Cheers

De Wikipedia
Cheers
Datos
Títulu orixinal Cheers
Xéneru comedia (es) Traducir y comedia de situación d'Estaos Xuníos
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Duración 24 min.
Compositor Craig Safan
Númberu de temporaes 11
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 275
Llista d'episodios list of Cheers episodes (en) Traducir
Repartu
Llista de personaxes list of Cheers characters (en) Traducir y list of recurring characters in Cheers (en) Traducir
Primer emisión 30 de setiembre de 1982
Última emisión 20 de mayu de 1993
Emisora orixinal NBC
Productora Charles/Burrows/Charles Productions (en) Traducir y Paramount Television Studios
Distribuidora CBS Television Distribution, Netflix y Hulu
Series derivaes Frasier y The Tortellis (en) Traducir
Obres rellacionaes Frasier
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cheers ye una comedia de situación d'Estaos Xuníos emitida orixinalmente pola NBC, ambientada nun chigre de Boston (Massachusetts) que'l so nome yera al igual que'l de la serie: Cheers, anguaño Cheers Beacon Hill. Nel mesmu, un grupu de veceros habituales del llocal axuntar pa beber y prestase.

Poco dempués de ser estrenada en 1982, foi atayada antes de terminar la so primer temporada polos sos baxos niveles d'audiencia, sicasí decidió siguise cola so emisión y la serie convertir n'ésitu d'audiencia en temporaes posteriores.

Cheers consiguió en tola so historia 28 premios Emmy (sobre un total de 117 candidatures) y una vegada que remató, el personaxe de Frasier Crane (Kelsey Grammer) convertir nel protagonista d'un esitosu spin-off de la serie.

El cantar de la cabecera, "Where Everybody Knows Your Name" tamién se fixo bien popular. Cheers llegó a ocupar los primeros niveles d'audiencia nos Estaos Xuníos nes sos últimes temporaes. L'estrenu nesi país del programa final de la serie foi l'eventu televisivu más vistu del añu 1993.

Repartu[editar | editar la fonte]

Cheers taba compuestu por un repartu coral, nel que los principales actores teníen una importancia similar tocantes a minutos en pantalla. Les baxes más sensibles fueron la de Nicholas Colasanto (Ernie Pantusso) al finar y la de la protagonista Shelley Long (Diane Chambers) quien arrenunció en 1987. Colasanto foi reemplazáu por Woody Harrelson (Woody Boyd) y Long foi reemplazada por Kirstie Alley (Rebecca Howe). Mientres tola vida del show hubo escases alteraciones tocantes a los personaxes fundamental que lu componíen, magar siempres apaecieron numberosos personaxes secundarios que complementaben les trames que xiraben en redol al nucleu principal.

Personaxe Intérprete Rol Otres ocupaciones
Sam Malone Ted Danson Dueñu/Camareru Antiguu pitcher de los Boston Red Sox
Woody Boyd Woody Harrelson Camareru Actor y políticu
Diane Chambers Shelley Long Camarera Escritora y estudiante
Cliff Clavin John Ratzenberger Veceru Carteru
Frasier Crane Kelsey Grammer Veceru Psiquiatra
Rebecca Howe Kirstie Alley Mánager/Camarera Empresaria
Entrenador Ernie Pantusso Nicholas Colasanto Camareru Ex entrenador de béisbol
Norm Peterson George Wendt Veceru Contable y decorador d'interiores
Lilith Sternin Bebi Neuwirth Veceru Psiquiatra
Carla Tortelli Rhea Perlman Camarera Ama de casa

Premios[editar | editar la fonte]

Ganador Premiu
Kirstie Alley Emmy a la meyor actriz protagonista na categoría de serie risible (1991)
Globu d'Oru a la meyor actuación d'una actriz en series de televisión na categoría de Comedia Musical (1991)
Ted Danson Emmy al meyor actor protagonista na categoría de serie risible (1990, 1993)
Globu d'Oru a la meyor actuación d'un actor en series de televisión na categoría de Comedia Musical (1990, 1991)
Woody Harrelson Emmy al meyor actor secundariu na categoría de serie risible (1989)
Shelley Long Emmy a la meyor actriz protagonista na categoría de serie risible (1983)
Globu d'Oru a la meyor actuación d'una actriz en series de televisión na categoría de Comedia Musical (1985)
Globu d'Oru a la meyor actriz secundaria na categoría de Series, Mini-Series o Llargumetraxe pa la televisión (1983)
Bebi Neuwirth Emmy a la meyor actriz protagonista na categoría de serie risible (1990, 1993)
Rhea Perlman Emmy a la meyor actriz secundaria na categoría de serie risible (1984, 1985, 1986, 1989)
Premios a la producción Emmy a la meyor direición en series risibles (1983, 1991)
Emmy al meyor guión en series risibles (1983, 1984)
Emmy al meyor diseñu gráficu nes secuencies de creitu (1983)
Emmy a la meyor edición na categoría de series (1984)
Emmy a la meyor edición na categoría de series (con múltiples cámares) (1988, 1993)
Emmy a los meyores efeutos de soníu na categoría de series (1985)
Emmy a los meyores efeutos de soníu na categoría de series risibles (1986, 1987, 1990)


Premisa[editar | editar la fonte]

El programa trata polo xeneral sobre'l tiempu que los protagonistes pasen nel chigre Cheers, propiedá del superficial y vanidosu ex-xugador de béisbol Sam Malone. Na primer temporada, la intelectual Diane Chambers ye abandonada pol so noviu nel chigre, ensin medios pa sobrevivir en Boston (anque estudió delles maestríes inútiles enxamás terminó una) y vese asina obligada a trabayar como camarera nel chigre xunto a Malone, la promiscua y irascible camarera Carla Tortelli y el senil camareru «Entrenador» Pantuso. Coles mesmes conoz a veceros habituales como'l ecuánime contador paráu Norm Peterson (el meyor veceru del chigre) y el carteru sabicheru Cliff Clavin, falancieru coleicionista de datos triviales. Anque Chambers enxamás s'afai dafechu al ambiente poco eleváu de Cheers, esiste una fuerte tensión romántico ente ella y l'ex-alcohólicu muyeriegu Malone. Finalmente dambos conviértense en pareya al pasu de los años, pero inclusive asina siempres lleven una rellación tormentosa por cuenta de la disparidad de calter ente dambos.

Na segunda temporada (1983) surde'l personaxe del psiquiatra Frasier Crane, nuevu prometíu de Chambers. El doctor Crane de primeres paez una meyor opción pa Diane pos dambos comparten un intelectualismo cascante. Sicasí'l día de la boda en Roma, Diane abandona a Crane nel altar. Dambos van tornar a Boston, ella trabayando en Cheers y Frasier como otru veceru habitual y amigo de Malone.

Na cuarta temporada (1986), tres la muerte del Entrenador» Pantuso, el personaxe de Woody Boyd apaez como un mozu ya inocente granxeru d'Indiana que fuera amigu de Pantuso. Al conocer a Sam Malone, consigue l'antiguu emplegu del Entrenador» tres la barra. Otru personaxe introducíu nesta temporada foi la fría ya impasible doctora Lilith Sternin, colega y finalmente esposa del doctor Fraser Crane.

A la fin de la quinta temporada Diane Chambers llogra finalmente ufiertes d'una editorial pa escribir un llibru, pero Chambers hai d'abandonar Boston pa prosiguir una carrera como escritora lo cual implica la doliosa separación definitiva de Diane y Sam Malone.

Pal entamu de la sesta temporada en 1987, Sam Malone vendió Cheers a una corporación nacional nun esfuerciu por escaecer a Diane Chambers con un viaxe en veleru al traviés del mundu, pero Malone naufraga y hai de retornar a Boston ensin dineru y paráu. Intentando consiguir trabayu como camareru nel so antiguu chigre, entérase que los nuevos propietarios obliguen a Carla y a Woody a usar uniformes y que punxeron a cargu a la distante ya impersonal Rebecca Howe como manager p'alministrar el llugar. Por aciu un plan de Carla los emplegaos y veceros habituales de Cheers consiguen que Malone vuelva sirvir tres la barra a pesar de les oxeciones de la señorita Howe, quien a partir d'entós tendrá de lluchar contra les humildaciones y la falta de respetu de veceros y subalternos según a les proposiciones sexuales de Malone. A pesar de ser el personaxe que reemplazó a Diane Chambers, Rebecca Howe nun ye intelectual y les sos pretensiones son más bien sociales. Magar tamién había una fuerte tensión sexual ente Howe y Malone, queda siempres claro que nun hai interés románticu o sentimental ente dambos.

Rebecca Howe llueu pierde la so mázcara de durez pa revelar una muyer inseguro y cabileño qu'aspira a casase con dalgún millonariu de toes toes. Asina intenta namorar a dellos galanes adineraos nos sos inútiles esfuercios por consiguir matrimoniu. El noviu más prometedor foi'l magnate inglés Robin Colcord quien en realidá usaba a Howe nun plan pa faer espionaxe industrial na corporación propietaria de Cheers. Pa salvar a la inocente Howe de los barruntos de la corporación, Sam denuncia a Colcord, recupera la propiedá del chigre Cheers, recontratando a l'acabante despidir Rebecca Howe. Pero finalmente, Howe llogra de la mesma mercar los baños y l'anexu de billar de Cheers al arrendador del edificiu en que s'alcuentra'l chigre, convirtiéndose asina en socia de Malone.

Na temporada final (1993), el personal y veceros de Cheers enterar de que Diane Chambers trunfó como guionista en California, lo que lleva a Malone a buscar a la so antigua pareya y retomar la rellación abandonada. Pero, a pesar del innegable amor ente dambos, terminen convencíos de que la desigualdá ente ellos ye insuperable. Diane Chambers va retornar a California y Sam Malone al so chigre, onde Norm Peterson fai-y ver que, en realidá, el chigre Cheers podría ser el verdaderu amor de la so vida.

Versiones[editar | editar la fonte]

En 2011 la productora Plural Entertainment y la cadena Telecinco decidieron llevar a cabu la versión española de la serie, calteniendo'l títulu orixinal.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]