Steve Austin

De Wikipedia
Steve Austin
Vida
Nacimientu Austin18 d'avientu de 1964 (59 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Marina del Rey (es) Traducir
Llingua materna inglés
Familia
Casáu con valor desconocíu
valor desconocíu
Jeanie Clarke (1992 – 1999)
Debra Marshall (2000 – 2003)
Pareyes Tess Broussard
Fíos/es
Estudios
Estudios Edna High School (en) Traducir
Universidad del Norte de Texas (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu
Oficiu actor, actor de cine, lluchador profesional, podcasteractor de voz
Trayeutoria
  Equipu
North Texas Mean Green football (en) Traducir
Pesu 114 kg
Altor 186 cm
Premios
Miembru de The Hollywood Blonds (en) Traducir
IMDb nm0042524
brokenskullranch.com
Cambiar los datos en Wikidata

Steve Austin (18 d'avientu de 1964Austin[1]), ye un actor y ex lluchador profesional estauxunidense. Austin lluchó nes mayores empreses de llucha llibre, como la World Championship Wrestling (WCW), Estreme Championship Wrestling (ECW) y World Wrestling Federation (WWF).[2] Amás d'eso, ye consideráu'l líder de la Yera Attitude.[3] Ye conocíu como "Stone Cold" Steve Austin.

Steve Austin foi seis veces Campeón Mundial al ganar seis veces el Campeonatu de la WWF. Tamién ganó la edición de King of the Ring de 1996 y les ediciones de Royal Rumble de 1997, 1998 y 2001, siendo'l lluchador que más vegaes ganó'l Royal Rumble.

Amás consiguió dos veces el Campeonatu de los Estaos Xuníos de la WCW, dos veces el Campeonatu Mundial Televisivu de la WCW, una vegada el Campeonatu Mundial en Pareyes de la WCW, una vegada el Campeonatu del Millón de Dólares de la WWF, dos veces el Campeonatu Intercontinental de la WWF y cuatro veces el Campeonatu Mundial en Pareyes de la WWF, lo que-y convierte nun Campeón de Trés Corones. Retiróse por cuenta de una mancadura na columna vertebral onde dempués del so pasu por WWE empecipió una carrera como actor. Foi inducíu al Hall of Fame de WWE nel añu 2009, onde foi nomáu "La super estrella más grande na hestoria de la WWE".[4]

Carrera como lluchador profesional[editar | editar la fonte]

Entamos[editar | editar la fonte]

Austin nació'l 18 d'avientu de 1964. En 1989, vivía en Milagru y ganábase la vida descargando camiones. La so beca del fútbol na Universidá Estatal de Texas facer estudiar,[1] y el trabayu nos andenes yera la so única forma de ganar daqué de dineru n'efectivu.

Él siempres foi un entusiasta del deporte, vía a Paul Heyman en televisión mientres crecía. Un día dempués del trabayu, Austin vio un anunciu pa una escuela de la llucha llibre enseñada por Chris Adams. Decidió tomar eses clases ende y cinco meses dempués, en 1990, yá tenía la so primer llucha pa la World Class Championship Wrestling. Mientres la so permanencia na WCCW, Austin y Adams yeren eternos enemigos, Adams yera'l so profesor, pero más palantre esto diba a invertir y Steve convertir nel maestru.

World Championship Wrestling (1991-1995)[editar | editar la fonte]

En 1991, debutó na World Championship Wrestling (WCW) sol nome de "Stunning" Steve Austin. El 3 de xunu de 1991 ganó a Bobby Eaton, ganando'l Campeonatu Mundial Televisivu de la WCW poques selmanes dempués del so debú. Depués xunióse a la Dangerous Alliance de Paul Y. Dangerously. Perdió'l títulu'l 27 d'abril de 1992 ante Barry Windham, acabando col so reináu de 329 díes, el tercer reináu más llargu del títulu. Recuperó'l títulu pocu dempués al ganar a Windham el 23 de mayu de 1992. Austin retuvo'l so títulu delles vegaes enantes de perdelo ante Ricky Steamboat el 2 de setiembre de 1992. The Dangerous Alliance eslleióse pocu dempués.[5] N'Halloween Havoc reemplazó a Terry Gordy, faciendo equipu col «Dr. Death» Steve Williams ante Dustin Rhodes & Barry Windham nuna llucha onde unificaríen el Campeonatu Mundial en Pareyes de la WCW y el Campeonatu Mundial en Pareyes de la NWA.[5] Dambos equipos mientres 30 minutos, llegando a la llende de tiempu y acabando n'empate.[5]

En xineru de 1993, Austin fixo pareya con Brian Pillman, siendo conocíos como The Hollywood Blonds. The Blonds ganaron el Campeonatu Mundial en Pareyes de la WCW el 3 de marzu de 1993 al ganar a Ricky Steamboat & Shane Douglas. En Clash of the Champions XXIII enfrentar a Ric Flair & Arn Anderson nuna llucha titular al meyor de trés cayíes. Flair & Anderson ganáron-yos, pero nun-yos dieron el títulu por ganar una de les lluches por descalificación.[6] Por esto volviéronse a enfrentar en Clash of the Champions XXIV a Arn Anderson & Paul Roma. Sicasí, por causa de una mancadura, Pillman foi sustituyíu por Steven Regal, pero Austin perdió'l campeonatu ante Anderson & Roma.[7] Dempués d'eslleir l'equipu, Austin xunir a Colonel Robert Parker, pasando a formar parte del Stud Stable.[8] Cuando Pillman tornó de la so mancadura, empezó un feudu con Austin, enfrentándose dambos en Clash of the Champions XXV, ganando Austin esa llucha.[9]

En Starrcade Austin ganó a Dustin Rhodes nuna llucha d'a'l meyor de trés, ganando'l Campeonatu de los Estaos Xuníos Peso Pesáu de la WCW.[10] Austin perdió'l títulu ante Ricky Steamboat el 24 d'agostu de 1994. Tres esto, Austin pidió la revancha en Fall Brawl, pero Steamboat nun pudo lluchar por una mancadura nel llombu, asina que Austin ganó'l títulu por abandonu de Steamboat. Sicasí, el so segundu reináu duró-y pocu, una y bones el Jim Duggan ganó-y nuna llucha, ganando'l campeonatu.[11][12] Austin retó a Duggan pol títulu n'Halloween Havoc y en Clash of the Champions XXIX, perdiendo Austin en dambes ocasiones.[13][14] Tres esto, mancar de la rodía, polo que tuvo un tiempu inactivu, pero al tornar participó nun tornéu pol vacante Campeonatu de los Estaos Xuníos Peso Pesáu de la WCW, ganando a Duggan na primer ronda, pero siendo derrotáu por Randy Savage nos cuartos de final. Tres esto, mientres una xira per Xapón, Austin mancar de nuevu y, mientres la so recuperación, foi despidíu de la WCW por Eric Bischoff.

Estreme Championship Wrestling (1995)[editar | editar la fonte]

En 1995, Steve Austin foi despidíu pol presidente de WCW, Eric Bischoff, dempués de sufrir una mancadura mientres la compañía taba nuna xira xaponesa.[15] Bischoff y la WCW nun víen a Austin como un lluchador rentable. Eventualmente, Austin poner en contautu con Paul Heyman, quien lo introdució na ECW. Heyman díxo-y a Austin que desque tenía un programa de televisión, si Austin faía una propaganda, seria una bona oportunidá pa poner la ECW direutu al mercadéu. Ente que Austin utilizó la ECW como plataforma pa desenvolver el so futuru nome "Stone Cold", según una serie d'aiciones qu'amenorgaríen la WCW, pero polo xeneral y particularmente a Bischoff, en rellación col programa "Monday NyQuil", onde los neños grandes xueguen unos con otros".

Más tarde tuvo un feudu con The Sandman y Mikey Whipwreck. Esti postreru, Whipwreck, quien yera l'entós Campeón Mundial Pesu Pesáu de la ECW, anotó una victoria más sobre Austin en payares de 1995.

World Wrestling Federation / Entertainment / WWE (1996-2003, 2003-presente)[editar | editar la fonte]

1996 - 1997[editar | editar la fonte]

Austin en 1996.

A principios de 1996 Austin robló un a contratu cola World Wrestling Federation, siendo presentáu como "The Ringmaster", tando baxu tutelar de Ted DiBiase, quien-y apurrió'l Campeonatu del Millón de Dólares. Austin empezó entós un feudu con Savio Vega, a quien ganó en WrestleMania XII,[16] pero n'In Your House:Beware of Dog perdió ante Vega, perdiendo'l campeonatu y, como dictaben les regles, DiBiase abandonó la WWF.[17] Poco dempués de perder la llucha, camudó la so look tosquilándose la cabeza, siendo conocíu como Stone Cold Steve Austin. En xunu de 1996 participó nel tornéu del King of the Ring, ganando a Bob Holly na primer ronda, a Vega na segunda, a Marc Meru nes semifinales y a Jake "The Snake" Roberts na final, ganando dichu tornéu. Al ganar el tornéu fixo una promo onde se burllaba de Roberts, quien llevaba un gimmick de cristianu, creando la frase de Austin 3:16[18] Depués tuvo un curtiu feudu con Pixín que remató cola victoria d'Austin n'In Your House:Intrernational Incident, en SummerSlam ganó a Yokozuna y n'In Your House:Buried Alive, a Hunter Hearst Hemsley.

A finales de 1996 empezó un feudu con Bret Hart, faltándose dambos en dellos programes de RAW. Dambos enfrentáronse en Survivor Series, ganando la llucha Bret Hart. El feudu siguió hasta Royal Rumble, onde Hart esanició a Austin de la Royal Rumble match. Sicasí, los árbitros, distrayíos por una llucha ente Mankind y Terry Funk, nun vieron la so eliminación. Al ver esto, Austin tornó al ring, onde esanició a The Undertaker y a Vader y finalmente, a Hart, ganando la Rumble d'esi añu. El 13 de febreru, el Campeón de la WWF Shawn Michaels sufrió una mancadura, polo que tuvo que dexar el títulu vacante y apautóse n'In Your House:Final Four una llucha pol campeonatu ente Undertaker, Austin, Hart y Vader. Na llucha, Austin foi esaniciáu rápido por causa de una pequeña mancadura y Hart ganó la llucha y el campeonatu, pero perder a otru día ante Sid pola interferencia d'Austin cutiendo a Hart con una siella cuando esti tenía sometíu a Sid col Sharpshooter. Finalmente, el feudu ente Hart y Austin remató nuna llucha de sumisión en WrestleMania 13 con Ken Shamrock como árbitru especial. Na llucha, Austin perdió la engarradiella por cuenta de que perdió la conocencia causada pol "Shapshooter" de Hart, a pesar que nun se rindió l'árbitru dio-y la victoria a Hart, siendo la Llucha del Añu según la Pro Wrestling Illustrated. Depués recibió una oportunidá pol Campeonatu de la WWF de The Undertaker n'In Your House:A Cold Day In Hell, llucha que ganó Undertaker dempués de que Brian Pillman distrayxera a Austin y dexára-y a Undertaker aplica-y el "Tombstone Piledriver".

Tres esto, tuvo un feudu con The Hart Foundation, lluchando en delles ocasiones contra los sos miembros, como Jim Neidhart, Bret y Owen Hart. Xunto a Shawn Michaels ganó'l 26 de mayu de 1997 a los Campeones Mundiales en Pareyes de la WWF Owen Hart y The British Bulldog, ganando dambos el títulu en pareyes, pero dexar vacante pocu dempués por causa de una mancadura de Michaels. Mientres les siguientes selmanes siguió enfrentándose a los Hart, ganando'l 14 de xunetu de 1997 al pie del so nuevu compañeru Dude Love a Hart y Bulldog, ganando per segunda vegada'l títulu en pareyes. Austin ganó a Owen Hart en SummerSlam, ganando'l Campeonatu Intercontinental de la WWF. Mientres la so engarradiella, Owen aplicó-y mal a Austin una "Hart Piledriver", lo que-y causó graves daños nel pescuezu que casi lo retiren de la llucha llibre. Por causa de esta mancadura, Austin tuvo de dexar vacantes los títulos intercontinentales y en pareyes el 7 de setiembre, mientres la celebración d'In Your House:Ground zero. En dichu eventu, Austin intervieno na llucha polos títulos en pareyes, aplicándo-y una "Stone Cold Stunner" a Owen Hart, lo que fizo que The Headbangers (Mosh y Thrasher) ganaren los títulos en pareyes. El so feudu con Hart remató en Survivor Series nuna llucha pol Campeonatu Intercontinental de Hart. Austin ganó a Hart y ganó per segunda vegada'l campeonatu y retener con ésitu n'In Your House:D-Generation X nel so primera combati ante Rocky Maivia, polo que dambos empezaron un feudu.

1998[editar | editar la fonte]

El 8 d'avientu, Austin dexó vacante'l Campeonatu Intercontinental al ser sansionado, llogrando Maivia el Campeonatu Intercontinental de la WWF como nuevu campeon. Dambos compitieron na Royal Rumble, siendo los dos los postreros competidores. A la fin, Austin esanició a The Rock dempués d'aplica-y una "Stone Cold Stunner", ganando Austin el so segundu Royal Rumble consecutivu. Tres esto, empezó un feudu con D-Generation X, enfrentándose xunto a Owen Hart, Cactus Jack y Chainsaw Charlie a Billy Gunn, Road Dogg, Triple H y Savio Vega en No Way Out Of Texas, ganando l'equipu d'Austin. Tamién, mientres la presentación de Mike Tyson en RAW, Austin faltar y atacó, polo que Mr. McMahon apautó una llucha en WrestleMania XIV ente Austin y el líder de DX y el Campeón de la WWF Shawn Michaels, amás d'introducir a Tyson como árbitru especial. Sicasí, mientres la llucha, Austin aplicó-y a Michaels un Stunner y recibió l'ayuda de Tyson quien fixo la cuenta, polo que derrrotó a Michaels y ganó'l so primer Campeonatu de la WWF, dando empiezu a la Yera Attitude.

Austin xunto a una fan en 2000.

Nel RAW siguiente, Austin traxo consigo un nuevu diseñu del Campeonatu de la WWF, conocíu como Smoking Skull Championship, por cuenta de que llevaba una calavera fumienta. Al ver esto, McMahon decidió quitar el títulu y empezar a poner en lluches titulares ante rival fuertes, reteniéndolo ante Triple H en Mayhem in Manchester, ante Dude Love n'Unforgiven y n'Over the Edge y ante Goldust en RAW el 27 d'abril de 1998. Sicasí, en King of the Ring, Austin perdió'l títulu ante Kane nun "First Blood match" nun combate impuestu por McMahon, yá que Kane al llevar mázcara, nun podía ver cuando sangraba. Sicasí Austin ganó de nuevu'l títulu nel RAW siguiente, empezando un feudu con Kane. En Fully Loaded, Austin aliar con The Undertaker, quien tenía un feudu con Mankind y ganaron a los Campeones Mundiales en Pareyes de la WWF Kane & Mankind, ganando Austin el so tercer campeonatu en pareyes. Retener los dos RAWs siguientes, al siguiente eventu ante The New Age Outlaws (Road Dogg & Billy Gunn) y ante The Rock & Owen Hart respeutivamente enantes de perdelos ante Kane & Mankind el 10 d'agostu de 1998 nuna llucha onde participaron los otros dos equipos. Mientres esti tiempu empezó un feudu con Undertaker, enfrentándose dambos en SummerSlam, reteniendo Austin el Campeonatu de la WWF, pero perder n'In Your House:Breakdown nuna llucha frente a Undertaker y Kane, quien-y fixeron la cuenta, polo que'l títulu quedó vacante. Tres esto, foi escoyíu pa ser l'árbitru especial na llucha pol títulu ente Undertaker y Kane en Judgement Day, pero atacó a dambos, polo que'l títulu siguió vacante y, McMahon despidir de la WWF (Kayfabe).

Austin tornó en Survivor Series, lluchando pol títulu vacante. Ganó a The Big Bossman na primer ronda y pasó direutamente a la tercera, na que foi ganáu por Mankind pola intervención de The Corporation.[19] Tres esto, tuvo otru feudu con Undertaker, lluchando en Capitol Carnage Austin, Undertaker, Mankind y Kane, siendo Austin el ganador de la llucha. El so feudu con Undertaker remató n'In Your House:Rock Bottom nun "Buried Alive match" ganando Austin.

1999 - 2000[editar | editar la fonte]

Austin celebrando nel ring en reteniendo'l Campeonatu de la WWF ante The Big Bossman.

A principios de 1999, Austin participó nel Royal Rumble, entrando como'l númberu unu y Vince McMahon como'l númberu dos, lluchando dambos mientres tola Rumble. A la fin, solo quedaron Austin y McMahon, pero'l Campeón de la WWF The Rock distrayer, polo que pudo ser esaniciáu por McMahon. Depués McMahon y Austin se enfrenatron n'In Your House:St.Valentine Day Massacre nun Steel Cage Match onde, si Austin ganaba, enfrentar a The Rock en WrestleMania XV. Mientres la llucha debutó na WWF The Big Show, pero al atacalo, facer cayer fora de la xaula, lo que-y dio la victoria a Austin y en WrestleMania XV ganó a The Rock, ganando de nuevu'l Campeonatu de la WWF y retener ante'l mesmu en Backlash. Dempués d'esto, The Undertaker secuestró a la fía de Vince McMahon, Stephanie McMahon, asina que Vince pidió-y a Austin que la rescatara, a lo que Austin aportó, empezando un feudu con Undertaker, enfrentándose a él en dellos programes de RAW. En No Mercy UK retuvo'l Campeonatu de la WWF ante Undertaker y Triple H, pero perder n'Over the Edge ante Undertaker dempués de que Vince y Shane McMahon traicionaren a Austin y atacáren-y y dambos ganáron-y de nuevu en King of the Ring nun Ladder match onde los McMahon recuperaron el control de la WWF. A pesar d'esto, un día dempués, Austin ganó a Undertaker, ganando de nuevu'l Campeonatu de la WWF. El so feudu con Undertaker terminó en Fully Loaded, reteniendo Austin el títulu. A pesar d'esto, perder en SummerSlam ante Mankind nuna llucha onde tamién participó Triple H.

Tres esto, empezó un feudu con Triple H al atacalo n'Unforgiven dempués de que ganara'l vacante Campeonatu de la WWF nuna llucha onde participaron Mankind, The Big Show, The British Bulldog y The Rock dempués d'una interferencia d'Austin. Dempués de la llucha Austin aplicó-y una Stone Cold Stunner a Triple H , siguiendo'l feudu con él. Dambos enfrentáronse en No Mercy pol campeonatu, llucha que ganó Triple H. Tamién se diba a enfrentar a Triple H y a The Rock en Survivor Series, pero enantes de la so llucha, foi pilláu por un coche, lo que-y dexó inactivu hasta'l 2000 (Kayfabe). En realidá, Austin someter a una ciruxía nel so pescuezu pola "Hart Piledriver" mal executada de Owen Hart en 1997. Austin tornó en Backlash, atacando a Triple H y Vince McMahon. Mientres los siguientes meses intentó pescudar quien lo había atropelláu, afayando que foi Rikishi. Austin y Rikishi enfrentar en No Mercy, ganando la llucha Austin. Dempués d'esto, tuvo envolubráu en delles lluches contra Kurt Angle, Rikishi, The Rock, Undertaker y Triple H, incluyendo una llucha contra Triple H en Survivor Series, que ganó Austin y una llucha pol Campeonatu de la WWF en Rebellion ente Rikishi, Austin, Angle y The Rock, que ganó Angle. Finalmente, el Comisionado de la WWF Mick Foley apautó una llucha y una engarradiella ente los seis n'Armageddon nun Hell in a Cell pol Campeonatu de la WWF de Angle. La llucha foi ganada por Kurt Angle, quien retuvo'l títulu al cubrir a The Rock dempués d'una "Stone Cold Stunner".

2001[editar | editar la fonte]

The Rock y Steve Austin en WrestleMania XIX.

Austin participó na Royal Rumble, onde foi atacáu mientres la so entrada por Triple H. A pesar d'eso, ganó la Royal Rumble al esaniciar n'últimu llugar a Kane, siendo hasta la fecha l'únicu lluchador en ganar tres veces el Royal Rumble. El so feudu con Triple H terminó en No Way Out nun "Tree Stages of Hell", ganando Triple H la llucha. En WrestleMania X-Seven enfrentar a The Rock pol Campeonatu de la WWF. Mientres l'eventu, camudáronse les regles por que fuera una llucha ensin descalificación y, terminando la llucha, Austin camudó a heel al recibir ayuda de Vince McMahon y atacar a The Rock con una siella. Nes selmanes dempués del eventu fixo un equipu con McMahon y Triple H conocíu como The Power Trip. L'equipu enfrentar a Brothers of Destruction (The Undertaker & Kane) en Backlash, ganando HHH y Austin el Campeonatu Mundial en Pareyes de la WWF nuna llucha onde'l Campeonatu de la WWF d'Austin y el Campeonatu Intercontinental de la WWF de Triple H tamién taben en xuegu. N'Insurrextion Austin retuvo'l Campeonatu de la WWF ante Undertaker y Triple H, y perdieron el Campeonatu Mundial en Pareyes el 21 de mayu en RAW ante Chris Jericho & Chris Benoit por cuenta de una mancadura de Triple H. Mientres la llucha, Triple H atacó ensin querer a Austin, terminando col equipu. Retuvo'l Campeonatu de la WWF en Judgment Day ante Undertaker y en King of the Ring ante Benoit y Jericho. Ensin emabrgo, mientres esta llucha, el miembru de la World Championship Wrestling Booker T interfirió na llucha,, empezando col ángulu de la invasión camudando Austin a face. Mientres esti ángulu, los lluchadores de la WCW empezaron a invadir y atacar a la WWF. N'Invasión el Team WCW (Booker T, Diamond Dallas Page, Rhyno & The Dudley Boyz (Bubba Ray & D-Von) ganó al Team WWF (Steve Austin, Kurt Angle, Chris Jericho, The Undertaker & Kane) por cuenta de que, mientres la llucha, Austin traicionó al so equipu y aplicó-y a Angle una "Stone Cold Stunner".

Por cuenta de esto, empezó un feudu con Angle que remató en SummerSlam pol Campeonatu de la WWF en xuegu, llucha que foi ganada por Angle por descalificación, polo que Austin retuvo'l títulu. Sicasí, Angle recibió otra oportunidá n'Unforgiven, onde ganó a Austin y ganó'l Campeonatu de la WWF. Sicasí, 15 díes dempués, Austin recuperó'l Campeonatu de la WWF al ganar a Angle y retener en No Mercy ante Angle y Rob Van Dam y en Rebellion ante The Rock. L'ángulu de la Invasión terminó en Survivor Series onde'l Team WWF (The Rock, Chris Jericho, The Undertaker, Kane y Big Show) ganaron al Team Alliance (Steve Austin, Kurt Angle, Booker T, Rob Van Dam y Shane McMahon) dempués de que Angle atacara a Austin cola petrina y fuera cubiertu por The Rock. Dempués d'eso Austin camudó a Face definitivamente al atacar a Vince McMahon y a Kurt Angle. Depués, en Vengeance apautáronse trés lluches pa unificar el Campeonatu de la WWF y el Campeonatu de la WCW n'unu namái. Mientres l'eventu, Austin retuvo'l so títulu ante Angle, pero Chris Jericho ganó a The Rock ganando'l Campeonatu de la WCW. Finalmente, Jericho ganó a Austin, unificando dambos campeonatos nel Campeonatu Indiscutido de la WWF.

2002 - 2003[editar | editar la fonte]

Austin como árbitru especial en Cyber Sunday.

Austin participó na Royal Rumble, entrando como'l númberu 19, pero foi esaniciáu por Kurt Angle. Tres esto, lluchó contra Chris Jericho en No Way Out pol Campeonatu Indiscutido de la WWF, pero perdió dempués d'una interferencia de The New World Order, empezando un feudu colos sos miembros Kevin Nash y Scott Hall, ganando al segundu en WrestleMania X8. El 8 d'abril, Austin ganó a Hall, llogrando un combate pa determinar l'aspirante al Campeonatu Indiscutido en Backlash, onde foi ganáu por The Undertaker. Tres esto, enfrentar a Nash y Hall cola ayuda de The Big Show y Ric Flair, pero Flair y Show traicionar y xuniéronse a The New World Order. Sicasí, en Judgment Day ganó a Show y a Flair nun Handicap Match y el 3 de xunu ganó a Flair nuna llucha onde'l perdedor tenía de ser l'asistente personal del vencedor, volviendo Austin a ser un lluchador activu.

Sicasí, Austin empezó a quexase de la direición que taba tomando'l so personaxe, intentando camudar los eventos, incluyendo una llucha onde debía de perder ante Brock Lesnar. Tres esto, foi denunciáu pola so esposa Debra por abusu y maltratu, llevándolo a xuiciu onde Austin declaróse culpable.[20]

Tornó a la WWE en No Way Out atacando a Eric Bischoff, lluchando col so vieyu rival The Rock, onde'l llargu feudu ente dambos remató en WrestleMania XIX con victoria de The Rock, siendo este l'últimu combate oficial d'Austin y la primer vegada que Austin perdía ante Rock en WrestleMania dempués de los sos dos victories en WM XV y X-Seven. Sicasí, Bischoff despidir nel siguiente RAW (Kayfabe). El 28 d'abril de 2003, Linda McMahon contrató de nuevu a Austin, nomándolo como co-GM xunto a Bischoff, empezando dambos un feudu. Mientres el so mandatu como GM, Austin reactivó'l Campeonatu Intercontinental de la WWE el 5 de mayu de 2003. Tamién provocó a Bischoff, tando bebiendo mientres los eventos selmanales y PPVs, como en Judgment Day polo que dambos s'enfrentaron en Bad Blood nun "Redneck Triathlon", una serie de pruebes que ganó Austin. El so feudu remató en Survivor Series, onde'l Team Bischoff (Chris Jericho, Christian, Randy Orton, Scott Steiner y Mark Henry) ganó al Team Austin (Shawn Michaels, Rob Van Dam, Booker T, Bubba Ray Dudley y D-Von Dudley), polo que, como axustaba la llucha, Austin dexó de ser co-GM.

Apaiciones esporádiques (2004-presente)[editar | editar la fonte]

Austin faciendo la so entrada en WrestleMania XXVII.

Austin empezó a apaecer tantu en Smackdown! y Raw mientres 2004. Austin viose arreyáu nel feudu ente Brock Lesnar y Goldberg mientres el cuál foi l'árbitru especial de la llucha de dambos en Wrestlemania XX onde la cual ganar Goldberg. A la fin de la llucha Austin aplicó-y a dambos una "Stone Cold Stunner". Esa llucha foi la postrera de Goldberg na WWE.

Austin fixo la so primer apaición na WWE nun añu nel eventu de WrestleMania 21, onde s'enfrentó a Roddy Piper nel Piper's Pit hasta que foi atayáu por Carlito, a quien-y aplicó un "Stone Cold Stunner". Tres esto, celebró con cerveces xunto a Piper, a quien-y aplicó una segunda "Stone Cold Stunner".

Stone Cold apaeció bien pocu, siendo dalgunes mientres el regresu del Saturday Night Main Event nuna competencia de cerveza con JBL, o nel programa de "Homecoming" cuando Raw dexa de trate por TNN y vuélvese canal d'USA. Les sos últimes apaiciones na WWE fueron una participación especial n'ECW One Night Stand onde retó a los lluchadores de RAW y SmackDown! a que llucharen colos de la ECW. Tamién participó como l'árbitru especial pa la engarradiella en Wrestlemania 23 llamada la "Batalla de Billonarios" ente'l representante de Donald Trump: Bobby Lashley y el representante de Vince McMahon: Umaga nel postreru "Saturday Night Main Event" onde faló con Vince McMahon sobre'l so recién sabida paternidá d'una de les superestrelles de la WWE onde tou acabó con otra paralizadora, y tamién en SummerSlam 2007, onde apaeció pa un concursu de tomar cerveza contra MVP, pero solo tomó unes cuantos enantes d'aplica-y la "Stunner".[21] En Cyber Sunday foi escoyíu por un 79% de los votos na engarradiella pol World Heavyweight Championship ente Batista y l'Undertaker, por sobre Mick Foley y JBL. Na Edición de Monday Night Raw del 5 de payares Stone Cold torna per una nueche p'atacar a Santino Marella que llevaba tiempu criticando la so película "The Condemned" y termina bañándolo con cerveza a él y a María. Mientres un tiempu tuvo entrenando a Mr. Kennedy.

Stone Cold salió nel 15 Aniversariu de Raw, atacando a Vince McMahon, y acabando asina esi show. Tuvo nomáu pa ser l'árbitru especial nel PPV Cyber Sunday 2008 pola llucha pol campeonatu peso pesáu ente Batista y Chris Jericho, Otres superestrelles nomaes fueron Randy Orton y Shawn Michaels na cual, el públicu votó por aciu mensaxes de testu escoyendo a Austin con un 74% por que fuera l'árbitru especial del combate, qu'acabó con una stunner a Randy Orton y la victoria de Batista sobre Chris Jericho. El llunes 15 de marzu de 2010 foi'l Guest Host de RAW y testigu de la firma de llucha pa WrestleMania XXVI ente Bret Hart y Vince McMahon.

Steve Austin, xunto a The Rock y Hulk Hogan faciendo una promo especial na apertura de WrestleMania 30.

A empiezos del 2011 anuncióse que Austin va ser el anfitrión de Tough Enough, que s'estrenaría dempués de WrestleMania XXVII. Na edición del 7 de marzu, Michael Cole anunció que JBL sería l'árbitru na so llucha en WrestleMania, pero Austin apaeció p'atacar a JBL y papar a Cole con cerveza dempués de roblar el contratu primero que JBL facer. Finalmente'l 3 d'abril Austin foi l'árbitru ente la llucha de Michael Cole contra Jerry Lawler onde-y aplicó un "Stone Cold Stunner" a Jack Swagger, y depués dio como ganador a Lawler dempués de forzar a Cole a rindise con un "Ankle Lock", pero'l GM anónimu de RAW decidió que'l ganador de la llucha foi Michael Cole pola intervención d'Austin. Nel Raw del 4 d'abril, The Miz retó a Stone Cold, y depués Alex Riley (quien acompañaba a The Miz) atacar, pero dempués Austin atacar a él y remató con una Stone Cold Stunner. El 13 de xunu en RAW apaeció como'l Guest Host onde apautó una llucha ente Alberto Del Rio y Big Show en Capitol Punishment.

Dempués de 3 años ensin apaecer regresu en WrestleMania XXX nun monologo con The Rock y Hulk Hogan sobre l'aniversariu de WrestleMania.

Cambéu de nome llegal[editar | editar la fonte]

Steve Williams, camudó'l so nome llegal a Steve Austin, que solía ser el so nome artísticu usáu tanto como n'ECW y WCW. Nun quier dicir qu'esti lluchador esti engarráu cola empresa na cual fai promociones, World Wrestling Entertainment. Ye'l tercer lluchador en camudar el so nome pol so nome ficticiu qu'utilizaba na llucha llibre, los que lo fixeron fueron Ultimate Warrior y Chyna, quier dicir que tien poder col nome de Steve Austin yá que lo usó n'otres empreses amás de World Wrestling Entertainment que ye la empresa cola cuál anguaño ta trabayando.

En llucha[editar | editar la fonte]

Million Dollar Dream (Cobra clutch) – 1995-1996; adoptáu de Ted DiBiase

Russian legsweep

Delayed spinebuster

  • Llamatos
    • "Stone Cold"
    • "The 3:16"
    • "Austin 3:16"
    • "The Rattlesnake"
    • "The Texas Rattlesnake"[22][23]
    • "The Toughest S.O.B. in the WWF/E"
    • "The Bionic Redneck"[23][24]
    • "The Extreme Superstar"
    • "Stunning"

Actuación[editar | editar la fonte]

Steve Austin dende'l so retiru de WWE a entamu una carrera como actor participó como protagonista secundariu en The Longest Yard, interpretando a un guardia de la prisión de Allenville. Tamién participó na película The Condemned o la islla de los condergaos y mientres el 2010 filmó la película The Stranger , onde interpreta a un policía con amnesia buscando quien ye él en realidá. Depués realizó la película Damage, qu'interpreta a un ex-convicto qu'entra en competencies de llucha clandestina. La so última apaición ye en The Expendables , película empobinada por Sylvester Stallone que cunta con un gran repartu de famosos de Hollywood . Fixo la película Recoil (2011) como protagonista xunto a Dany Trejo.

Películes[editar | editar la fonte]

Títulu Papel Añu
The Longest Yard Guarda Dunham 2005
The Condemned Jack Conrad 2007
Damage John Brickner 2009
The Stranger The Stranger 2010
The Expendables Dan Paine 2010
Hunt to Kill(Caza a muerte) Jim Rhodes 2010
Knockout Dan 2011
Tactical Force Cpt. Tate 2011
Recoil Ryan Varrett 2012
Máxima Condena Manning 2012
Entrega Peligrosa Tommy Wick 2013
Grown Ups 2 Tommy Cavanaugh 2013
Smosh: The movie Él mesmu 2015

Televisión[editar | editar la fonte]

Serie Papel Añu
Celebrity Deathmatch Él mesmu 1998-2002
Nash Bridges Detective Jake Cage 1999-2000
Dilbert Xuez 2000
The Bernie Mac Show Él mesmu 2005
Chuck Hugo Panzer 2010
Tough Enough Presentador/Entrenador xefe 2011
Stone Cold's Podcast Anfitrión 2015

Campeonatos y llogros[editar | editar la fonte]

Austin como Campeón de la WWF.
Steve Austin bebiendo cerveza na ceremonia del WWE Salón de la Fama.
  • Texas Wrestling Federation
    • TWF Tag Team Championship (1 vegada) - con Rod Price

WON Meyor Personaxe - 1998, Rebalbu ** WON Feudu del Añu - 1997, vs The Hart Foundation

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Steve Austin. This Kid Wanted To Fuck His Teacher When He Was 17 Years Old.The Stone Cold Truth (p.10, 12-13)
  2. Off The Record with Vince McMahon. TSN. June 1, 2004. 3 minutes in. On Austin: "In terms of merchandising and licensing, and pay-per-view and live events, [Austin is] unquestionably the most popular performer we've ever had.
  3. Sammond, Nicholas, pages 6
  4. Oliver, Greg (2007). The Pro Wrestling Hall of Shame: The Heels. ECW Press, páx. 13. ISBN 1-55022-759-9.
  5. 5,0 5,1 5,2 Stone Cold Steve Austin. The Stone Cold Truth (p.91-93)
  6. «Clash of the Champions XXIII results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  7. «Clash of the Champions XXIV results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  8. «Stud Stable». Online World of Wrestling. Consultáu'l 8 de setiembre de 2009.
  9. «Clash of the Champions XXV results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  10. «WCW Starrcade 1993 results». PWWEW.net. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  11. «WCW Fall Brawl 1994 results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  12. «WCW Fall Brawl 1994 results». Wrestling Information Archive. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  13. «WCW Halloween Havoc 1994 results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  14. «Clash of the Champions XXIX results». Pro Wrestling History. Consultáu'l 15 de xunetu de 2008.
  15. Stone Cold Steve Austin. The Stone Cold Truth (p.117–118)
  16. PWI Staff. «Pro Wrestling Illustrated presents: 2007 Wrestling almanac & book of facts». "Wrestling’s historical cards":  p. 88. 
  17. «2007 Wrestling Almanac & Book of Facts». Wrestling’s Historical Cards:  páxs. 95–98. 
  18. Austin spoke against the Bible, including the famous passage of Juan 3:16, what did a parody saying Austin "Trate of Austin 3:16 says I've kicked the ass". The Austin 3:16 has become one of the most famous phrases of professional wrestling and accompanied during his career Austin.
  19. «19970714 - Stone Cold & Dude Love». WWE.com. Consultáu'l 8 d'agostu de 2012.
  20. Alex Gordon (October 2002). mio_m0FCO/is_3_4/ai_91561860 Austin's power trip. Wrestling Digest. Archivado del mio_m0FCO/is_3_4/ai_91561860 original el 6 de payares de 2007. http://web.archive.org/web/20071106125826/http://findarticles.com/p/articles/la mio_m0FCO/is_3_4/ai_91561860. Consultáu'l 6 d'avientu de 2007. 
  21. Corey Clayton (5 de payares de 2007). «‘Stone Cold' drops a box-office bomb on Santino». WWE. Consultáu'l 31 d'avientu de 2007.
  22. Stone Cold Steve Austin. The Stone Cold Truth (p.8)
  23. 23,0 23,1 Reynolds, R. D. (2007). The WrestleCrap Book of Lists!. ECW Press, páx. 20. ISBN 1550227629.
  24. Reynolds, R. D. (2007). The WrestleCrap Book of Lists!. ECW Press, páx. 19. ISBN 1550227629.
  25. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1991». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  26. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1992». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  27. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1993». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  28. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1994». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  29. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1995». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  30. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1996». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  31. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1997». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  32. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1998». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  33. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 1999». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  34. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 2001». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  35. «Wrestling Information - Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - PWI Top 500 in 2002». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  36. «PWI Years Ranking 2003». 100megsfree.com. Consultáu'l 2-03-08.
  37. «Wrestling Information Archive - Pro Wrestling Illustrated Award Winners - Best Tag Teams». Pro Wrestling Illustrated. Consultáu'l 14-01-08.
  38. 38,0 38,1 Beltrán, William (3 d'agostu de 2010). «meyores-los meyores-de-la-decada/ Según el Wrestling Observer… ¿Quién son los meyores los meyores de la década?» (castellanu). SuperLuchas Magacín. Consultáu'l 5 d'agostu de 2010.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]