María Nirmala Joshi

De Wikipedia
María Nirmala Joshi
superiora general (es) Traducir

Vida
Nacimientu Ranchi23 de xunetu de 1934[1]
Nacionalidá Unión de la India
Bandera de India India  (26 xineru 1950 -
Muerte Calcuta23 de xunu de 2015[1] (80 años)
Estudios
Estudios Universidá de Calcuta
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu abogadaasistenta social
Premios
Creencies
Relixón catolicismu
Orde relixosa Misioneras de la Caridad (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

La hermano María Nirmala Joshi (Bihar, 23 de xunetu de 1934-Calcuta, 23 de xunu de 2015) foi una monxa católica qu'asocedió a la Madre Teresa como Superiora Xeneral de les Misioneres de la Caridá en marzu de 1997.

Nació como Nirmala Joshi nuna familia de brahmanes en 1934, en Ranchi, nel este de Bihar, India, onde los sos padres emigraren dende Nepal. El so padre sirvió nel Exércitu Hindú como oficial.

Foi educada por misioneros cristianos na ciudá de Patna, India, pero permanez como hinduista hasta qu'a los 24, motivada pol trabayu y exemplu de la madre Teresa, convertir al catolicismu.

La hermana Nirmala tenía un máster en Ciencia política por una universidá de la India y cursó estudios adicionales de Derechu. Foi una de les primeres monxes en dirixir una misión fora de la India, en Panamá, América Central. Dirixó depués misiones n'Europa y en Washington D. C., nos Estaos Xuníos, antes de ser escoyida p'asoceder a la madre Teresa. Establecer en Calcuta, India, como cabeza de la caña contemplativa de la orde, na cual les monxes dediquen les sos vides a la meditación.

En 2009 dexó'l cargu por cuenta de problemes de salú. Joshi finó'l 23 de xunu de 2015 d'un paru cardiaco, a los 80 años d'edá.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Encyclopædia Britannica Online. Identificador Encyclopædia Britannica Online: biography/Sister-Nirmala. Apaez como: Sister Nirmala. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. «idRef» (francés). Agencia Bibliográfica de Enseñanza Superior. Consultáu'l 3 mayu 2020.
  3. Muerre la socesora de la madre Teresa de Calcuta, la hermana Nirmala

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Teresa de Calcuta
Superiora xeneral de les
Misioneres de la Caridá

1997 - 2009
Socesor:
María Prema Pierick