote falsu. Cuando Luffy allóñase, píde-y a Luffy que nun diga adiós. Luffy respuende diciendo qu'él nunca lo fai y espera vela a ella y a toos de nuevu, lo que por error Hancock interpreta como una propuesta de matrimoniu.

Mientres Luffy y la so tripulación preparar pa dirixise a la Islla Gyojin, Hancock y les Pirates Kuja ayuden a parar a los Marinos. Hancock tamién lu chisga a Luffy y deseyar bona suerte.

Intereses[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. One Piece Manga - Capítulu 515, Hancock una pirata Kuja.
  2. One Piece Manga - Vol.50 Capítulu 489, Hancock ye mentada per primer vegada.
  3. One Piece Manga - Capítulu 516, Hancock diz que nun importa qué tan cruel pórtese, el mundu perdonar gracies a la so guapura.
  4. One Piece Manga - Capítulu 521, Hancock ye asina.
  5. One Piece Manga - Capítulu 522, Boa Hancock namorar de Luffy.
  6. One Piece Manga - Capítulu 516, Boa Hancock ye vista patiscando un gatu pequeñu.
  7. One Piece Manga - Capítulu 523, Boa Hancock patisca a un cachorru de perru y a una foca pequeña.
  8. One Piece Manga - Capítulu 517, Hancock ve escontra baxo a la Vieya Nyon.
  9. One Piece Manga - Capítulu 523, Depués d'escuchar qu'aceptó'l llamáu a la xunta de los Shichibukai, Sengoku acepta que Boa Hancock ye bien poderosa.
  10. Manga de One Piece 569
  11. Manga de One Piece 570