TV3

De Wikipedia
Saltar a: navegación, buscar

TV3 ye la primer canal de Televisió de Catalunya, una empresa de televisión que pertenez al ente públicu Corporación Catalana de Medios Audiovisuales (CCMA)., l'ente públicu de televisión de Cataluña. Entamó les sos emisiones el 10 se setiembre en prebes con una emisión esperimental: un programa coordináu por Lluis M. Güell y presentáu por Àngels Moll y Joan Pera.

El primer logotipu –una bandera catalana qu’ondeaba y acababa tresformándose nel númberu tres, cola frase Televisión Nacional de Cataluña–, simbolizó la intención manifiesta del so compromisu cola reconstrucción de la nación, la llingua y la cultura catalana. El 16 de xineru de 1984 empezó la emisión regular con 14 hores selmanales n’horariu de prime-time, pero a los pocos meses yá cubríen dende’l mediudía a la medianueche.

TV3 tamién pue sintonizarse n’otros puntos de los territorios de fala catalana al traviés d’alcuerdos con otres alministraciones, como’l Principáu d’Andorra, Isles Baleares, L’Alguer (Italia), La Franxa de Poniente (Aragón) y Rosellón (Francia). Tamién podía sintonizase dende 1986 en dellos puntos del País Valencianu al traviés de repetidores xestionaos por una asociación cultural, pero dexó de facelo en 2011 poles sanciones económiques de l’Alministración valenciana.