La piloto

De Wikipedia
La piloto
Datos
Xéneru telenovela y drama televisivu policiacu
País d'orixe Bandera de Méxicu Méxicu
Idioma orixinal castellanu
Númberu de temporaes 2
Llista de temporaes
Llista de personaxes Anexo:Personajes de La piloto (es) Traducir
Emisora orixinal Les Estrelles
Cambiar los datos en Wikidata

La piloto ye una serie de televisión de Méxicu-Colombia-Estaos Xuníos producida por W Studios en collaboración con Lemon Studios y Televisa pa Las Estrellas y Univision ente 2017 y 2018. Ye la primer serie producida por W Studios. Ta escrita por Jörg Hiller.[1][2]

El repartu principal ta conformáu por Livia Brito, Arap Bethke y Juan Colucho, coles participaciones antagóniques de María Fernanda Yepes, Alejandro Nones, Tommy Vásquez, Ilza Ponko, Lisardo y María de la Fuente, amás de les actuaciones estelares d'Oka Giner, Macarena Achaga, Verónica Montes, Margarita Muñoz, Nico Galán, Mauricio Aspe,[3] Paulo César Quevedo y Juan Vidal.[4]

El claquetazo oficial de la segunda temporada diose'l 25 de xineru, les grabaciones empecipiaron el 29 de xineru,[5] y salió al aire'l 18 de xunu de 2018 en Méxicu por Las Estrellas. va estrenar por Univision y UniMás el 29 de xunetu de 2018.[6]

Sinopsis[editar | editar la fonte]

Primer temporada: Ella nunca arrenunció al so suañu[editar | editar la fonte]

Esta serie ta basada nel testimoniu real de Yolanda Cadena, una muyer de clase baxa, intelixente, valiente y con un gran suañu per delantre: pilotear, volar pel aire. La pasión escontra los aviones heredar del so difuntu padre, Ramón, el so héroe, imaxe y semeyanza. Yolanda cree ver el so suañu truncáu pola so situación económica que nun-y dexa estudiar aviación. El so padrín, Ernesto, convencer de paga-y los estudios y cumplir el so suañu en cuenta de fines sexuales. Yolanda quedó marcada pol abusu del so padrín y cobra vengación asesinándolo.[7]

Al fuxir del so pueblu, Yolanda empieza a safar a la xusticia. La so gran capacidá pa esguilar convertir nun verdaderu infiernu cuando conoz a Zulima, una muyer doble cara qu'asonsaña ser el so amiga y llevar a trabayar como azafata na aereollinia Centroamérica Air, ellí conoz a Olivia, Lizbeth y Amanda y fáense amigues, amás d'Alberto Díaz, un axente de la DEA, que'l so verdaderu nome ye Dave Mejía y ta como infiltrado na aereollinia p'atrapar a John y a Óscar Lucio, dos hermanos narcotraficantes que son parte del cártel de les Solombres y qu'usen l'aereollinia como fachada pa los sos negocios. Zulima tamién ye parte de los hermanos Lucio y empieza a sentir una rabia incontrolable escontra les amigues de Yolanda, especialmente escontra ella.

Na aereollinia, Zulima recibe una misteriosa maleta de parte de John y tarrez llevala con ella. Pa nun ser afayada, dáse-y a Yolanda. Afortunadamente, Yolanda afaya que na maleta hai un millón de dólares, que darréu son robaos. Yolanda da la cara ante'l sociu de John confesando que'l dineru foi robáu. Dambos fuxen p'abelugase. John estímalu a Yolanda pola so valentía n'enfrentar al peligrosu home qu'intentó matalos, empecipien un romance y llévense a les azafatas como parte del so equipu delictivu. Óscar cree que Yolanda ye una amenaza p'alloñar del so hermanu, convertir nel so rival y peor velea.

John ayuda a Yolanda a cumplir el so suañu, enseñar a pilotear y a tresportar droga y dólares nes sos avionetes y crean un llazu emocional que creen que ye irrompible. Asina ye como Yolanda llogra metese na delincuencia, pero a ella nun lu importa nin el dineru, nin el poder, solo cumplir el so suañu de ser pilotu. Pa esi entós, Yolanda yá afayó que Dave ye un infiltrado, asonsañó tar namoráu d'ella y que solo la usó pa intentar atrapar a John. Dave namorar d'en verdá de Yolanda, al igual qu'ella, pero dambos tán de llaos opuestu de la llei.

Na casa de seguridá de los hermanos Lucio, Zulima nota l'odiu qu'Óscar tien escontra Yolanda y afayar con una inusual cercanía con otru home. Zulima xura nun revelar los detalles sobre la so sexualidá en cuenta de ser cómplices y destruyir a Yolanda. Dambos faen creer a John que Yolanda lo traicionará axustando con Dave y que lo apurrirá a la DEA. John nun se queda sele ya intenta matar a Yolanda averiando la so avioneta. La piloto cai nuna zona selvática de Cali, Colombia y vese forzada a convivir dellos meses col allunáu coronel Santamaría, esti encegolar con ella y zarrar nun batallón militar aisllada de too.

Cinco meses dempués, cuando por fin Yolanda llogra escapar, envelena a Santamaría y pierde un güeyu. Santamaría gánase l'odiu y la rabia de Yolanda y escorrer hasta Méxicu.

Primero de too lo asocedío, Yolanda vuelve ver a John y quítense les mázcares; confiésalu qu'él mesmu mandar a matar; ella intenta esplica-y que tou foi un tracamundiu. Desafortunadamente, empieza una guerra cientu ente Yolanda y John pa vengase unu del otru. Darréu, Zulima revélase ante Yolanda confesándo-y tou lo que-y fixo desque la conoció: ella foi quien la metió nel negociu del narcotráficu pola maleta que lu encargó a llevar col millón de dólares, la fonda envidia que siente por ella, el secuestru a manes de Santamaría, les vegaes qu'intentó matala, amás foi amiga y cómpliz de John.

Con too y con eso, Yolanda nunca arrenunció al so suañu y algamar. Esti solu ye un pasu pa convertise nuna temeraria líder, fuxir de los sos enemigos y salvar a la so familia.

Segunda temporada: De regresu al cielu[editar | editar la fonte]

Yolanda llogró los sos suaños y la so felicidá, xunto a la so familia y amigos. Cuatro años dempués de ser exonerada ya ingresada nel programa de testigos protexíos, Yolanda cumplió'l so suañu de ser pilotu como capitana de l'aereollinia estauxunidense US-FLY. Agora, nagua por ser una madre y esposa exemplar; ta a puntu de casase y adoptar a Arley Jr, el fíu d'Amanda. Tou paez trescurrir de maravía... pero hai enemigos del pasáu que-y lo van faer práuticamente imposible. Ellos nun perdonen, tornen pa saldar deldes y esbaratar la so sele vida nuevamente:

Arnoldo Santamaría: el psicópata coronel que secuestró a Yolanda hai 4 años nel batallón militar torna con un nuevu plan en manes: xunise a la mafia rusa qu'opera Vasily Kilicheko na ciudá de Los Angeles, pa secuestrar al pequeñu Arley Jr, d'apenes 4 años, y saldar cuentes con Yolanda; ella arrampuñólu unu de los sos güeyos; él marcar pel costazu mientres la tuvo nes sos manes, maniatada y ensin poder defendese. El mayor deséu del coronel ye volver tener al Pilotu a los sos pies.

John Lucio: tres 4 años zarráu, tomó consciencia de tolo que cometió nel pasáu... o a lo menos eso ye lo qu'aparenta. John nun se va quedar tranquil hasta ver a Yolanda convertida na so muyer nuevamente y estremar a Dave de la so vida, seya como quier.

Mónica Ortega: agora del llau puestu de la llei, la Teniente convertir no que más tarrecía: una delincuente traficante de persones. Agora trabaya pa la mafia rusa, na organización de Irina y Vasily Kilichenko en tresportar persones illegalmente per mar y dempués esclavizarlos, extirparle los órganos y prostituyiles. Dos meses antes del secuestru de Arley Jr, Ortega ayuda a Santamaría a fugase de la prisión de Colombia. Esto, pa vengase de Yolanda y Dave, anque seya mera rensía; el sinceru amor que dalguna vegada sintió por Dave, s'esmució y tresformó en rensía y un incontrolable odiu escontra Yolanda.

Irina Kilichenko: moza ucraniana perteneciente a la mafia rusa, hacker y alministradora del strip chigre "Club Diablu". Al pie del so padre, Vasily Kilichenko, se alían con Santamaría nel so pruyimientu por acoradar la vida de Yolanda y la so familia. Al conocer a Yolanda, empieza a envidiar non solo la so guapura, sinón l'imán que ye p'atraer a los homes, incluyendo al coronel, de quien s'encegola. Esto va desencadenar una fonda envidia y rensía escontra Yolanda.

Vasily Kilichenko: ucranianu xefe del cártel de California. Home sanguinario, racista, despiadáu y cruel. Traficante d'armes y sustancia ilícitu; a esto súmase'l proxenetismu y la distribución de plutoniu. Esti enigmáticu capo ye la clave y el mesmu diañu na vida de Yolanda y Santamaría.

La rensía y la vengación van apoderar de los enemigos de Yolanda, y va volar de regresu al cielu, pero esta vegada non pa fuxir, sinón pa face-yos frente y detenelos. Son bastantes quien quieren vela destruyida... o nel infiernu... pero ella va ser testigu de la implacable aición y adrenalina que-y depara, pero'l destín decidir el Pilotu.[8]

Llistáu d'emisión[editar | editar la fonte]

Temporada Estaos Xuníos (Univision) Méxicu (Las Estrellas)
Estrenu Final Episodios Horariu Estrenu Final Episodios Horariu
1 7 de marzu de 2017 26 de xunu de 2017 80 llunes a vienres
10pm/9c
21 de mayu de 2017 20 d'agostu de 2017[9] 67[nota 1] llunes a vienres
21:30 h.
2 29 de xunetu de 2018 18 de xunu de 2018[10] N/A


Repartu y personaxes[editar | editar la fonte]

Principal[editar | editar la fonte]

Actores Personaxe Temporaes
1 2
Livia Brito[11] Yolanda Cadena Lesmes "la Piloto" / Yolanda Olmos Protagonista
Juan Colucho Dave Mejía / Alberto Díaz Protagonista
Arap Bethke John Lucio Antagonista Protagonista
María Fernanda Yepes Zulima Montes † Antagonista
Tommy Vásquez Coronel Arnoldo Santamaría Antagonista
Alejandro Nones Óscar Lucio † Antagonista Convidáu
Ilza Ponko Irina Kilichenko Antagonista
Lisardo Vasily Kilichenko Antagonista
María de la Fuente Mónica Ortega Estelar Antagonista
Macarena Achaga Olivia Nieve / Olivia Coral[12] Estelar
Oka Giner[13] Estelar
Verónica Montes Lizbeth Álvarez † Estelar
Margarita Muñoz Andrea Pulido[14] Estelar
Natasha Domínguez Amanda Cuadrado † Estelar
Mauricio Aspe[15] Arley Mena Estelar
Nico Galán Wilmer Aguilar Terán Estelar

Recurrentes[editar | editar la fonte]

Actores Personaxe Temporaes
1 2
Stephanie Salas Rosalba Cadena Recurrente
María Fernanda García Estella Lesmes vda. de Cadena y vda. de Cai Recurrente
Alejandro García Raúl Argüelles Recurrente
Paulo Quevedo Bill Morrison Recurrente
Mikael Lacko Tony Waters Recurrente
Adriana Deangelis Julia Recurrente
Julia Urbini Felicidad Recurrente
Arturo Barba Zeki Yilmaz Recurrente
Gerardo Murguía Jorge Sinisterra Recurrente
Aroa Gimeno Lic. Ana San Miguel Recurrente
Juan Vidal Bastián Regueros Recurrente
Diego Otero Utre Recurrente
Diego Gradia Arley Jr. Mejía Cadena / Arley Mena Cuadráu Recurrente
Shalim Ortiz Dean Simpson Recurrente
Marcelo Buquet Omar Nieves Recurrente
Demián Kalach Pedro Ayala "El Capi" Recurrente
Julián Sedgwick Joseph Montgomery Recurrente
Gregorio Cota Bartov Petrikov Recurrente
Francisco Angelini Roberto Recurrente
Andrés Delgado Cristian Nieves Recurrente
Víctor Kruper Garza Recurrente
Mar Zamora Cindy Recurrente
Adrián Ghar Baquero Recurrente
Darío Ripoll Eladio "El Bochas" Recurrente
Roberto Wohlmuth Cocu Recurrente
Rolando Brito Capitán Argüelles Recurrente
Mauricio Pimentel "Moñecu" Recurrente
César Valdivia Eliezer Blanco "Cañengo" Recurrente
Gabriela Zas Silvia Dawson Recurrente
Octavio Hinojosa Axente Rincón Recurrente
Julio Echeverry Gilberto Pulido Recurrente
Cecilia Ponce Margot Nieves Recurrente
David Palaciu Alberto Rubio Recurrente
Darlene Rosas[16] Jazmín Recurrente
Ivana de María Paula Recurrente
Carlos Ramírez Ruelas Sicariu Recurrente
Roberto Tello Venacio Recurrente
Flora Fernández Flor Recurrente
César Urena Sicariu Recurrente
Jean Paul Leroux Vergara Recurrente
Sebastián González Jason Reyes Recurrente
Cristina Campuzano Teresa Recurrente
Germán de Greiff Castro Recurrente
David Negrete Ornelas Carimañolo Recurrente
Isadora González Johana Recurrente
Alejandro Peraza Viceprocurador Benavides Recurrente
Ludwika Santoyo Estefanía Recurrente
Hannibal Yesbel Capitán Garrido Recurrente
José Andrés Mojica Lic. Bautista Recurrente
Irene Arcila Carmen Recurrente
Gina Valera Mariela Solano Recurrente
Tatiana de los Ríos Sonia Prieto "la Cónsul" Recurrente
Rodrigo Massa Axente Aldo Tapia Recurrente
Luismi Elizondo González Recurrente
Xuliana Galvis Amparo Ruiz Recurrente
Antonio de la Vega Ramón Cadena Recurrente
Fermín Martínez Ernesto Calle Recurrente
Francisco Calvillo Richard Fajardo Recurrente
Gibran Cantú Sastoque Recurrente
Calo Rodríguez Salvador Moreno Recurrente
Eduardo Garzón El Piraña Recurrente
Henry Zakka Chacón Recurrente
Adriana Nieto Engracia de Sinisterra Recurrente
Pedro Martín Gurza Gutiérrez Recurrente
Rafael Nieves Axente de la DEA Recurrente
Alberto Yáñez Moncada Recurrente
Óscar Leal Rubén Recurrente
Cayetano Arámburo Yáñez Recurrente
Mónica Jiménez Banega Recurrente

Notes[editar | editar la fonte]

  1. La versión emitida por Las Estrellas foi encurtiada.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]