Mercedes Milá

De Wikipedia
Mercedes Milá
Vida
Nacimientu Esplugues de Llobregat5 d'abril de 1951[1] (73 años)
Nacionalidá España
Familia
Padre José Luis Milá Sagnier
Hermanos/es Lorenzo Mila
Familia
Estudios
Llingües falaes castellanu
catalán
Oficiu periodistapresentadora de televisión
Emplegadores Televisión Española
IMDb nm0590765
Cambiar los datos en Wikidata

María de las Mercedes Milá Mencos (5 d'abril de 1951Esplugues de Llobregat), conocida como Mercedes Milá ye una aristócrata, periodista y presentadora de televisión española.

Correspondía-y por heriedu del so padre'l Condáu de Montseny, títulu nobiliariu al qu'arrenunció en favor del so hermanu José María[2].

Ye hermana del periodista y presentador Lorenzo Milá, y la mayor de los fíos del ricu abogáu ya industrial José Luis Milá Sagnier, conde de Montseny (1918-2012), y de Mercedes Mencos Bosch (1926), distinguíos aristócrates barceloneses. Tien cinco hermanos: Clementina (1953), Reyes (1954), José María, actual conde de Montseny (1956), Lorenzo (1960) ya Inés (1962).

Per vía materna ye la mayor de los nietos de Manuel Mencos y Ezpeleta y de Mercedes Bosch Catarinéu, marqueses del Amparu, y por tanto bisnieta del doctor Rómulo Bosch, médicu, alcalde de Barcelona y propietariu del Parque d'Atraiciones Tibidabo. Fueron hermanos del so padre'l diseñador industrial Leopoldo Milá y el distinguíu arquiteutu Alfonso Milá.

Biografía[editar | editar la fonte]

Inicio[editar | editar la fonte]

Mercedes Milá Mencos nació en Esplugues de Llobregat (Barcelona) el 4 d'abril de 1951. Empezó la carrera de Filosofía y Letra pero llueu se dio cuenta que'l so camín yera otru y abandonar de mano Periodismu del que se graduó en 1974. Nel mesmu añu, Mercedes introducióse yá nel mediu empezando pola prensa escrita y concretamente en El corréu d'Andalucía y en seiciones deportives de la revista Don balón hasta que s'empecipió na radio de mano de Luis del Olmo nel programa A toa radio mientres 3 años. Cursó estudios de Periodismu y Filosofía y Lletres en Barcelona. Poco dempués empezó a trabayar nos servicios informativos de Televisión Española. Meses más tarde, integrar na redaición de deportivos, na que permaneció ente 1974 y 1978. Nesa dómina apenes salió en pantalla y compaxinó la so actividá con collaboraciones de radiu nel programa de Luis del Olmo. Empezó a ser una cara conocida cuando, en 1978, foi escoyida pa presentar, xunto a Isabel Tenaille, el programa d'entrevistes Dos por dos, de Fernando García Tola, qu'algamó gran aceptación per parte de los espectadores. Pese a la reconocencia, tres la cancelación del espaciu nun recibió nueves ufiertes de televisión y tornó a la radio, interviniendo nel programa d'Iñaki Gabilondo en Radio Madrid.

Vuelta a televisión[editar | editar la fonte]

La periodista en 2012

La so vuelta a televisión producir en 1982 col programa Bones nueches, qu'inaugura un formatu d'alderique y entrevistes producíu pola so pareya d'entós José Sámano y que s'emite en distintes cadenes hasta 1995. Convertir n'unu de los ésitos de la temporada y enllargóse hasta 1984. Darréu vendría De xueves a xueves (1986), un espaciu de carauterístiques bien similares. La so peculiar manera de dirixise a la cámara, y el so estilu distendíu, incisivu y direutu colos invitaos, qu'esplegaba en dambos programes, convertir nuna de les más cotizaes periodistes de televisión de la década. Famoses fixéronse dalgunes de les sos entrevistes, como les que realizó a Camilo José Cela, quien describió la so habilidá p'absorber agua d'una palancana per vía añal.

Ye conocida por presentar mientres 15 años l'adaptación española del célebre reality show, Gran Hermano, sacante la tercer edición nel añu 2002. En setiembre de 2016 na gala inaugural de Gran Hermano 17, la presentadora despídese oficialmente ante'l so públicu, dexando'l so vacante a Jorge Javier Vázquez.

Curtiu pasu por TV3 y TVE y fichaxe n'Antena 3[editar | editar la fonte]

Tres un curtiu pasu por TV3 col programa Dillus, dilluns, en 1988, y de nuevu en TVE con El martes que vien, en 1990, yá entrada la década de los noventa vuelve a l'actualidá al ser fichada por Antena 3 pa conducir l'esitosu espaciu d'entrevistes y alderique Queremos saber (1992-1993), espaciu que se fixo célebre por una entrevista a Francisco Umbral, que s'agafó fondamente cola periodista al nun preguntar sobre l'últimu llibru que l'escritor taba promocionando. Esti programa tendría la so continuación diez años dempués con Queremos saber más (2002). Siguiría nesa cadena con Más que pallabres (1995) y el fallíu Ensin llendes (1998), xunto a Jesús Hermida.

A principios de mayu de 2017 salten los rumores de que la presentadora atopar en negociaciones con RTVE pa presentar la novena edición del formatu d'Operación Triunfo en La 1.

Etapa Mediaset España[editar | editar la fonte]

Gran hermanu[editar | editar la fonte]

Dende 2000 y hasta 2015 presento'l reality show Gran Hermano (sacante la tercer edición que foi presentada por Pepe Navarro). En 2010, presentó GH: El Realcuentru, y en 2012, tres la edición decimotercer del reality, l'epílogu de la edición, de tres selmanes, GH: La Revuelta.

El 7 de setiembre de 2016, apaez na gala inagural de Gran Hermano 17, ovacionada pol públicu y l'equipu del programa. La mítica presentadora del formatu despídese oficialmente del formatu ante'l so fiel públicu del programa y los ex-concursantes de les anteriores ediciones de Gran Hermano nuna emotiva despidida, dexando'l so vacante a Jorge Javier Vázquez, decisión que non gustu a muncha xente.[3]

La redaición de Diariu de[editar | editar la fonte]

Dende 2004 y hasta 2014 compaxinar col programa de periodismu d'investigación Diariu de, una serie de reportaxes d'investigación puntuales. En 2011, pasó a emitise na canal Cuatro de forma selmanal. En 2013, abandona puntualmente esti programa pa presentar GH, y tres el so términu, tornó a esti formatu.

La tribu[editar | editar la fonte]

N'abril de 2009 incorporar nel entamu del programa como collaboradora al late show selmanal de Telecinco La tribu, presentáu por Xavier Sardà. Sicasí, abandonó'l programa dos selmanes dempués del so estrenu.

El comecocos[editar | editar la fonte]

N'avientu de 2011 foi xuráu del concursu d'oratoria de Cuatro llamáu El comecocos, xunto al politíco Albert Rivera. Pero'l programa acabó delles selmanes más tarde del so estrenu, siendo'l plató más altu del mundu.

Convénzeme[editar | editar la fonte]

Nel 2016 Mercedes Milá embarcóse en nuevu proyeutu televisivu, esta vegada de corte muncho más discretu que'l reality Gran Hermano. Trátase de Convénzeme, con Z de Zweig [2], que'l so oxetivu ye animar a la xente a lleer, dando la oportunidá a ciudadanos anónimos d'opinar sobre un llibru qu'odien y otru que los encantar.[4] A principios de 2018, anúnciase que nun anueva'l programa, y polo tanto confírmase la so salida del grupu Mediaset España tres 17 años.

Trayeutoria en televisión[editar | editar la fonte]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Series de televisión[editar | editar la fonte]

Cine[editar | editar la fonte]

Premios[editar | editar la fonte]

  • Ganadora de los TP d'Oru (1983), (1986), (1992), a la Meyor Presentadora.
  • Ganadora de los Premiu Ondes 2005 na categoría "Trayeutoria o llabor profesional más destacada".
  • Reconocencia especial de l'Asociación Española Contra'l Cáncer a la so especial implicación y dedicación en contra del consumu de tabacu. (2008)
  • Ganadora nos Premios Shangay 2009 na categoría "Meyor comunicadora".

Guinness World Records[editar | editar la fonte]

Mercedes Milá, foi premiada col Guinness World Records por ser la presentadora que más traxes rexonales llevó nun plató de televisión, con un total de 19 traxes, representando en cada unu d'ellos a les provincies españoles, que fueron llevaos a lo llargo de les gales de Gran Hermano 10 (2008-2009); amás, fíxose entrega del Guinness al programa Gran Hermano España, por ser el Gran Hermano que más temporaes lleva emitíes, con un total de 17 ediciones normales (anónimes), 5 ediciones VIP, y 2 especiales: El realcuentru y El Re Vuelta.

Llibros publicaos[editar | editar la fonte]

Ancestros[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]