The Offspring

De Wikipedia
The Offspring
Orixe Estaos Xuníos
Xéneru(os) rock alternativu y punk rock
Sellu discográficu Columbia Records, Epitaph Records, Golf Records (es) Traducir, Nemesis Records (es) Traducir y Nitro Records
Miembros
Dexter Holland, James Lilja, Greg K (es) Traducir, Noodles (es) Traducir, Todd Morse, Jonah Nimoy (en) Traducir y Ron Welty
Enllaces esternos
Sitiu web oficial https://www.offspring.com
Bandcamp theoffspring
Discogs 133707
Facebook Offspring
Twitter offspring
IMDb nm1077557
[editar datos en Wikidata]

The Offspring ye una banda de punk rock estauxunidense, formada en Huntington Beach, California, en 1984 sol nome de Manic Subsidal. Anguaño ta integrada por Dexter Holland, Noodles, Greg K y Pete Parada.

La banda foi una de les más influyentes nel resurdir del punk na escena mainstream, abanderando la escena californiana de dichos xéneros xunto a Bad Religion, Rancid y NOFX a empiezos y mediaos de los años 1990. Vendieron alredor de 50 millones de copies en tol mundu a lo llargo de tola so discografía,[1] de los cualos 14,5 millones son solamente copies despachaes nos Estaos Xuníos. El so cumal comercial y artístico foi algamada col aclamáu Smash de 1994, l'álbum baxu sellu independiente más vendíu de la historia, 17 millones de copies.[ensin referencies] El discu foi parte integrante, xunto a Dookie de Green Day y Punk in Drublic de NOFX, de la revolución enantes mentada.

Ensin algamar l'ésitu de Smash, tuvieron una gran aceptación Ixnay On The Home (1997), con 6'5 millones de copies vendíes y sobremanera Americana (1998), qu'algamó los 15 millones de copies en tol mundu a pesar de les crítiques que la tachaben de ser un discu demasiáu comercial. Tres ésti, siguiéronlu 039;'Conspiracy Of One (2000) y Splinter (2003), que siguieron la llinia comercial d'Americana, pero nun algamar nin el so númberu de ventes nin la so aceptación.

En 2005 llanzaron Greatest Hits, un CD recopilatorio de los grandes ésitos del grupu, y tamién el DVD Complete Music Video Collection, qu'incluyía toa'l so videografía.

El 16 de xunu del añu 2008 salió a la venta Rise and Fall, Rage and Grace, que recibió una bona aceptación per parte de los siguidores de la banda.

Los dos primeros discos d'estudiu del grupu (The Offspring y Ignition) nun tuvieron repercusión internacional, a pesar d'ello, Ignition ye consideráu polos siguidores cómo unu de los meyores trabayos de la banda.[ensin referencies]

En setiembre de 2011 anunciaron un nuevu discu d'estudiu pa 2012. En marzu de 2012 anunciaron la finalización del mesmu.[2][3]

El nuevu álbum lleva por nome Days Go By, y salió a la venta'l 26 de xunu de 2012.

Historia[editar | editar la fonte]

Oríxenes y trayeutoria[editar | editar la fonte]

The Offspring dio los sos primeros pasos cuando en 1984 unos amigos llamaos Dexter Holland y Greg Kriesel, que tocaben nun pequeñu grupu llamáu Manic Subsidal, xunieron les sos carreres a la d'un tal Noodles quien yera conserxe de la escuela onde estudiaben y un batería llamáu Ron Welty. Entós decidieron camudar el nome del grupu pol definitivu: The Offspring.

Los empiezos fueron difíciles. Como nun teníen una discográfica que-yos sofitara, en 1987, pal so primer senciellu, tuvieron que pagar del so bolsu los gastos de la publicación y apenes llegaron a los mil copies, creando una discográfica independiente llamada Black Label Records.

Pero en 1989 la suerte camudó pa ellos. Tres dellos refugos, la firma Nemesis, una pequeña discográfica especializada en grupos punk aceptó-yos la publicación del so primer álbum: The Offspring. Anque nun ganaron dineru, la publicación del discu ayudólos a dase a conocer ya introducise na movida punk de California.

En 1992, a bordu de la Epitaph Records, The Offspring editen el so segundu discu, Ignition, con dolce tarrezas al más puru estilu punk.

En 1994 publiquen Smash, col cual dióse-yos a conocer en tol mundu. Al pie de esti ésitu, vieno tamién el del so video promocional de la tema Come out and Play, que tuvo munches selmanes nes pantalles de la MTV. Del discu Smash llegaron a vendese más de 8 millones de copies namái n'Estaos Xuníos.

En 1997 roblaron contratu cola Columbia Records, fechu que enfureció a les sos fans, que consideraben que la banda vendiérase a una gran discográfica. Frutu d'esi contratu fueron dos trabayos titulaos Ixnay on the Home y Americana, col qu'anovaron ésitos en tol mundu y que-yos valió una xira mundial que los llevó inclusive a tocar nel conciertu Woodstock 99.

En payares del 2000 salió'l so discu Conspiracy of One y en 2003 Splinter.

Darréu sacaron el so nuevu discu, Rise And Fall, Rage And Grace, llanzáu en 2008.

The Offspring acaba de terminar la grabación del so nuevu discu tituláu: Happy Hour!. Esti material traen cantares que pasen por AC/DC, Iggy Pop, Billy Roberts, TSOL o Buzzcocks, esti nuevu trabayu cunta con un total de 19 temes ente diches versiones, b-sides, remixes y pistes orixinales. Lo malo ye qu'esti álbum namái va salir a la venta en Xapón, llugar onde van realizar la so próxima xira.[ensin referencies]

The Offspring y Ignition (1986–1993)[editar | editar la fonte]

El grupu en 2001.

En 1986, la banda, yá como The Offspring, grabó'l so primer single, "Blackball/I'll Be Waiting", por aciu Black Label, el so propiu sellu, y llograron vender 1.000 copies del so primer 7". Poco dempués de la publicación del EP (en 1987), James Lilja abandonó la banda pa siguir cola so carrera médica en xinecoloxía[4] y foi reemplazáu por Ron Welty, que nesi momentu tenía 16 años y que venía de una banda llamada FQX (Fuck Quality X-Rays). El destín xugó una irónica pasada a Welty y la so nueva banda, una y bones el mozu batería xunir de manera definitiva mientres una actuación de Offspring teloneada por FQX, l'antigua banda qu'abandonara.[5] Dempués de 3 años de ser refugaos polos sellos discográficos consiguieron un contratu con Nemesis Records, un pequeñu sellu discográficu de punk. Thom Wilson, que yá trabayara con grupos como T.S.O.L., The Vandals y Dead Kennedys, produció'l so primer álbum, autotitulado The Offspring, del que se llograron vender 3.000 vinilos.

Una vegada, grabando en West Beach Studio, conocieron a Brett Gurewitz, dueñu d'Epitaph Records y responsable del mayor ésitu de punk hasta esi momentu nel sur de California, Bad Religion. Apurriéron-y un demo pero a Gurewitz nun-y gustó'l so música y decidió nun contratalos. Sicasí, l'EP Baghdad llanzáu en 1991 facer reconsiderar y asina ye como en 1992 The Offspring llanzó unu de los trabayos más aclamaos anguaño polos siguidores del grupu y más reconocíos pola crítica punk: Ignition, so la firma d'Epitaph.

En 1993 la banda empezó una xira por Estaos Xuníos xunto a Lunachicks y Pennywise, pa más tarde viaxar a Europa xunto a NOFX, entós daquella compañeros en Epitaph.

Smash y l'ésitu (1994–1997)[editar | editar la fonte]

Ficheru:RonDexter.JPG
Ron Welty y Dexter Holland col grupu nel festival Pinkpop del 2001.

Pero'l verdaderu ésitu llegó, de la forma más inesperada, nel añu 1994, cuando'l tercer discu de The Offspring, Smash salió al mercáu'l 19 d'abril so la firma d'Epitaph nuevamente. El primer corte del CD foi "Come Out And Play", que tuvo un ésitu sorprendente alredor del mundu. El so videoclip, fechu con bien pocos recursos, tuvo una gran circulación en MTV y otres canales de música. Los Sex Pistols, pa munchos la banda más importante na historia del punk, tardaron 26 años en vender la metá de los CD que The Offspring vendiera en menos de 1 selmana. El segundu single y videu del álbum foi'l cantar "Self Esteem" que tamién se convirtió nun megahit consiguiendo, al igual que l'anterior, llegar al númberu unu de los charts d'un gran númberu de países incluyendo Estaos Xuníos y el Reinu Xuníu. El tercer single foi "Gotta Get Away" que tamién tuvo una gran aceptación pero non como la de los anteriores. D'últimes la banda decidió convertir el cantar "Bad Habit" nel cuartu single del álbum, que nun tuvo videu pero igualmente llograría una gran repercusión nes radios y convertiríase n'unu de los himnos de la banda.

L'ésitu de Smash foi increíble; llogró vender más de 16 millones de copies convirtiéndose n'unu de los discos más esitosos de la historia y tamién nel álbum so un sellu independiente más vendíu na historia.[6] Pero lo importante nun ye que vendiera tantos millones de discos, sinón qu'influyó a tou un repartu de bandes y abrió les puertes a tou unu hinchente de neopunk americanu, punk metal, y a una tercer folada de ska. Smash, xunto con Dookie de la banda Green Day, marcaron la renacencia del punk rock que paecía muertu nesi momentu. Estos trabayos tendríen gran influencia en futures bandes como Sum 41, ente otres. Tamién-yos dio mayor popularidá a otres bandes yá consagraes so un sellu independiente como NOFX y Pennywise (que taben con Epitaph). Per otru llau, muncha xente destaca la importancia de Smash pa la música por cuenta de que demostró que puede trunfase masivamente ensin tener la necesidá de ser un productu de les multinacionales.

El grupu na ciudá de Leeds en 2004.

La influyente revista británica Kerrang! asitió al álbum nel puestu 54 del "The Kerrang! 100 Albums You Must Hear Before You Die" (100 discos que tienes d'escuchar antes de morrer) y en "90 Essential Albums of the 90s" (90 discos esenciales de los 90). Robert Dimery fixo lo propio nel so llibru "1001 Albums You Must Hear Before You Die".

A pesar d'ello, les revistes que los ayudaren hasta entós retiráron-yos el so beneplácito, y empezáronlos a tratar como a "otra banda de moda". Según Greg tas crítiques y acusaciones nes que se-yos calificaba de traidores (en referencia a que dexaren de ser una banda "punk") veníen de "hipócrites que nos critiquen por salir na MTV, mientres se pasen les tardes viéndola. Naide quier tener un públicu tan infiel. Esa ye la clase de xente que pretende que la música sía so, que'l punk sía daqué según el so diariu, un llugar priváu nel que naide puede entrar. Espáñame que nun sían capaces d'esfrutar coles coses que-yos gusten cuando por fin pónense de moda".[ensin referencies]

Col ésitu de Smash, Holland tuvo los medios pa fundar el so propiu sellu discográficu en 1995, Nitro Records. El sellu robló a importantes bandes punk incluyendo AFI, The Vandals, T.S.O.L., The Damned y The Aquabats. The Offspring decidió rellanzar el so primer trabayu discográficu (The Offspring) so esti sellu, llogrando vender más de 500.000 copies en tol mundu. Adicionalmente, Ignition volvió al mercáu y vendió más de 1 millón de copies. En 1995 The Offspring tamién constituyó parte de la banda sonora de la película Batman Forever con un cover de "Smash It Up", cantar orixinal de The Damned, que consigue asitiase nos charts musicales.

Tres les bones crítiques del so anterior ésitu, The Offspring empezó a preparar el so nuevu álbum en 1996. Nesi momentu The Offspring recibe una ufierta de Columbia Records, una subdivisión de la multinacional Sony BMG Music Entertainment, pa publicar 4 trabayos discográficos. Munchos de los siguidores de la banda vieron esta actitú como una traición y dellos fans tacharon a The Offspring de "vendíos". El 4 de febreru de 1997 la banda llanzó Ixnay On The Home, discu que nun llogró los altos rexistros de ventes de Smash, pero que goció de bonos númberos dada la gran popularidá naquel momentu de la banda. Los singles "All I Want", "Gone Away", "The Meaning of Life" y "I Choose" dexaron a la banda algamar el númberu 9 del Billboard 200 de 1997 y vender seis millones de discos.[7][1]

Americana y el problema con Napster (1998–2002)[editar | editar la fonte]

Dexter Holland y Atom Willard cola banda en Milán en setiembre de 2005.

En 1998, la banda volvió vivir momentos de gran ésitu, anque salvando les distancies con Smash. El 17 de payares, Columbia Records llanzó Americana, qu'afaró nes llistes de ventes y apoderóse de la escena musical del momentu gracies a un soníu muncho más comercial, especialmente col primer single "Pretty Fly (For a White Guy)", distribuyíu gratuitamente por internet y que se convirtió nel cantar más descargáu con más de 22 millones de descargues en 10 selmanes.[1] Esti cantar llogró asitiase no más alto de les llistes estauxunidenses, ingleses y australianes convirtiéndose nun hit masivu. Tres el gran ésitu que taba collechando'l discu, la banda participó na edición de 1999 del famosu festival de Woodstock, según nos Reading/Leeds Festivals. Al pegadizu "Pretty Fly" siguiéron-y otros singles de gran ésitu como'l satíricu "Why Don't You Get a Job?", "The Kids Aren't Alright" y "She's Got Issues". L'álbum superó los 10 millones de discos vendíos,[1] ente qu'empezaron tiempos estraños na banda, yá que s'arreyaron en manifestaciones en favor de Napster. A finales de 1999, Offspring decidió sacar el so primer DVD tituláu tamién "Americana". Ésti contién actuaciones en direutu, videos d'acrobacies en moto, bicicleta y skate, los videos caseros de los cantares "Nitro", "Burn It Up", "Llixu" y "Cool to Hate".

Llegó l'añu 2000 y la banda viose envolubrada en problemes cola so discográfica, Columbia. La idea de la banda de Holland yera llanzar el so nuevu discu al traviés d'internet, por aciu la so web oficial.[5] Amás, como se mentó enantes, la banda empezó a abanderar una serie de protestes en favor de Napster, llegando inclusive a distribuyir gratuitamente tou tipu de merchandising col logo de la compañía y lemas como "salvemos a Napster".[8] Sicasí y irónicamente, la mesma Napster realizó un comunicáu prohibiendo a la banda californiana l'usu de publicidá de la empresa cola so logo porque violaben los sos derechos ya imáxenes de copyright.[9] La contradicción en qu'incurrió la empresa enfureció a los sos veceros, que consideraben que Napster siempres abogara pola llibre distribución de conteníos na rede y, amás, yera esbardiar una oportunidá que-yos brindaben artistes y grupos como los mesmos Offspring, Smashing Pumpkins, Limp Bizkit o Courtney Love.[10]

El grupu a Download Festival en xunu de 2008.

Offspring, lloñe d'arrenunciar nel so intentu de llanzar el so nuevu álbum gratuitamente na rede, agora ensin el sofitu de Napster, entamó un concursu en direutu dende MTV por aciu el que la banda pretendía premiar con un millón de dólares a unu de los fans que se descargaren Conspiracy Of One de la rede.[1][11] La banda alegaba que yá que el discu terminaría antes o dempués na rede "pensamos que si los fans van descargar, que puedan descargar de nós".[11] Tres fuertes problemes con Columbia, el concursu acabó per amenorgar el premiu y el métodu, yá que namái yera yá necesariu descargar el so single "Orixinal Prankster". Noodles confirmó les sos intenciones al esplicar que:

"Yera daqué de lo que tuvimos falando toos xuntos. Foi una idea que se-y asocedió a unu y a toos gustónos la idea. Decidimos llevala alantre, pero sentímonos bien afortunaos de tar na nuesa posición, la de ser un grupu al que les coses fueron perbién. Por eso sentimos que-y debíamos daqué a los nuesos fans por tol so sofitu. Queríamos faer daqué que fixera falar a la xente sobre esti discu, que funcionara tamién a nivel promocional. Nun sé cuánta xente baxaríase'l single hasta'l momentu, pero lo que sí sé ye que tol mundu puede baxar de forma gratuita dende cualesquier parte del planeta. Agora la rellación col sellu ta bien, pero sentímonos un pocu decepcionaos de nun poder faer lo que teníamos entamáu. Comunicamos n'internet lo que queríamos faer con esti discu y pensábamos que diba funcionar perfectamente, qu'ayudaría a espublizar la información sobre'l discu. De primeres daba la impresión de que Sony diba dexanos llevar a cabu'l nuesu esperimentu, paecer de verdá, pero nel últimu momentu los abogaos empezaron a metese y tou esto acabó siendo una auténtica llocura. Por un momentu pensamos que'l discu nun diba poder editase hasta dientro d'un añu. Nós grabáramos el discu y queríamos salir darréu de xira pa presentalo, asina que nun queríamos que lo tuvieren reteníu por nenguna razón. Llegamos a un alcuerdu con Columbia y a la fin tou salió bien. Tuvimos qu'aceptar delles condiciones, pero faise lo que se puede".[12]
La banda en Charlotte, Carolina del Norte, en setiembre de 2008.

El 14 de payares del 2000 salió a la venta l'esperáu y polémicu sestu álbum de la banda, Conspiracy of One. El CD basar nel punk melódicu que The Offspring venía tocando dende Smash, pero con aires muncho más comerciales (prueba d'ello ye la participación del raperu Redman nel cantar "Orixinal Prankster"); sicasí nun llogró satisfaer a la crítica, nin caltener les ventes de Americana vendiendo 5 millones de discos en tol mundu. Les sos ventes produciéronse, en gran midida, al gran ésitu del primer single "Orixinal Prankster" y de la segunda pista, "Want You Bad". El siguiente single y videu foi "Million Miles Away", que nun gociaría de muncha fama nin gran circulación pelos medios de comunicación. "One Fine Day" foi'l cuartu y postreru senciellu del álbum, esti postreru ensin videu comercial nin publicidá apenes. Con esti CD la banda sacó'l so segundu DVD tituláu "Huck It", con conteníos similares al so anterior DVD.

Nel añu 2002 The Offspring conformó la banda sonora de la película “Orange County” cola tema "Defy You". La banda convirtió'l cantar nel so próximu single y videu, llogrando una vegada más apaecer nes llistes mundiales. Ésti foi la última tema nel que participara'l batería Ron Welty, yá que nel 2003 abandonó la banda dempués de 16 años de mano Steady Ground, una banda na cual él ye'l batería y co-productor.[13]

Etapa post-Welty (2003–2007)[editar | editar la fonte]

Dexter Holland, Pete Parada y Andrew Freeman col grupu en Charlotte.

"La marcha de Ron (Welty), en tando más de quince años xunto a nós, como te puedes imaxinar foi un golpe bien duru d'encaxar, pero nun podemos más que respetar la so decisión y siguir alantre".[14] Asina esplicó Noodles el sentir del grupu tres la decisión que Welty adoptó d'abandonar The Offspring. Josh Freese grabó cola banda l'álbum Splinter, que vio la lluz el 9 d'avientu de 2003. Freese cumplió cola grabación y, como alcordaron, volvió a los sos proyeutos en The Vandals y A Perfect Circle. Poco dempués anunciaron que Atom Willard ingresaba, en principiu, como batería de la xira. Noodles aseguró que "tocantes a Atom, tuvimos la suerte d'atopanos con otra batería estupendu. Agora mesmu tase afaciendo a la banda, anque la verdá ye que nun nos plantegemos si va ser o non miembru oficial de The Offspring, namái vamos a llindar a esperar que les coses asocedan".[14]

El títulu orixinal del álbum diba ser Chinese Democracy, el nome del discu retrasáu de Guns N' Roses,[1] por cuenta de que Holland tuvo un enfrentamientu con Axl Rose, pero ésti empecipió una demanda contra Holland y pa nun allargar más el llanzamientu, The Offspring decidió a cencielles camudar el títulu del álbum. El primer single correspondió a "Hit That", un senciellu bien na llinia comercial que venía utilizando la banda en senciellos como "Orixinal Prankster" y "Pretty Fly (for a White Guy)" el cual goció d'una gran aceptación y algamó llegar al visu de les llistes d'ésitos estauxunidenses. A este siguió-y el videu de "(Cant Get My) Head Around You", que nun pudo algamar l'ésitu que tuvo'l single anterior. El tercer y últimu single del álbum correspondió al cantar "Spare Me The Details", del cual nun se grabó videoclip. Pero les ventes fundiéronse dafechu en comparanza colos trabayos anteriores, vendiendo alredor de 3.200.000 de copies en tol mundu. En contra, la xira del discu que la banda empezó en febreru de 2004 foi espectacular, visitando 22 países y realizando 97 conciertos nos cinco continentes, visitando España y América del Sur (Arxentina, Brasil, Colombia y Venezuela).[15] El 14 de payares, la banda echó'l telón al Splinter Tour con un conciertu n'Anaheim.[1]

Dexter Holland, Andrew Freeman y Noodles cola banda en Charlotte.

Dempués d'un periodu d'inactividá, la banda llanzó un álbum recopilatorio de los sos grandes ésitos pal 21 de xunu del 2005, nel cual incluyeron les sos temes más destacaes que formaron a lo llargo de casi 20 años de carrera musical. La compilación abrir cola tema inédita "Can't Repeat", qu'al empar foi'l single de presentación del mesmu. El CD incluyía una pista oculta, "Next To You" orixinal de The Police, que tamién llogró figurar nos rankings ensin tener un videu. Coles mesmes foi llanzáu en formatu DVD esi grandes ésitos nel cual amás inclúi a Holland y Noodles aldericando sobre la historia de los cantares del discu, y como bonus la versión acústica de "Dirty Magic" (cantar que formó parte del discu Ignition). Un mes más tarde la banda llanzó un DVD con tolos videos de los sos hits y delles presentaciones en vivu.

El 27 de xunetu de 2007 la web oficial del grupu confirmó que Atom Willard dexara la banda pa siguir col so proyeutu en Angels and Airwaves, la banda del ex-guitarrista de blink-182, Tom DeLonge.[16] Sustituyólu Pete Parada ex-batería de Saves The Day, Face to Face, Jackson United, Ali Handel, Halford y Engine.

Rise and Fall, Rage and Grace (2008–2009)[editar | editar la fonte]

Dexter, Greg, Pete y Freeman con Noodles en Charlotte.

El 9 d'abril de 2008 Dexter Holland anunció na páxina oficial que'l próximu álbum, que sería llamáu Rise and Fall, Rage and Grace y sería llanzáu'l 17 de xunu, dempués de más d'un añu de grabación. Según pallabres del mesmu Dexter Holland, trabayaron enforma nesti álbum y considera que ye daqué de lo meyor que fixeron.

El nuevu discu foi producíu por Bob Rock, productor de Metallica y Mötley Crüe ente otros. Dexter anunció primeramente que nun incluyiría nengún outtake o cantares nunca salíos a la lluz, como "Pass Me By", que ye un cantar que foi esaniciada de Splinter por ser considerada demasiao dura pal estilu del álbum.

El primer single foi "Hammerhead", un cantar que tocaron en delles oportunidaes mientres el Summer Sonic 2007. Llegó a les radios a principios de mayu. Nun trunfó por demás. En febreru del 2008 nel Soundwave Music Festival tocaron una nueva tema llamada "Half-Truism" y pensóse que podría ser un single del álbum pero nun foi asina. Finalmente la banda confirmó que'l segundu single del álbum sería "You're Gonna Go Far, Kid", que tuvo una gran aceptación nes radios de Norteamérica, mayor que Hammerhead, llegando a los primeros puestos de les llistes, con un ritmu más comercial.

El 13 d'avientu Offspring participó nel novenu KROQ Almost Acoustic Christmas. Nuna entrevista en dichu show, el guitarrista Noodles anunció que la banda folgaría mientres unos meses y darréu anunciaría una xira por Estaos Xuníos.

El tercer senciellu, "Kristy, Are You Doing Ok?" yá s'asitió nes llistes.

Apocayá salió a la lluz el so cuartu senciellu y video: "Stuff Is Messed Up", dirixíu por F. Scott Schafer y Sean Evans.

Days Go By (2009–2013)[editar | editar la fonte]

En xunu de 2009, Noodles declaró que Dexter Holland empezó a realizar los trabayos preliminares con Bob Rock en Ḥawai, pal cual sería'l novenu álbum de The Offspring.[17][18] Depués, la banda tomó un descansu del procesu de grabación col fin de xunise a 311 nel Unity Tour del branu de 2010. La xira de 19 feches llevar a cabu n'anfiteatros alcontraos a lo llargo de los Estaos Xuníos, tamién cuntando cola banda Pepper como convidaos especiales.[19] El 18 de xunu de 2010, nun conciertu en Las Vegas, The Offspring tocó un nuevu cantar, titulada "You Will Find a Way", que más tarde se convirtió nel cantar "Days Go By".[20] Dempués d'eso, la banda volvió a los estudios pa empezar a trabayar nel álbum nuevamente. En xineru de 2011, el batería de sesión Josh Freese (Quien grabó les pistes de batería en Splinter y en Rise and Fall, Rage and Grace) mentó na so páxina web que tuvo nel estudiu trabayando con The Offspring una vegada más.[21] La banda atayó nuevamente'l so trabayu en 2011 col fin de salir de xira por Europa.[22]

The Offspring en vivu'l 29 d'agostu de 2009 en Londres.

Depués de la xira, la banda empezó a grabar nuevamente y tiempu dempués anuncióse que l'álbum yá taba na etapa d'amiestu.[23] Depués, The Offspring encabezó dos conciertos nel Festival PunkSpring, en Xapón. El primeru de los conciertos realizar el 31 de marzu de 2012 en Tokiu, y el segundu'l 1 d'abril de 2012 n'Osaka, xunto con Sum 41, New Found Glory y All Time Low.[24] N'unu de los espectáculos, The Offspring tocó un cantar nuevu llamada "The Future Is Now",[25] que más tarde pasaría a formar parte del álbum Days Go By. Nel branu del 2012, la banda tamién tocó nos festivales de Rock am Ring/Rock im Park[26] y Nova Rock.[27] Antes d'eso, la banda tocó nel aniversariu númberu 20 del conciertu añal de KROQ Weenie Roast, que tubu llugar nel anfiteatru Verizon Wireless n'Irvine, California, el 5 de mayu de 2012.[28]

En marzu de 2012, la banda anunció na so páxina de Twitter que l'álbum taba termináu.[29] El 27 d'abril del 2012, estrenóse'l nuevu senciellu de The Offspring, llamáu "Days Go By".[30] El 30 d'abril de 2012, la banda llanzó'l segundu senciellu del álbum, "Cruising California (Bumpin' in My Trunk)".[31] Esi mesmu día, la banda anunció nel so sitiu web que'l nome del so novenu álbum d'estudiu sería Days Go By, que finalmente salió a la venta'l 26 de xunu de 2012 n'Estaos Xuníos.[32]

A principios de la seronda de 2012, The Offspring salió de xira con Neon Trees y Dead Sara.[33][34] Nel 2013, la banda foi la principal atraición del festival de Soundwave n'Australia xunto a Metallica y Linkin Park.[35] Dempués d'esto, presentar na edición númberu 20 del eventu de WJRR Earthday Birthday, el 13 d'abril de 2013.[36] Un mes dempués tocaron nel festival de música Gulfport.[37][38] Depués, The Offspring pasó gran parte de la primavera, branu y seronda del 2013 brindando shows n'Europa, Estaos Xuníos y América del Sur.[38] En payares y avientu del 2013, participaron nel Warped Tour per primer vegada n'ocho años, esta vegada n'Australia.[39]

El 20 de xunu de 2013, informar de que The Offspring taba trabayando nun álbum en direuto col inxenieru Ian Charbonneau. En llugar de publicar d'una manera estándar, l'álbum en direuto (que foi grabáu en Varsovia, Polonia, nel festival d'Orange Warsaw) va tar disponible en llinia.[40]

Décimu álbum d'estudiu (2013-Presente)[editar | editar la fonte]

The Offspring espera empezar a trabayar nel so décimu álbum d'estudiu dempués de la xira de Days Go By,[41] y tán considerando publicar el so nuevu álbum de manera independiente,[42] por cuenta de que yá cumplieron col so contratu con Columbia Records.[43] El guitarrista Noodles declaró qu'espera que'l grupu ente al estudiu en 2014 pa empezar a grabar el so nuevu álbum.[44] El vocalista Dexter Holland declaró nuna entrevista en mayu de 2013 qu'escribió un cantar "punk" sobre "el gobiernu que te caltién embaxo".[45] El 16 de xunetu de 2013, Dexter publicó 5 nueves semeyes del procesu de grabación na páxina de facebook de The Offspring tituláu "Nel Estudiu Julio de 2013",[46] lo qu'indica que la banda yá empezó a trabayar nel so nuevu álbum, que ta programáu pa ser llanzáu en 2014. Al igual que Rise and Fall, Rage and Grace y Days Go By, el nuevu álbum tamién va ser producíu por Bob Rock.[47][48]

El 23 d'ochobre de 2013, el baxista Greg K. comunicó a "May the Rock Be With You" que The Offspring tuvo "trabayando nun par de senciellos", pero que nun tán seguros de lo que "van faer con ellos." Depués amestó: "Polo que se refier a un álbum a gran escala nun trabayamos neso inda, si faemos daqué nun va ser a lo menos hasta l'añu que vien, pero inda tamos avanzando ya inda tamos intentando sacar daqué nuevu".[49] Nel 2014 tamién se cumplieron 30 años de la creación del grupu.[48]

Estilu musical[editar | editar la fonte]

Dende 1990 hasta 1997, carauterizar por tener un estilu claramente punk rock y skate punk, ya inclusive hardcore punk nos sos entamos.

En Americana y Conspiracy Of One la banda realizó delles temes "menos serios" y adquirió un soníu más cercanu al pop punk, con temes cómo "Pretty Fly (for a White Guy)" o "Orixinal Prankster".

En Splinter pudo vese un amiestu de soníos de hardcore melódicu, punk rock, pop punk y metal alternativu.

El heavy metal tamién tuvo una influencia bien bultable na banda, ello ye que la web especializada en música allmusic, referir a ellos como una banda que toca "punk inflectado con metal" y, que magar intentar siguir la tradición del indie rock de los 80, siempres sonaron más como una banda de heavy metal.[50]

En 2008, con Rise and Fall, Rage and Grace la banda enfusar en nuevos soníos con dellos efeutos electrónicos y balaes, cómo la so single "Kristy Are You Doing Ok?", ente que caltién cantares con un soníu duru ("Hammerhead"). Per primer vegada, dende Smash, un álbum nun inclúi nengún cantar ska. Tamién per primer vegada, dende Ignition, nun inclúi nengún cantar d'introducción como "Time To Relax", "Disclaimer", "Welcome" o "Neocon".

The Offspring tamién realizó temes cercanes al grunge cómo "Dirty Magic" o "Vultures", dambos acusaos d'influyise por demás en "Come As You Are", de Nirvana y otros con carauterístiques propies como Self Esteem y Gotta Get Away.

Otros cercanos al ska ("What Happened to You", "The Worst Hangover Ever", "Don`t Pick It Up...") pero siempres con un estilu únicu que caracteriza a una de les bandes de rock más importantes de la década de 1990.

Ente les influencies musicales del grupu atópense The Adolescents, The Beach Boys, Bad Religion, Dead Kennedys, Descendents, The Dickies, The Ramones, Sex Pistols, Social Distortion, Iron Maiden, Metallica, TSOL, The Vandals, Black Flag, The Police, Kiss, Bad Brains y inclusive Bob Marley & The Wailers, según comenta Dexter.

Miembros[editar | editar la fonte]

Miembros actuales
  • Dexter Holland – Voz principal, guitarra principal (1985–presente)
  • Greg K. – Baxu, coros (1984–presente)
  • Noodles – Guitarra rítmica, coros (1985–presente)
  • Pete Parada – Batería, percusión (2007–presente)
Antiguos miembros
  • James Lilja – Batería (1984–1985, 1986–1987)
  • Doug Thompson – Voz principal (1984–1985)
  • Jim Benton – Batería (1985–1986)
  • Ron Welty – Batería (1987–2003)
  • Atom Willard – Batería (2003–2007)
Músicos d'estudiu *

Josh Freese – Batería en Splinter, Rise and Fall, Rage and Grace, y Days Go By

Actuales músicos de xira *

Todd Morse – Guitarra rítmica, coros (2009–presente)

Antiguos músicos de xira *

Chris "X-13" Higgins – Percusionista, coros, teclaos, guitarra (1993–2005)

  • Ronnie King – Teclaos, percusionista, preseos electrónicos (2003–2004)
  • Warren Fitzgerald – Guitarra rítmica, coros (2008)
  • Andrew Freeman – Guitarra rítmica, coros (2008)
  • Scott Shiflett – Baxista, coros (2008)
Llinia de tiempu

Discografía[editar | editar la fonte]

Álbumes d'estudiu[editar | editar la fonte]

Álbumes recopilatorios[editar | editar la fonte]

  • 1999 – The Offspring Collection
  • 2005 – Greatest Hits
  • 2010 – Happy Hour!

Álbumes en videu[editar | editar la fonte]

EPs[editar | editar la fonte]

  • 1991 – Baghdad
  • 1991 – They Were Born to Kill
  • 1997 – Club Me
  • 1998 – A Piece of Americana
  • 2015 – Coming For You (EP)

Demos[editar | editar la fonte]

  • 1986 – 6 Songs
  • 1988 – Tehran

Senciellos[editar | editar la fonte]

Premios[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 «Historia,, en Offspring.com». Archiváu dende l'orixinal, el 18 de payares de 2006. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  2. louderthanwar.com (11 de setiembre de 2011). «The Offspring announce new album for 2012» (inglés). louderthanwar.com. Consultáu'l 11 de setiembre de 2011.
  3. «The Offspring Finish Recording New Album» (inglés). thisisfakediy.co.uk (26 de marzu de 2012). Consultáu'l 28 de marzu de 2012.
  4. «Dexter on song: Beheaded». Archiváu dende l'orixinal, el 24 de xunu de 2008. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  5. 5,0 5,1 «Offspring , en MTV.es». Archiváu dende l'orixinal, el 16 de xunu de 2008. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  6. Band Bio on Offspring.com, obtained January 27, 2007.
  7. «Ixany on the Home's entry at Billboard.com». Billboard.com. Archiváu dende l'orixinal, el 25 d'abril de 2008. Consultáu'l 30 de payares de 2007.
  8. «Escritor y cantantes, a favor de los internautes». Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  9. «Napster.com tamién s'acueye a les lleis mercantiles». Archiváu dende l'orixinal, el 21 de xineru de 2008. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  10. «Músicos llancen una campaña anti-Napster n'EE.XX.». Archiváu dende l'orixinal, el 30 d'avientu de 2012. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  11. 11,0 11,1 «The Offspring: Intelixentemente pop-punk». Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  12. «Entrevista a The Offspring en mondosonoro.com». Archiváu dende l'orixinal, el 26 de setiembre de 2007. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  13. «Ron Welty, batería de Offspring, abandonó'l grupu». Archiváu dende l'orixinal, el 11 d'ochobre de 2011. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  14. 14,0 14,1 «The Offspring: patiscando culos». Archiváu dende l'orixinal, el 31 d'avientu de 2008. Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  15. . Consultáu'l 14 de mayu de 2015.
  16. «Artists: Atom Willard». Consultáu'l 12 de 14 de 2007.
  17. Non Spring chickens. Edmontonsun.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  18. Offspring Plotting 'Rise And Fall' Follow-Up. Billboard.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  19. Unity Tour 2010. Offspring.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  20. The Offspring Setlist at The Joint at Hard Rock Hotel, Las Vegas, NV, USA. Setlist.fm (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  21. 2011 update Archiváu el 13 de xunetu de 2011 na Wayback Machine.. Joshfreese.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  22. Tours: The Offspring (Europe). Punknews.org (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  23. THE OFFSPRING begin mixing their new album. Idioteq.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  24. The Offspring/Sum 41/New Found Glory/All Time Low For Punk Spring 2012. Alterthepress.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  25. The Offspring Setlist at Punkspring Tokyo 2012. Setlist.fm (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  26. [https://web.archive.org/web/20131030164810/http://www.rock-im-park.com/en/news/festive-confirmations-for-rock-am-ring-and-rock-im-park.html FESTIVE CONFIRMATIONS FOR ROCK AM RING AND ROCK IM PARK]. Rock-im-park.com (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  27. Nova Rock 2012. Efestivals.co.uk (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  28. The 20th Annual KROQ Weenie Roast Y Fiesta Lineup And Ticket Details. Kroq.cbslocal.com/ (N'inglés). Consultáu'l 22 d'avientu de 2013.
  29. The Offspring. Twitter.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  30. primer-single-de-el so-nuevu-discu The Offspring presenten 'Days Go By', el primer single del so nuevu discu. Cultture.com. Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  31. The Offspring presenta un nuevu cantar. Revistametronomo.com. Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  32. "Days Go By", lo nuevo de The Offspring. Sombrasdegigantes.blogspot.com.ar. Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  33. Dead Sara announce new North American tour dates with Neon Trees and The Offspring. Altpress.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  34. Tours: The Offspring / Neon Trees / Dead Sara. Punknews.org (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  35. Soundwave 2013 Tour Dates. Triplem.com.au (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  36. WJRR's Annual Earthday Birthday Festival Celebrates 20th Year. Allaccess.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  37. Offspring, Smashing Pumpkins headline this weekend's Gulfport Music Fest. Gulfcoasttravelandleisure.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  38. 38,0 38,1 Tours: The Offspring (Festivals). Punknews.org (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  39. Vans Warped Tour Australia 2013 Announcement. Offspring.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  40. Yamaha CL5 Struts Its Stuff with Charbonneau on The Offspring Live Recording. Livedesignonline.com (N'inglés). Consultáu'l 23 d'avientu de 2013.
  41. Offspring To Work On New Album After 'Days Go By' Tour. Ultimate-guitar.com (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  42. The Offspring: Noodles fala sobre Columbia Records.. Todopunk.com. Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  43. Petition Starts Aimed At Getting The Offspring Signed To Fat Wreck Chords. Musicfeeds.com (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  44. Noodles Confirms The Offspring Will Record New Album In 2014. Musicfeeds.com (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  45. The Offspring writing new album. Skatepunkers.net (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  46. In The Studio July 2013. Facebook.com (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  47. THE OFFSPRING RECORDING NEW ALBUM, PRODUCER REVEALED Archiváu el 5 d'ochobre de 2013 na Wayback Machine.. Alternativenation.net (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  48. 48,0 48,1 so-nuevu-discu/ The Offspring ta trabayando nel so nuevu discu. Tutupash.com. Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  49. The Offspring tán preparando nuevos singles.. Feelthenoisemag.com (N'inglés). Consultáu'l 19 d'avientu de 2013.
  50. Offspring en allmusic

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]