Hypocoliidae

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Hypocoliidae
Map marker icon – Nicolas Mollet – Birds – Nature – white.png Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como COA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu o de la SEO.
Commons-emblem-notice.svg
 
Hypocolius
Hypocolius-Arpit.jpg
Fema de Hypocolius sobre un árbol de Salvadora persica.
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Hypocoliidae
Delacour y Amadon, 1949
Xéneru: Hypocolius
Bonaparte, 1850
Especie: H. ampelinus
Bonaparte, 1850
[editar datos en Wikidata]

'''Hypocolius ampelinus[1] ye una especie ave paseriforme que vive en Mediu Oriente. Ye l'únicu miembru del xéneru Hypocolius y de la familia Hypocoliidae. Ye un páxaru migratoriu que cría na área d'Iraq, Irán, Paquistán y Turkmenistán, y pasa l'iviernu principalmente cerca del mar Bermeya, el golfu Pérsicu y les mariñes de Arabia.

Alcuéntrase en parrotales y carbes, tamién en palmerales y en xardinos. Nun son especialmente raros.

La forma y el plumaxe nidiu del hipocolio recuerden los de los Bombycillidae. Son mayormente d'un color gris uniforme, los machos con una mázcara triangular negra alredor de los güeyos. Tienen plumes remeres primaries negres con puntes blanques y nes plumes de la cola puntes negres.

Estes aves comen bayes y dellos inseutos. Ponen 3 a 4 güevos en niales que constrúin en parrotales. Les sos relaciones de parentescu nun son clares. Podríen tar rellacionaos colos Bombycillidae y delles autoridaes poner nesa familia, pero otros creen que los parientes más próximos son los Pycnonotidae.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]