Merops nubicoides

De Wikipedia
01-01-2021 00:00

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Merops nubicoides
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Coraciiformes
Familia: Meropidae
Xéneru: Merops
Especie: M. nubicoides
(Des Murs y Pucheran, 1846)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Merops nubicoides[1] ye una especie d'ave coraciforme de la familia Meropidae que vive nel sur d'África, dende KwaZulu-Natal y Namibia hasta Gabón, el sur de la República Democrática d'El Congu y Kenia.

Esta especie, como los demás abeyerucos ye una ave bien colorida, nel so plumaxe predominen los tonos carmesí, con esceición del pileu, el obispillo y les coberteres de la cola que son azules.

Volando nel norte de Botswana

Los sos hábitats naturales son los valles de ribera y les llanures inundables, con preferencia peles vera con turries verticales pa poder cavar los túneles pal so nial. Ye una especie bien social y axúntase en grandes bandaes tantu na dómina de cría como fora d'ella. Fuelguen pela nueche xuntos, de normal nos árboles y cañaverales, y esvalíxense mientres el día. Añeren en fondu d'un túnel d'unu a dos metros de fondura escaváu nuna turria arenosa, onde suelen poner de dos a cinco güevos.

Ye una especies migratoria que pasa la dómina de cría, ente agostu y payares, en Zimbabue, enantes de treslladase al sur, a Sudáfrica pa pasar el branu, y darréu migrar al África ecuatorial dende marzu a agostu.

La so dieta compónse principalmente d'abeyes y otros inseutos voladores, que cacen al vuelu acesmando dende un posaderu. Pueden usar como posaderos les cañes de la vexetación o los llombos de los grandes animales. Tamién s'averen cuando se producen quemes de carbes p'atrapar a los inseutos que fuxen

Referencies[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Roberts' Birds of Southern Africa - 6ª edición (John Voelcker Fund, 1993) ISBN 0-620-17583-4

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]