Leopoldo Peñarroja Torrejón

De Wikipedia
Leopoldo Peñarroja Torrejón
Vida
Nacimientu La Vall d'Uixó24 de xunu de 1954 (69 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu filóloguhistoriador
Miembru de Real Academia de Cultura Valenciana
Consejo Valenciano de Cultura (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Leopoldo Peñarroja Torrejón (24 de xunu de 1954La Vall d'Uixó) ye un historiador español que consiguió cierta notoriedá en círculos académicos cola publicación de la obra El mozárabe de Valencia, que la so revesosa tesis principal yera la esistencia d'una básica continuidá llingüística ente'l romance anterior a reconquistar (o mozárabe) y el valencianu, que nun constituyiría una derivación directa del Idioma catalán.

Ye llicenciáu en Filosofía y Lletres pola Universidá de Valencia, doctor n'Historia pola Universidá de Zaragoza y Académicu de la RACV. Ye miembru de la Sociedá Española de Llingüística. Dende avientu de 1985 a xunu de 2004 foi miembru del Conseyu Valencianu de Cultura a propuesta del Partíu Popular y d'Unión Valenciana.

Trabayó sobro temes rellacionaes colos mozárabes españoles, y más específicamente sobro les fales d'estos nos territorios de l'antigua Corona d'Aragón. Ye autor de más d'un centenar d'artículos de temática histórica y filolóxica, referíos n'especial a ámbitos como la Gramática Histórica, la Dialectoloxía Mozárabe, la Toponimia Valenciana, el Cristianismu primitivu y posislámicu y la Valencia morisca.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]