Stephanie Salas

De Wikipedia
Stephanie Salas
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu3 de febreru de 1970 (54 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Familia
Madre Sylvia Pasquel
Oficiu cantanteactriz de televisión
Xéneru artísticu pop
Instrumentu musical voz
IMDb nm0757616
Cambiar los datos en Wikidata

Stephanie Salas Banquells (Ciudá de Méxicu, 5 de febreru de 1970[1]) ye una cantante y actriz mexicana. Nació nuna de les families más famoses del mundu del espectáculu en tou Méxicu. La so madre ye la primer actriz Sylvia Pasquel; la so güela ye la llexendaria actriz Silvia Pinal; el so güelu foi l'actor y direutor Rafael Banquells, les sos tíes son les cantantes Alejandra Guzmán y Rocío Banquells

Carrera artística[editar | editar la fonte]

Stephanie fixo'l so debú nel mundu del espectáculu cantando a los 8 años xunto a la so madre, nel programa Nueche a nueche presentáu por Verónica Castro. Más tarde xuniríase al repartu de Vaselina, la versión n'español de la producción estatal Grease xunto a Timbiriche.[2] A la edá de 16 años foi convidada a xunise al repartu de la telenovela El preciu de la fama pol productor Ernesto Alonso.

En 1992 protagonizó xunto a Bibi Gaytán, Paulina Rubio y Eduardo Capetillo la popular telenovela Bailla conmigo.[3] Foi equí que Stephanie cantó dellos cantares nel musical empobináu a la mocedá. El so cantar más popular ye "Tontures". Esto llevar a la firma d'un contratu cola firma Melody, propiedá de Televisa.

Esi mesmu añu, Stephanie llanzó'l so álbum debú tituláu Ave María.[4] El cantar principal (escrita por Lolita de la Llomba) convertir nun gran ésitu en Méxicu y en partes d'América Llatina. Producíu por Oscar López, l'álbum llegó a algamar l'estatus d'oru en Méxicu.

Stephanie llanzó'l so siguiente álbum en 1994 col títulu La raza humana.[5] Esti álbum recibió aponderamientos de la crítica, anque en comparanza col so predecesor nun foi un gran ésitu comercial. Sicasí, esti álbum recibió'l prestixosu premiu "Palmes d'Oru" que s'otorga al meyor de la música polos críticos de la música mexicana pa esi añu. Los cantar "Corazón" llevó a Stephanie a incursionar na música house, y el cantar "Nube" que foi inspirada pol líder de la banda Nirvana, Kurt Cobain. Esti álbum tamién incluyó delles collaboraciones con socios de Stephanie, como Pablo Valero (ex miembru de Santa Sabina).

Pa la última parte de los años 1990, Stephanie tomó un tiempu pa criar a los sos dos fíes. Mientres ella taba bastante inactiva na música, Stephanie atopó tiempu pa siguir actuando. Salió de volao de Televisa y participó en delles telenoveles de la competencia TV Azteca, como El candidatu y Agua y aceite.

En 1998 participa nel discu Un mundu, una esperanza de la Fundación Mexicana pa la Llucha Contra'l Sida, producíu por Arturo Villegas; collabora con Pablo Valero na producción, composición ya interpretación de la tema "Sexu al Fueu",[6] onde funde soníos electrónicos, House, con jazz, la tema foi utilizáu como banda sonora del documental La cai, el deséu... y otros cuentos producíos por Fundación El Cascoxu, A.C. pa prevenir la trasmisión del VIH/sida en mozos en situación de cai.[7]

El mayor llogru de Stephanie, ye ensin dulda, la so participación na versión n'español d'Eve Ensler, Los monólogos de la natura, al llau de la so madre y güela.[8] La producción mexicana d'esta obra duró más de 7 años y viaxó por tou Méxicu y realizóse más de 3500 vegaes. Stephanie participó n'otres producciones teatrales como: Mame, Mi vida es mi vida y El protagonista.

Dempués de nun llanzar nengún tipu de música dende 1994, Stephanie volvió a la escena musical de finales de 2006 con un nuevu proyeutu tituláu Tuna. Amás del músicu Pepe Acosta, llanzaron el so álbum homónimu de debú nel sellu independiente de Méxicu MW Records.[9] El grupu foi denomináu enantes "Tinta" pero tuvo que camudar el so nome por cuenta de problemes llegales.

Nel 2011 participa nel programa de la cadena Univision, Mira quién bailla.[10] y a metá de 2012, estrena la so primer tema promocional «Soi lo que soi»

Discografía[editar | editar la fonte]

Actriz[editar | editar la fonte]

2014: Amor ensin reserva... Elena * 2007: Meyor ye que Gabriela nun se muerra... Eva * 2004: Avisos d'ocasión... Graciela * 2002: Agua y aceite... Leticia

1992: Bailla conmigo... Clara/Clarissa

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]