Patricia Janiot

De Wikipedia
Patricia Janiot
Vida
Nacimientu Bucaramanga2 d'ochobre de 1963 (60 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Bandera de Colombia Colombia
Estudios
Estudios Universidá de La Sabana
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista
Creencies
Relixón Ilesia Católica
Cambiar los datos en Wikidata

Ángela Patricia Janiot Martirena (2 d'ochobre de 1963Bucaramanga), ye una periodista y ex-modelu colombiana. Trabayó para CNN n'Español dende 1992 hasta 2017. Anguaño [1] trabaya como presentadora y corresponsal senior en Noticies Univision.

Carrera[editar | editar la fonte]

Concursu Nacional de Belleza[editar | editar la fonte]

Antes de venceyase al periodismu, Ángela Patricia incursionó nel modelaje, gracies a esto recibió la propuesta de representar al so departamentu como Señorita Santander al Concursu Nacional de Guapura en 1983. El día de la eleición de la Señorita Colombia, coronóse como Señorita Colombia Mundu, quien nesa dómina yera la virreina del concursu y representante de Colombia a Miss Mundu. Viaxó a Londres como representante de Colombia a Miss Mundu, en 1984, quedó ente les 15 finalistes.

CNN n'Español[editar | editar la fonte]

Janiot en 2016.

Empecipió la so carrera periodística en 1987 na televisión colombiana, presentando'l Noticieru Criptón y en 1990 venceyar a la cadena estauxunidense Univision. El 27 de xineru de 1992 foi aceptada como presentador de noticies presentadora de noticies de la canal CNN. Col tiempu tamién desempeñó cargos dientro de la canal como'l Noticieru CNN Internacional, Les Noticies y Noticia Méxicu. Amás contribuyó como columnista selmanal en CNN Radio n'Español.

Dende la so fundación en 1997, ye presentadora principal de CNN n'Español y asesora del vicepresidente senior de la cadena (Cynthia Hudson). En 2012, cumplió 20 años de serviciu como periodista nesa cadena.[2] Presentaba los programes Panorama Mundial, El nuesu Mundu y Patricia Janiot Presenta, amás de pequeños especiales. El 6 de payares de 2017 anunció'l so retiru de la cadena de televisión por nuevu proyeutu, permaneciendo en pantalla hasta'l 17 de payares del mesmu añu.[3][4][5]

Univision[editar | editar la fonte]

Tres la so salida de CNN n'Español, el 20 de payares de 2017 la cadena hispana Univision confirmó la incorporación de Patricia Janiot al equipu de Noticieru Univision a partir del mes de xineru de 2018, asina mesmu confirmóse que va conducir el programa d'investigación de la cadena "Equí y Agora". [6]

Vida privada[editar | editar la fonte]

El so padre, Roberto Pablo Janiot, ye un ex-futbolista arxentín d'ascendencia francesa, la so madre tamién ye d'Arxentina. Patricia en 1990, casóse col arquiteutu arxentín Miguel Yelós San Martín, con quien tuvo dos fíos: Tábatha y Tadeo.[7][8][9]

Nos sos primeros años, Patricia tuvo participación como reina de guapura y modelu, estudió Comunicación Social na Universidá de La Sabana de Bogotá, amás estudió llocución y producción de radio y televisión nel Colexu Cimeru de Telecomunicaciones en Bogotá siendo alumna d'Ernesto Rojas Ochoa y tien un títulu n'inglés de la Universidá de Cambridge.

Premios[editar | editar la fonte]

  • Foi nomada al Premiu Emmy. En 2014, Panorama Mundial que presenta en CNN N'Español fuera ganador del premiu de Meyor telejornal n'español.
  • En 1990, llogró un premiu Golden Mike al Meyor Noticieru dau pola Asociación de Radio y Televisión del sur de California
  • Recibió numberoses reconocencies periodístiques en Colombia, ente ellos el Premiu Simón Bolívar pol so llabor nel periodismu d'investigación.
  • Foi nomada al Hispanic Media 100, una reconocencia añal de los periodistes y executivos de noticies hispanos más influyentes de los Estaos Xuníos.
  • Dióse-y un premiu INTE (Industria de la Televisión n'Español) a la "Meyor Personalidá de Noticies Femenina".

Ye la presidenta de la fundación "Colombianitos",[10] dedicada ayudar a neños afeutaos pola guerra en Colombia y gallardoniada pola reina consorte Silvia de Suecia.

Cobertories[editar | editar la fonte]

Viaxó por América Llatina pa informar sobre importantes acontecimientos, ente ellos eleiciones presidenciales n'Arxentina, Chile, Colombia, Hondures, Méxicu, Perú y Venezuela. Amás tuvo en Franxa de Gaza ya Israel cubriendo les eleiciones que ganó'l primer ministru Benjamín Netanyahu. Informó sobre delles de les xires del papa Xuan Pablo II a América llatina y tamién sobre los Cumes Iberoamericanes de presidentes y de xefes d'estáu. Entrevistó a la mayoría de los gobernantes llatinoamericanos. Más apocayá tuvo en Kuwait dende onde cubrió la guerra n'Iraq, en Nueva York cubriendo los atentaos terroristes contra les torres ximielgues. Ente los sos entrevistaos cúntense: Fidel Castro, Augusto Pinochet de quién tamién cubrió la so muerte dende'l Centru Mundial de CNN n'Atlanta, Colin Powell y Bill Clinton.

En Paraguái, cubrió la crisis política que bastió l'arrenunciu del presidente Raúl Cubes. Siguió'l viaxe del presidente d'Estaos Xuníos Bill Clinton a Colombia. Presentó en direuto dende Atlanta el desenvolvimientu d'acontecimientos como los atentaos del 11 de setiembre, la guerra contra'l terrorismu, les eleiciones presidenciales d'Estaos Xuníos, la crisis de los rehenes en Perú, el funeral de la princesa Diana y les aiciones béliques en Kosovu, y el recién referendu revocatorio en Venezuela.

Dientro de los fechos cubiertos por Janiot, tán les Convenciones Repúblicana y Demócrata, onde aldericaron los Candidatos John McCain y Barack Obama y cubrió dellos Procesos Eleutorales n'EEXX, como'l Presidencial de 2000 ente George W. Bush y Al Gore y el de 2004 ente'l mesmu George W. Bush y John Kerry, más la Votación n'USA de 2008, que llevó a Barack Obama a la Presidencia d'EEXX, ente otres temes.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]