Hannibal

De Wikipedia
Hannibal
obra escrita
Datos
Autor Thomas Harris
Fecha 8 xunu 1999
Xéneru novela de terror (es) Traducir y novela de suspense (es) Traducir
Llingua de la obra inglés
Editorial orixinal Dell Publishing (es) Traducir
País orixinal Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Serie de llibros Hannibal Lecter
Númberu de páxines 484
ISBN ISBN 978-0-385-33487-7
OCLC 41315462
Personaxes
Obres derivaes Hannibal
The Silence of the Lambs (es) Traducir Hannibal Hannibal: El origen del mal (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Hannibal ye una novela de Thomas Harris, parte de la saga que cunta la historia del icónico personaxe psicópata Hannibal Lecter. La novela desenvuélvese siete años dempués de lo asocedío en The Silence of the Lambs y trata sobre l'intentu de vengación d'una de les víctimes de Hannibal. La novela sirvió de soporte a la película Hannibal, dirixida por Ridley Scott.

Resume del argumentu[editar | editar la fonte]

Hannibal tien llugar siete años dempués de The Silence of the Lambs, El Dr. Hannibal Lecter, l'asesín y caníbal qu'escapó de les autoridaes siete años enantes, inda refuga al FBI. L'axente especial Clarice Starling, quien s'entrevistó con Lecter mientres la so encarcelacion buscando ayuda pa prindar al asesín en serie Buffalo Bill, ye la encargada de la busca de Lecter. Pa convencer a los direutores del FBI que Starling ten de ser despidida, el so némesis nel Departamentu de Xusticia de los Estaos Xuníos, Paul Krendler, sopelexa qu'esiste una rellación desaveniente ente Starling y Lecter. Depués de qu'un pagu priváu ye ufiertada pola única víctima viva de Hannibal, el desfigurado, fanegueru y Abusu sexual#Abusu sexual a menores abusador de neños Mason Verger, Krendler trata de faer sufrir a Starling, por qu'asina Lecter sala del so retiru pa confortala. Enagora, ella nun ye despidida a cencielles p'ayudar a atrapar a Lecter, por que de esa forma Krendler llogre faese col pagu.

Años enantes, Lecter persuadió a Verger de cortar la so propia cara, so influencia de drogues, y alimentar a unos perros con ella, tou esto enantes de quebra-y el pescuezu. Como vengación Verger pretende tullir a Lecter, dexando que gochos especialmente criaos y entrenaos alimentar d'él.

Lecter ye afayáu en Florencia, Italia, onde se fai llamar Dr. Fell. El comisionado de policía de Florencia, Rinaldo Pazzi, quien afayó la verdadera identidá del Dr. Fell, poner en contautu con Verger y entamen la captura de Lecter. Pazzi axuntar con un grupu de trabayadores independientes, pagaos por Verger, pa tratar d'atrapar a Lecter. Mientres esti tiempu, Starling tamién ta tres la pista de Lecter, y tamién afaya que s'atopa en Florencia. Kendler culpa a Starling d'un mensaxe qu'apaez en periódicos internacionales alvirtiendo a Lecter que ta en peligru, anque en realidá foi'l mesmu Kendler quien lo publicar p'asina comprometer a Starling y faer que la despidan del FBI. Lecter afaya'l plan de Pazzi y la so asociación con Mason Verger, y como resultancia, matar aforcándolo colos intestinos salíos. Hannibal torna a Washington a xixilar (ensin intenciones homicides) a Starling al enterase de la so salida del FBI.

Cuando Lecter llega a los Estaos Xuníos, matu a un cazador y lo destripa. Sicasí, pocu dempués, los emplegaos de Verger prindar; Starling ye testigu del secuestru y reportar al FBI. Sicasí dulden de Starling y namái realicen un curtiu chequeo a la granxa de Verger, ensin atopar rastru de Lecter. Con too y con eso Starling se infiltra na granxa col enfotu de salvar a Lecter, sicasí, nel procesu dispáren-y dos dardos rellenos con un poderosu narcóticu. Lecter, agora llibre, carga a Clarice lloñe de los gochos. Verger ye asesináu pola so abusada hermana Margot, depués de que Lecter dixéra-y que facer y que él tomaría la culpa pola muerte.

Nuna aisllada casa de sablera qu'él arrendara, Lecter empieza a llava-y el celebru a Starling con un amiestu de sicoterapia y manipulación, nun intentu de tresformala na so difunta hermana Mischa. Lecter prinda a Kendler, pa faer a Starling enfrentar los sos mieos, y sírve-y el celebru cocináu de Kendler a Starling, que se topa so los efeutos de drogues. Depués de la cena, Starling y Lecter falen avera del intentu fallíu de tresformala. Dándose cuenta del dolor y vergüenza que-y causó la so vida nel FBI, Starling seduz a Lecter y sume con él. Tres años dempués, la pareya ye vista en Buenos Aires, Arxentina saliendo d'operar pol antiguu enfermeru de Lecter, Barney. Este abandona'l país pa siempres por mieu a Lecter.

Personaxes en Hannibal[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]