Mónica Martínez

De Wikipedia
Mónica Martínez
Vida
Nacimientu Madrid16 d'abril de 1975 (49 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu modelu, periodista, presentadorapresentadora de televisión
IMDb nm0555259
Cambiar los datos en Wikidata

Mónica Martínez Pascual[1] (16 d'abril de 1975Madrid) ye una modelu, periodista y presentadora de televisión española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Siendo una menor d'edá empezó la so carrera profesional como modelu. Por cuenta de esto, viaxó a Tokiu y Osaka, en Xapón. Con base nesa esperiencia de vida publicó en 2007 el llibru El Revés de la Moda. L'Aventura d'una Modelu en Xapón.

Ye graduada en Periodismu pola Universidá Carlos III de Madrid y en Comunicación Audiovisual pola Universidá Complutense de Madrid.

El so primera toma de contautu col mundu de la televisión foi en 1991, como presentadora del espaciu xuvenil La quinta marcha de Telecinco. Dellos años más tarde, en 1999, foi presentadora del Telecupón nesa mesma cadena. Darréu, en 2000 convertir na co-presentadora, con Ramón García, de la séptima temporada del programa ¿Qué apostamos? de TVE.

Na temporada 2001-2002, foi contratada por Antena 3, pa presentar al llau de Mar Saura y Manu Carreño, El Show de los Récores. Nel branu de 2002, presentó na mesma cadena, xunto a Alonso Caparrós, el concursu Hoy es tu día.

La siguiente temporada, tamién n'Antena 3, presentó los especiales, La Nueche Más Wapa/Sexy de la Publicidá, con Mar Saura, y El Gran Test, con Manu Carreño, un programa dedicáu a les rellaciones amoroses.

En 2003 presentó con Jaime Cantizano Diariu d'una Boda, programa qu'Antena 3 dedicó a los preparativos pal enllaz Real del Príncipe Felipe y Letizia Ortiz. Depués foi contratada por Real Madrid TV, onde presentó mientres añu y mediu l'informativu de deportes na canal del equipu blancu.

En 2006, tornó a Antena 3, y en compañía de Carlos Sobera, foi anfitriona del especial El Gran Test de la Conducción, dedicáu a la entrada a valir n'España del carné por puntos. Tamién presentó'l Talk-Show El Diariu de Branu. Coles mesmes, foi escoyida pa presentar Territorio Champions. El 31 d'avientu, tuvo al so cargu la ceremonia de les campanaes de fin d'añu, dende la Puerta del Sol.

En 2007, siguió la temporada de Territorio Champions. Igualmente, presentó dellos especiales que la cadena emitió la nueche de los xueves: Videos por un Tubu, Ataka2, Una de Chistes y Llocos pola Tele. En 2008, la canal llocal de Murcia 7RM contratar pa ser la presentadora de Nesta nueche.

En xunetu de 2009, fíxose cargu de Talo como Branu d'Antena 3, en reemplazu de Cristina Lasvignes, que se casó. De setiembre de 2009 a febreru de 2010 presentó la seición de deportes de la segunda emisión de Antena 3 Noticias, al llau de Matías Prats.

Tres una posa pola llegada del so segundu fíu, Mónica retomó la so actividá a finales de 2011, como direutora de la revista virtual de bodes Zankyou hasta 2013. Combinaba esti llabor con apaiciones n'otros medios como Muchoviaje.com o'l Huffington Post.

En setiembre de 2013 Mónica Martínez tornó a la televisión de la mano d'Intereconomía, pa presentar los deportes de los dos ediciones de los informativos de dichu canal, onde permaneció hasta final del añu.

En 2014 robló con Mediaset España, como presentadora de Adán y Eva, programa emitíu por Cuatro, nel qu'un grupu d'homes y muyeres busquen pareya, totalmente desnudos.

Dende agostu de 2015 ye direutora de Runner's World Woman (la versión femenina de la revista Runner's World).

En setiembre de 2015, tres l'ésitu de Adán y Eva, pasu a conducir l'alderique posterior del late night llamáu Pecadores en Cuatro, amás de conducir la segunda temporada de Adán y Eva.

El 21 de xunu de 2016 confírmase la so vuelta a la televisión como co-presentadora del programa de Telecinco, Hable con ellas.

A partir de marzu de 2017 presenta Muyeres runners en Be Mad TV.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]