Cristina Sánchez

De Wikipedia
Cristina Sánchez
Vida
Nacimientu Madrid20 de febreru de 1972[1] (52 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Escuela de Tauromaquia de Madrid (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu matadora, toreraapoderada
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Sánchez de Pablos (20 de febreru de 1972Madrid) ye una torera española que goció tantu de fama n'España y en diversos países hispanoamericanos como Ecuador y Méxicu.

Entamos[editar | editar la fonte]

Formar na Escuela Taurina de Madrid. Debutó con caballos en Valdemorillo (Madrid) el 13 de febreru de 1993. Debutó como torera en Les Ventes de Madrid, el 13 de febreru de 1993, una selmana antes del so vigesimoprimer cumpleaños.

De novillera salió pela Puerta Grande de Les Ventes en 1995, cortando una oreya a cada unu de los sos novillos.

Carrera[editar | editar la fonte]

Alternativa[editar | editar la fonte]

Tomó l'alternativa en Nimes (Francia) el 25 de mayu de 1996, siendo'l padrín Curro Romero y el testigu José María Manzanares. El toru de la ceremonia llamábase: "Pocabarba" de Alcurrucén.

Confirmar en Les Ventes de Madrid, el 12 de mayu de 1998, por Curro Vázquez y David Luguillano. El toru llamábase: "Gironero" de Lourdes Martín de Pérez Taberneru.

Temporaes de matador y retirada[editar | editar la fonte]

En 1996 toreó n'España 21 novilladas y 66 corríes; en 1997 toreó 60; en 1998 toreó 37 y en 1999 toreó 22 corríes.[2]

Na so carrera n'España, cortó 316 oreyes. Retiróse'l 12 d'ochobre de 1999[3] y casóse col banderillero portugués Alejandro da Silva el 2 de xunu de 2000, quien anguaño exerz d'apoderáu. La so retirada nun tuvo exenta de discutiniu, una y bones munchos de los sos colegues varones (nun rumbu de "machismu" retrógradu) refugaben torear con ella, y dalgunos llegaron hasta l'estremu d'almitir abiertamente que yera por ser muyer.

Dende l'añu del so retiru, exerz como asesora taurina en corríes televisaes. Ye madre de dos fíos, Alejandro y Antonio.[4] En 2013 intervién como concursante nel reality show de Cuatro Espedición imposible[5]

Remaneció vistida de lluces per una única vegada en Cuenca, con un fin benéficu, el 20 d'agostu de 2016 alternando con Enrique Ponce y El Juli.

Llogros y relevancia[editar | editar la fonte]

El movimientu feminista de la década de 1990, considerar una abanderada, al haber sabíu desendolcase nun mundu tradicionalmente masculín; y el movimientu antitaurino vía no que-y asocedió unu de los munchos motivos pa prohibir los toros.[ensin referencies]

Ye la primer muyer que confirmó l'alternativa en Madrid. Foi apoderada pol francés Simón Casas. Foi una torera con valor, clase, oficiu, afición y carisma. Ye fía del banderillero Antonio Sánchez.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]