Jenna Elfman

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Jenna Elfman
Jenna Elfman
Jenna Elfman by Gage Skidmore 2.jpg
Vida
Nome completu Jennifer Mary Butala
Nacimientu

Los Angeles30  de setiembre de 1971

(48 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casáu/ada con Bodhi Elfman  (1995 -
Estudios
Estudios California State University, Northridge Traducir
Los Angeles County High School for the Arts Traducir
Llingües inglés
Oficiu
Oficiu actriz, productora de cine, actriz de cine, actriz de televisión y podcaster
Creencies
Relixón Cienciología
IMDb nm0001184
www.jennaelfman.com
Cambiar los datos en Wikidata

Jenna Elfman (n. 30 de setiembre de 1971) ye una actriz estauxunidense de cine y televisión.

Biografía[editar | editar la fonte]

Infancia[editar | editar la fonte]

Jenna Elfman nació como Jennifer Mary Butala en Los Angeles, fía de Sue Grace, ama de casa, y Richard Wayne Butala, un executivu de Hughes Aircraft.Per parte del so padre tien ascendencia croata. El so tíu ye Tony Butala, integrante del grupu The Lettermen. Estudió danza en Los Angeles County High School for the Arts onde se graduó en 1989. Antes d'empezar la so carrera en televisión estudió con Milton Katselas na academia de Beverly Hills.

Carrera[editar | editar la fonte]

Antes d'empezar el so trabayu en series de televisión realizó distintos anuncios comerciales. Apaeció como actriz convidada na temporada 1995-1996 de series de la cadena ABC como Roseanne, Policías de Nueva York, The Monroes y Murder One. Tamién intervieno nun episodiu de Almost Perfect, serie de la CBS.

La so interpretación más conocida ye na comedia Dharma & Greg, onde interpretó a Dharma dende 1997 hasta 2002 na cadena ABC. Gracies a esti papel ganó un Globu d'Oru y foi nomada dos veces a los premios Emmy.

En 2004 produció y protagonizó la película Touched. En payares de 2005, la CBS anunció la serie Courting Alex con Jenna como protagonista, el 23 de xineru de 2006 foi estrenada.

Tamién participó n'otres películes como La tribu de los Krippendorf, Edtv, Looney Tunes: De nuevu n'aición y Keeping the Faith.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Conoció al so home, el tamién actor Bodhi Elfman, nun casting pa un anunciu de Sprite en febreru de 1991, cuatro años más tarde, en 1995, contraxeron matrimoniu. Jenna Elfman, introducida pol so home, xunir a la ciencioloxía en 1991.

En 2005 asistió a la revesosa inauguración del muséu Psychiatry: An Industry of Death, propiedá de la ilesia de la ciencioloxía, que sostien una teoría conspirativa que rellaciona a Adolf Hitler col oficiu de siquiatra.[1]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]