Schweppes

De Wikipedia
Schweppes
marca
Llocalización
Sede Xinebra
Direición Reinu Xuníu
Historia
Fundación1792
Fundador Jacob Schweppe
Orixe del nome Jacob Schweppe
Organigrama
Dueñu The Coca-Cola Company
Sector
Industria industria alimentaria (es) Traducir
Productos destacaos tónica
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Schweppes ye una marca internacional de bébores carbonataes que llegó a España na década de los 50 y qu'anguaño pertenez al grupu Orangina-Schweppes. El nome provién de Jacob Schweppe, un xoyeru alemán del sieglu XVIII, y científicu aficionáu, afincáu en Xinebra, que creó'l primer procesu industrial pa producir agua mineral “artificial” carbonatada, y poniendo la primer piedra de la industria moderno de bébores refrescantes. El so actual eslogan ye: “Schweppes, dixebrando homes de neños dende 1783”. A finales del sieglu XX llegó Schweppes a Perú en llata, pero fracasó por cuenta del so altu preciu. Tornó nel 2014 so autorización de Coca Cola colos sos sabores Ginger Ale y Citrus en botella. Estos sabores son bona compañia de los llicores peruanos como'l Chilcano de Pisco.

Historia[editar | editar la fonte]

Johann Jacob Schweppe (1740-1821), alemán, desenvolvió un métodu pa carbonatar l'agua na ciudá suiza de Xinebra, fundando la empresa Schweppes en dicha ciudá en 1783. En 1792 treslladar a Londres pa desenvolver el negociu hasta retirase en 1798, dexando'l negociu abiertu a la so espansión futura, sol nome de J. Schweppe & Co.

Alredor de 1870 apaeció la Tónica. Esta bébora yera direuta y orixinal heredera d'ingleses que colaron a la India. Estos tomaben quinina pa combatir la malaria y otres fiebres, y acostumáronse a entemecela, p'apangar el so sabor amargoso, con llimón y soda. La resultancia, solo o entemecíu con xinebra, acabó teniendo tantu ésitu, que lo llevaron consigo de vuelta a Inglaterra y convertir na bébora nacional. Naciera'l gin-tonic, un tragu "llargu, vivu y llixeru", perfecta compañía igual pal aperitivo que pa la sobremesa o la nueche.

Cronoloxía[editar | editar la fonte]

  • En 1783 Jacob Schweppe crea'l primer procesu industrial pa producir agua mineral “artificial” carbonatada, antecesora de la soda y pon la primer piedra de la industria moderno de bébores refrescantes.
  • El rei Guillermu IV d'Inglaterra apadrina la bébora, y asina ye como Schweppes empieza a usar el famosu epígrafe "by appointment of" ("pola gracia de la so maxestá").
Schweppes Mineral-Waters (1883)
  • En 1835 apaeció'l primer refrescu carbonatáu de llimón del mundu so la marca Schweppes y hubo qu'esperar casi 100 años más pa la naranxa Schweppes.
  • Schweppes llanza una ufierta y gana el concursu pa suministrar oficialmente refrescos a la primer feria internacional, la Gran Esposición Universal de 1851.
  • Alredor de 1870 apaeció la Tónica.
  • La tónica foi heredada polos soldaos ingleses destinaos a la India en tiempos del Imperiu Británicu, que combatíen la malaria y otres fiebres tomando quinina entemecida con llimón y soda.
  • Walter James Hawksford, de Kingston, Surrey, viaxa a Nueva York a bordu del Titanic pa convertise nel primer xefe d'esportación de Schweppes. Llega sanu y salvu. En 2012, la botella orixinal de Schweppes, que se fundió col barcu, foi atopada en perfectes condiciones.
  • Schweppes empezó a comercializar los sos productos n'España en 1957.
  • El lluminosu de Schweppes del Edificiu Carrión de la Gran Vía de Madrid asitiar en 1969.
  • Tónica Schweppes convertir nun refrescu conocíu gracies a les sos campañes de publicidá. La campaña de “L'home de la tónica”, con doce años d'apaiciones en TV y cerca de 50 spots, conducieron a España a liderar el consumu per cápita de tónica a nivel mundial.

Premios y reconocencies[editar | editar la fonte]

Cimera Taste Award 2012,[1] dau pol Institutu Internacional de Sabor y Calidá, de Bruxeles, concedió a Schweppes Limon la reconocencia internacional pol so sabor cimeru. Schweppes ye la primer bébora gaseoso dende 1783 orixinaria de Xinebra, Suiza

The New York Times[2] escoyó en 2013 la Tónica Schweppes como la Meyor del Mundu.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]