laSexta

De Wikipedia
(Redirixío dende La Sexta)
LaSexta
canal de televisión
Llocalización
Sede Madrid
Historia
Fundación27 marzu 2006
Organigrama
Dueñu Atresmedia (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

laSexta ye una canal de televisión privada española, d'ámbitu nacional, qu'emite n'analóxico y en dixital xestionáu por Gestora de Inversiones Audiovisuales La Sexta, S.A..

Dende'l 1 de xunetu de 2007, laSexta dexó d'emitir pela plataforma Dixital+. Al considerar que los 600.000 € mensuales que pagaba a la plataforma de Sogecable pa poder emitir resultaben ser una mala inversión. laSexta vio con malos güeyos que Dixital+ ficiera la so publicidá basándose en tener "todo el fútbol" ensin mencionar nello a la recién creada cadena. Yá que los partíos de los sábados pertenecen n'esclusiva a laSexta. La retresmisión de la primera xornada de Liga de Fútbol de la temporada 2007/08 corrió ciertu peligru de que laSexta nun pudiera emitir el so partíu de los sábados. Sogecable denunció l'impagu d'una deuda qu'asciende a 58 millones d'euros por parte de Mediapro, polo que consideró conveniente nun facilitar la señal del partíu y de los resúmenes de la xornada.

La empresa tien dos sedes, una na Ciudad de la Imagen en Pozuelo de Alarcón (Madrid), onde se graben los informativos, programes y loxística diversa, y la otra nel Centre Imagina n'Esplugues de Llobregat (Barcelona), onde se xestiona la so continuidá y emisión.

La programación ye xeneralista, anque con especial presencia de programes d'humor y entretenimientu, series estauxunidenses y retresmisiones deportives.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

La llicencia dióse-y a laSexta el 25 de payares del 2005. La cadena entamó les sos emisiones regulares el 27 de marzu, anunciando'l mesmu día que la cadena tien los derechos d'emisión del mundial de fútbol del 2006.

El 15 de mayu de 2007 Mediapro (Accionista de laSexta) adquirió los derechos la Fórmula 1 por cinco años, que s'emitió en laSexta dende 2009 hasta 2013. Asina llogró facese cola esclusiva n'España de la retresmisión de Fórmula 1 a partir de 2009, hai de recordar qu'en Cataluña TV3 continuará televisándose esti deporte como hasta agora.

La cadena diose a conocer comprando derechos d'emisión de deportes como'l yá mentáu mundial de fútbol y posteriormente, el Mundobasket y la Liga (que comparte con Canal 9, TV3 e IB3 y que compartirá a partir de la temporada 2007-2008). Gracies a estes inversiones laSexta llogró llegar al 3% d'audiencia en menos tiempu del previstu inicialmente polos sos mandatarios (2008).

Tamién mercó los derechos de la Copa de la Liga inglesa y los del Mundial de Clubes de Xapón 2006, nel que participó el F.C. Barcelona.

La cadena emitió la final de 2007 de la Copa de la ULEB y fízose colos derechos de tresmisión de los EuroBaskets d'España 2007, Polonia 2009 y Lituania 2011, y del Mundobasket de Turquía 2010. (Derechos comercializaos por Mediapro.)

No que cinca a series de producción estranxera, esta cadena fizo importantes desembolsos pa mercar series d'ésitu n'EE.XX. como Prison Break.

Accionariáu[editar | editar la fonte]

Accionariáu de Gestora de Inversiones Audiovisuales La Sexta, S.A a la fecha de güey:


Enllaces esternos[editar | editar la fonte]