Scotopelia peli

De Wikipedia
Scotopelia peli
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Strigiformes
Familia: Strigidae
Xéneru: Scotopelia
Especie: S. peli
(Bonaparte, 1850)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Scotopelia peli ye una especie grande de curuxa de la familia Strigidae. Aliméntase nocturnamente de los pexes y xaronca atrapándolos na superficie de los llagos y ríos. La especie prefier los ríos de movimientu lentu con grandes árboles que sobresalen del nial y forraxe.[2] Añera en buecos y les forquetes de los árboles grandes. Anque dos güevos son puestos, namái una pitucu eclosiona.

Atopar a lo llargo de gran parte d'África subsaḥariana, pero polo xeneral ye más bien local, raru y ausente de les rexones más seques. Los adultos tienen una coloración jengibre-acoloratáu con trupa franxes escuros nel envés y l'ampliación de les partes inferiores. Los dos uxos rellacionaos d'África son más pequeños y la falta de restricción de la escuridá y l'ampliación (anque sí tienen rayes escures per debaxo). Los xuveniles son más uniforme que los adultos. A diferencia de l'águila, curuxes, los moños del oyíu de la Pesca de uxu son apenes visibles, dándo-y una apariencia d'una cabeza redonda.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. BirdLife International 2004. Scotopelia peli. 2006 IUCN Red List of Threatened Species. Downloaded on 24 July 2007.
  2. Simmons RE & Brown CJ (2006). Birds to watch in Namibia: rede, rare and endemic species. National Biodiversity Programme, Windḥoek, Namibia