Samosa

De Wikipedia
Samosa
Nome Samosa
Procedencia Oriente Mediu
Procedencia Oriente Mediu
Detalles
Ingredientes farina de trigu, pataca, cenahoria, Arbeyera y carne
Materiales usaos farina de trigu
cenahoria
Arbeyera
carne
Solanum tuberosum
Más información
[editar datos en Wikidata]
Detalle de la masa d'una samosa.
Samosas nel barriu de Lavapiés.

La samosa ye una empanadilla de forma triangular, típica de la cocina del sur d'Asia (India, Paquistán y Tíbet). Por regla xeneral sírvese acabante ellaborar y cola masa crujiente. En dellos casos sirvir con diversos aliños.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Ta constituyida por una envoltura esterior de masa de farina de trigu bien fina y crujiente (similar a la pastia filu) tradicionalmente ellaborada de farina de maida, rellena de pataca y arbeyus o otros vexetales cocíos y arreglaos con curry que se tuesta n'aceite o ghee antes de sirvila. Nun se refuga que se sirva rellena tamién de carne de pollu o carne de corderu corderu. En Portugal y Goa conócense como chamuças, llevaes polos marineros portugueses. Darréu cada país tendría les propiedaes específiques de la so cultura colos sos ingredientes más utilizaos.

Sirvir[editar | editar la fonte]

Les samosas sírvense xeneralmente con galletines chaat (y col mueyu chaat masala) según yogur (especie de lleche cuayada), mueyu picante chatni, cebolles finamente picaes y cilantro. Sírvense calientes y cola masa esterior crujiente.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]





Artículu de traducción automática a partir de "Samosa" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.