Chioma Ajunwa

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Chioma Ajunwa
[editar datos en Wikidata]

Chioma Ajunwa; nacida'l 25 d'avientu de 1970 en Umuihiokwu Mbaise, nel estáu de Imo (Nixeria). Atleta, xugadora de fútbol (llegó a representar a Nixeria nos Mundiales femeninos de 1991); y oficial de policía na vida privada.

Foi la primer atleta africana, y por tantu la primer atleta nixeriana, que consiguió una medaya d'oru nunos Xuegos Olímpicos.

La so fantástica evolución como velocista y saltadora poner de manifiestu a principios de la década de 1990 tantu nos Xuegos de la Commonwealth como nos Campeonatos Africanos d'Atletismu, pero viose atayada por una sanción por dopaxe que la tuvo estremada de la competición hasta 1996.

El 2 d'agostu d'esi mesmu añu, tres el so regresu, consiguió ganar el saltu de llargor nos Xuegos Olímpicos de Atlanta 1996, con un saltu de 7 metros y 12 centímetros nel so primer intentu de la final. A otru día participó como primer relevista col equipu de 4 x 100 metros consiguiendo la quinta plaza.

Nel Campeonatu mundial d'atletismu de 1997 en Atenes, Ajunwa realizó una fantástica calificación con un saltu de 7.01 metros, pero tuvo que retirase de la final al mancase nel so primer saltu.

Palmarés[editar | editar la fonte]



Predecesor:
 
Campeona Olímpica de saltu de llargor
Atlanta 1996
Socesor:
 




Chioma Ajunwa