Merovéu

De Wikipedia
Merovéu
rey de los francos (es) Traducir

Vida
Nacimientu valor desconocíu, 415 (greg.)
Muerte valor desconocíu, 457 (greg.)[1] (41/42 años)
Familia
Padre Clodión
Fíos/es
Pueblu Dinastía merovinxa
Oficiu monarca
Cambiar los datos en Wikidata

Merovéu, rei de los francos (dende 448 a 457). Dio'l so nome a la dinastía Merovinxa.

Una lleenda cunta que nació de la xunión de la so madre, esposa de Clodión[3] «el Cabelludu», y de una bisarma marina, el ''Quinotauru'', polo que los socesores del tronu de FranciaFrancia vendríen siempres del mar.

Tercer rei de Francia, la nacencia d'esti príncipe ye un problema. Unos dicen que ye fíu de Clodión. Otros pretenden que namái yera de la familia. De cualquier mou, ye seguro qu'un príncipe con esti nome reinó sobre los francos y que tuvo como competidor al tronu a un fíu de Clodión. Foi pol so nome polo que los reis de la primer dinastía franca recibieron el nome de Merovinxos. La mayoría de los historiadores creen que Merovéu tuvo col exércitu romanu na sangrina batalla na qu'Aeciu venció a Atila na llanura de los Campos Cataláunicos (Châlon-en-Champagne). Esti príncipe morrió dempués de diez años de reináu. La historia nun fala nin del númberu de fíos que tuvo nin del nome de la reina, madre de Childericu I, el so fíu y socesor.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 138417989. Data de consulta: 17 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Páxina: 50-53. Afirmao en: La Préhistoire des Capétiens. Autor: Christian Settipani. Llingua de la obra o nome: francés. Data d'espublización: 1993.
  3. «Los guardianes del Santu Grial». Consultáu'l 29 de marzu de 2015.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]