Claire Watson

De Wikipedia
Claire Watson
Vida
Nacimientu Nueva York3 de febreru de 1927[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Utting am Ammersee (es) Traducir16 de xunetu de 1986[1] (59 años)
Causa de la muerte cáncanu de cerebru
Estudios
Estudios Escuela de Música Eastman (es) Traducir
Oficiu músicacantante d'ópera
Mena de voz sopranu
Instrumentu musical voz
Cambiar los datos en Wikidata

Claire Watson (3 de febreru de 1927Nueva York – 16 de xunetu de 1986Utting am Ammersee (es) Traducir), foi una sopranu estauxunidense, particularmente acomuñada al repertoriu llíricu de Mozart y Richard Strauss.

Biografía[editar | editar la fonte]

Nacida Claire McLamore, estudió na Escuela de Música de Eastman (Eastman School of Music - ESM) de la Universidá de Rochester, Nueva York y dempués, de forma privada con Elisabeth Schumann y Sergius Kagen, en Nueva York. Siguió darréu los sos estudios n'Europa, onde estudió en Viena con Otto Klemperer. Debutó nel escenariu en Graz, Austria, como Desdemona, n'Otello en 1951.

Foi contratada pola Ópera de Frankfurt en 1955, onde cantó una gran variedá de roles, ente los que destaquen: la Condesa de Almaviva en Les bodes de Fígaro, Pamina en La flauta máxica, Elisabeth en Tannhäuser, Leonora en La fuercia del destín , Aida, Tatyana en Eugenio Oneguin, Fiordiligi en Così fan tutte, Elizabeth de Valois en Don Carlo y la Mariscala en El caballeru de la rosa, papel col que debutó na Royal Opera House, Londres en 1958 y nel Festival de Glyndebourne en 1960.

En 1958, convertir en miembru estable de la Ópera Estatal de Baviera de Múnich, Alemaña, onde cantó los roles de Eva en Los maestros cantores de Núremberg y de Siglinda en La valquiria.

Desenvolvió amás una esitosa carrera internacional, cantando regularmente nos teatros d'ópera de Berlín, Viena, Salzburgu, Milán, San Francisco, Chicago y Buenos Aires, ente otros.

Cantante de considerable calidez, musicalidá y sinceridá, foi tamién bien almirada poles sos interpretaciones de Ariadna en Ariadne auf Naxos, la Condesa en Capriccio, dambes de Richard Strauss y especialmente como Ellen Orford en Peter Grimes, actuación de la que dexó una memorable grabación, dirixida pol mesmu Benjamin Britten.

Tamién puede ser escuchada n'otres grabaciones nos roles de Agathe en Der Freischütz, so la batuta de Lovro von Matačić, de Donna Anna en Don Giovanni, con Nicolai Ghiaurov y Nicolai Gedda, so direición d'Otto Klemperer, nel papel de Eva nuna grabación en direutu de Los maestros cantores de Núremberg, dirixida por Joseph Keilberth y nel papel de Gutruna en El ocaso de los dioses que forma parte integrante de la célebre grabación n'estudiu de L'aniellu del nibelungo, dirixida por Georg Solti cola Filarmónica de Viena.

Videografía[editar | editar la fonte]

  • Strauss: Ariadne auf Naxos [versión orixinal] (Sills, Nagy; Leinsdorf, 1969) [conciertu en direutu] VAI.

Fontes[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 27 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]