Chioma Ajunwa

De Wikipedia
Chioma Ajunwa
Vida
Nacimientu 25 d'avientu de 1970 (53 años)
Nacionalidá Bandera de Nixeria Nixeria
Estudios
Llingües falaes inglés
Pidgin nigeriano (es) Traducir
Oficiu
Oficiu futbolista, atletamilitar
Trayeutoria
Años Equipu Competiciones
-enllaz=  Seleición femenina de fútbol de Nixeria
Posición o especialidá delanteru
Pesu 57 kg
Altor 164 cm
Cambiar los datos en Wikidata

Chioma Ajunwa (25 d'avientu de 1970) ye una atleta, xugadora de fútbol (llegó a representar a Nixeria nos Mundiales femeninos de 1991); y oficial de policía na vida privada.

Foi la primer atleta africana, y por tanto la primer atleta nixeriana, que consiguió una medaya d'oru nunos Xuegos Olímpicos.

La so fantástica evolución como velocista y saltadora poner de manifiestu a principios de la década de 1990 tantu nos Xuegos de la Commonwealth como nos Campeonatos Africanos d'Atletismu, pero viose atayada por una sanción por dopaxe que la tuvo estremada de la competición hasta 1996.

El 2 d'agostu d'esi mesmu añu, tres el so regresu, consiguió ganar el saltu de llonxitú nos Xuegos Olímpicos de Atlanta 1996, con un saltu de 7 metros y 12 centímetros nel so primer intentu de la final. A otru día participó como primer relevista col equipu de 4 x 100 metros consiguiendo la quinta plaza.

Nel Campeonatu mundial d'atletismu de 1997 n'Atenes, Ajunwa realizó una fantástica calificación con un saltu de 7.01 metros, pero tuvo que retirase de la final al mancase nel so primer saltu.

Palmarés[editar | editar la fonte]


Predecesora:
Heike Drechsler
Campeona Olímpica de saltu de llonxitú
Atlanta 1996
Socesora:
Heike Drechsler

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]