Gizmondo

De Wikipedia
Ficha de softwareGizmondo
Sistema operativu Windows CE (es) Traducir
Tipu modelu
Parte de videoconsoles de séptima xeneración
Cambiar los datos en Wikidata

Gizmondo ye una videoconsola portátil de la séptima xeneración de consoles comercializada pola compañía Tiger Electronics, Hasbro.

Salió en 2004 en Reinu Xuníu y Estaos Xuníos, retrasándose'l so llanzamientu mundial delles vegaes, que finalmente non producir, polo que solo ye posible mercala nos países citaos.

La consola foi unviada al ostracismu por cuenta de una mala campaña publicitaria (práuticamente nula), y a encomalo de Nintendo (Nintendo DS) y Sony (PlayStation Portable) nel mercáu.

La compañía declarar en bancarrota a principios del 2006, polo que s'abandonó la producción de la consola, atayando los xuegos que proyeutaren.

A principios de 2007 anuncióse un nuevu modelu que saldría al añu siguiente, pero la posterior bancarrota de los nuevos propietarios torgó esti llanzamientu. De magar, la Gizmondo puede considerase abandonada definitivamente. Foi un fracasu en ventes, considerada una de les peores consoles de la hestoria y una de les peores consoles portátiles y polo xeneral videoconsoles de la hestoria.

Especificaciones téuniques[editar | editar la fonte]

Tien un procesador ARM9 a 400Mhz como unidá central, con un chip de nVidia de 128 bits dedicáu puramente p'aceleración 2D y 3D, y 64 MB de memoria RAM, lo que la fai más potente que la PSP entá saliendo al mercáu un añu antes.Tou ello nuna pantalla de 2,8 pulgaes a un resolución de 320×240. Con un pequeñu detalle, disponía d'un joystick de 8 direiciones s, daqué d'estimar yá que marcar les diagonales nesti tipu de consoles suel convertise nun supliciu (vease PSP nes sos primeres unidaes).

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

  • Cámara de semeyes: Gizmondo incorpora tamién una cámara de semeyes a calidá VGA (por aquellos entós, yera la máxima calidá en cámares de móviles) cola que vamos poder faer semeyes y guardales na nuesa tarxeta, o unviales a los nuesos amigos, yá seya al so Gizmondo o al so móvil.
  • Reproductor de música (MP3 y WMA)
  • Reproductor de videu (WMV y MPEG II)
  • GPS SiRF Star II Col GPS activáu y la correspondiente aplicación, vamos tar viendo a tiempu real nuesa posición nun mapa, y la verdá ye que magar les sos lóxiques llimitaciones por non ser un aparatu dedicáu puramente a ello, facer con bastante exactitú. Coles mesmes, utilizar a manera de localizador de la consola, dende otra aplicación esterna podíes alcontrar en tou momentu onde taba'l to Gizmondo.
  • GPRS (dexa la navegación por Internet y l'unviada de SMS/MMS)
  • Bluetooth
  • Sistema operativu: Windows CE 4.2
  • Ranura SD/MMC

A pesar les sos capacidaes multimedia y los escasos xuegos que salieron al mercáu (los cualos nun lleguen a sacar tol so potencial), anguaño'l so curiosu anicia nel Hardcore Homebrew, gracies a un firmware non oficial que dexa executar aplicaciones ensin roblar, y en que al llevar como SOl Windows CE 4.2 dexa executar aplicaciones y xuegos de Pocket PC.

Non toles aplicaciones de PPC funcionen na consola Gizmondo, yá que el S.O. mentáu qu'incorpora tien la falta de delles funcionalidades y llibreríes.

Anguaño hai un proyeutu bastante avanzáu d'un nuevu firmware (non oficial tamién) que se cree va aumentar el potencial de la consola.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]