Diablo III

De Wikipedia
Diablo III
Desendolcador Blizzard Entertainment
Distribuidora Blizzard Entertainment
Compositor Russell Brower
Plataforma Microsoft Windows, macOS, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One, Microsoft Windows y Nintendo Switch
Publicación 15 mayu 2012
Serie Diablo (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de rol d'aición, videoxuegu de mazmorres, hack and slash (es) Traducir y videoxuegu de rol
Mou multixugador y un xugador
Preséu d'entrada tecláu
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 16 (es) Traducir
USK USK 16
Más información
Páxina web oficial blizzard.com…
Diablo II (es) Traducir Diablo III Diablo IV
Cambiar los datos en Wikidata

Diablo III ye un videoxuegu de rol d'aición (RPG) tamién conocíos como Hack'n'Slash, desenvueltu por Blizzard Entertainment. Ésta ye la continuación de Diablo II y la tercer parte de la serie que foi creada pola compañía estauxunidense Blizzard. La so temática ye de fantasía escura y terrorífica. La so apaición foi anunciada'l 28 de xunu de 2008 nel Blizzard Entertainment Worldwide Invitational en París, Francia.[1][2][3] Blizzard anunció que'l llanzamientu realizaría los 15 de mayu de 2012.[4] Foi unu de los llanzamientos más importantes d'un videoxuegu na hestoria, vendiendo una cifra de 3.5 millones de copies en 24 hores y 6.3 millones nuna selmana.

Historia[editar | editar la fonte]

Los demonios de los Infiernos pero Dios llega y gánalu al diañu Abrasadores deseyaron invadir el reinu de los homes dende siempres. Pa llevar a cabu tal empresa, un poderosu grupu de señores demoníacos conocíos como los Males Menores exiliaron de los Infiernos a los sos hermanos, los Males Supremos, y unviar al mundu de Santuariu.

La guerra llegó xunto con ellos. Los Demonios Mayores, Diañu, Mefisto y Baal, empezaron a malvar a los humanos, convirtiéndolos en sirvientes escuros y envelenando les sos mentes con falses promeses de poder y riqueces. Teníen entamáu utilizar diches almes na batalla que llibraben contra los ánxeles de los Cielos Cimeros.

Munchos héroes valerosos arrexuntáronse y llograron ganar a los Males Supremos, anque la influencia de los demonios dexó marcaes y afaraes delles partes del mundu. Miles de persones morrieron, poblaos enteros fueron amenorgaos a cenices y una nación completa cayó na ruina cuando la Piedra Ecuménica foi destruyida. Esta reliquia ancestral otrora caltuvo a Santuariu a salvo de los exércitos d'ánxeles y demonios. Na actualidá, como foi fecha añicos, los sos poderes de proteición sumieron.

Pocos sobrevivieron pa narrar les sos hestories y muncha xente de Santuariu nin siquier tien idea de qu'esistió la Piedra Ecuménica. Ignoren entá'l creciente peligru que significa la so ausencia y conténtense con llabrar los sos campos y vender les sos mercancíes en relativa paz. Sicasí, aquellos que guardaron la devastación causada polos Males Supremos recuerden que dos de los Males Menores entá viven nos Infiernos Encesos… Azmodan, Señor del Pecáu y Belial, Señor de les Mentires. Estos poderosos demonios nun escaecieron al mundu de Santuariu, pos llegó la so oportunidá de tomalo.

Una estrella cayó del cielu, un tarrecible badagüeyu qu'abarrunta'l Xuiciu Final. Los medrosos habitantes de Santuariu busquen respuestes en lleendes y profecíes escaecíes. Nun tienen esperanza dalguna contra un ataque a gran escala per parte de los exércitos del Infiernu. Los héroes del pasáu sumieron o yá nun s'atopen ente los vivos.

La trama xira alredor de los dos demonios menores restantes; Azmodán y Belial. Y un artefautu misteriosu que contién l'alma de los demonios yá derrotaos y prindaos n'años antes polos héroes conocíu como la "Piedra de l'Alma negra".

Xugabilidá[editar | editar la fonte]

Diablo III ye un RPG d'aición con un estilu similar al so predecesor, Diablo II , ente que caltién bien pocos elementos del Diañu orixinal. Diablo III enfocar nel xuegu cooperativu o n'equipu. Na manera cooperativa multixugador les partíes van tener una capacidá máxima de 4 xugadores, a diferencia qu'en Diablo II yeren 8; Blizzard dio como esplicación a esto que dempués de múltiples pruebes y por cuenta de diversos factores concluyeron que 4 xugadores sería los númberu "perfectu" pos fadría que'l xuegu seya más eficiente y más claru. La compañía nun principiu utilizó'l motor Havok col fin de llograr un mayor realismu, que más tarde confirmó que nun usaría. Los desarrolladores tán buscando que'l xuegu cuerra nun ampliu rangu de sistemes, y dixeron que DirectX 10 nun va ser necesariu.[5] Llanzóse para Windows y Mac OS X.[6]

Clases[editar | editar la fonte]

En Diablo III vas xugar como una de les cinco clases disponibles y una desbloqueable por aciu la compra de la espansión Reaper of Souls. Cada héroe tien apariencia, estilu, poderes y habilidaes distintes, asina que la to eleición nun va ser puramente estética.

  • Bárbaru: El Bárbaru ye un guerreru pimpanu y perbién armáu, un nómada d'una tribu que dalguna vegada xixiló'l sagráu Monte Arreat, son errantes xabaces que nunca reculen del combati cuerpu a cuerpu.

Gracies al so tamañu y fuercia, los bárbaros pueden apoderar una llucha con cuasi cualquier arma y téunica. Los ataques del bárbaru son principalmente cuerpu a cuerpu. Los sos rápidos tajos abrasen en segundos les files de los enemigos más débiles, mientres les pisotaes y embates que solmenen el suelu provoquen que hordas d'oponentes taramiéllense y españen l'armadura d'adversarios entá más poderosos. Son capaces de blandir dos armes de tamañu completu coles mesmes, como espaes, martiellos o hachos. Coles mesmes, tamién tienen la capacidá d'emplegar enormes (si, lentes) armes p'amenorgar a los sos enemigos a mases sanguinolentes.

Recursu: La roxura aumenta nos bárbaros conforme reciben dañu y manquen al enemigu. Mientres nun tán en combate, la Roxura esmorezse rápido, asina que los bárbaros hábiles caltiénense siempres na llucha, asegurando asina que van tener la capacidá de descargar ataques devastadores.

  • Médicu Bruxu (España) o Freru (Llatinoamérica): El Freru o Médicu Bruxu remana'l poder de los espíritus de la Tierra Inconclusa ya invoca criatures de ultratumba, son guerreros espirituales qu'invoquen les almes de los muertos y criatures reptantes por que lleven a cabu la so voluntá.

Al arrodiase de zombies y alimañes conxuraes, esta clase ataca a los sos enemigos con cranios esplosivos, nubes venenoses y tarrecibles maldiciones. La capacidá d'infectar, amenorgar la velocidá de movimientu y apavorar a los sos enemigos apúrrelos un control inigualable del campu de batalla. Pueden manipoliar los ataques y movimientos de la oposición con maldiciones debilitantes y conxuros de control de mases; convirtiéndolos en presa fácil pa les sos afamiaes mascotes. Tamién son capaces de crear campos de fueu y venenu que drenan amodo la vida de los sos oponentes.

Recursu: El maná ye un recursu vastu de rexeneración lenta. Por esta razón, los freros tienen de tener curiáu colos conxuros y maldiciones qu'utilicen pa nun escosar el so poder y quedar a mercé de los ataques del enemigu. Los freros tienen una amplia reserva d'enerxía que ta disponible en tou momentu y aumenta conforme a los niveles ganaos.

  • Magu (España) o Arcanista (Llatinoamérica): Los magos o arcanistas son maravíes de les enerxía que controlen el tiempu y los elementos na busca del so destín y de poder, son bruxos renegaos y rebeldes qu'utilicen los sos cuerpos como receptáculos pa la enerxía, arrenunciando a la sienda cuidadoso y tradicional que prefieren los demás usuarios de maxa.

Son capaces de manipoliar tou tipu de fuercies pa desintegrar, quemar y conxelar a los sos adversarios. Tamién controlen el tiempu y la lluz pa crear potentes ilusiones, teletransportarse y repeler los ataques del enemigu. Asumen el control de los elementos naturales y controlar, remanando la enerxía de la redolada, el fueu, feroces rescamplos, descargues de xelu y tornaos a la so disposición. Anque físicamente nun son tan axilosos o fuertes como otros héroes, esta clase cubrir con maxes defensives.

Recursu: El Poder Arcanu ye una enerxía que flúi dientro del cuerpu d'estos bruxos, y enriar como si fuera una estensión de los sos cuerpos. Siempres disponen reserves con poder arcanu, una y bones ésti refaise bien rápido. Poro, pueden usar les sos habilidaes básiques de manera indefinida. Namái s'atopen en peligru d'escosar les sos reserves cuando realicen gran cantidá de invocaciones coles mesmes.

  • Monxu: El Monxu ye un guerreru sagráu, un sirviente de la divinidá que'l so cuerpu foi convertíu nuna arma mortífera.

Foles de sanación, mantras de proteición y ataques cargaos con enerxía sagrada son facultaes que s'atopen a la so disposición. Los monxos descarguen rápidos ataques coles manes, o con diverses armes bien banciaes. Al combatir prefieren maniobrabilidad sobre aguantadera, asina qu'entren y salen de la llucha; evitando batalles enllargaes. Los monxos tienen movilidá táctica inigualable nel campu de batalla. Cualesquier d'estos guerreros tien la capacidá de movese rápido ente l'enemigu y alredor d'él, flanqueándole o cutiendo'l so puntos vital según riquir la situación.

Recursu: El espíritu refaise amodo de dos maneres: usu d'habilidaes y ataques específicos y el completar combinaciones. Los monxos qu'ataquen en secuencia cuidadosa van poder descargar ábanos cuasi interminables d'ataques trescalaos col poder del so Espíritu. El so funcionamientu ye similar a la roxura del Bárbaru, a diferencia qu'en cuenta de esmorecese col tiempu, l'espíritu queda intactu al momentu de salir de la batalla.

  • Cazador de Demonios: Los Cazadores de Demonios son sobrevivientes d'un ataque demoníaco y dedicáronse en cuerpu y alma a una xesta ensin fin pa llibrar al mundu de la influencia de les abominaciones que ponen en peligru al mundu de Santuariu.

Los cazadores de demonios son vixilantes implacables qu'executen a los sos oxetivos con un arsenal d'armes a distancia. Tomen posición lloñe del peligru y utilicen arcos, trampes mortíferes y proyeutiles pa esaniciar a les criatures que semen el terror nel so mundu. Con disparos de saturación d'área, ábanos de fleches y esplosivos temporizados a la so disposición, los cazadores de demonios son bien bonos p'aniquilar grupos d'enemigos en formación zarrada. Sicasí, como los cazadores de demonios concentrar nel combate a distancia, el so entrenamientu partir# con armes cuerpu a cuerpu dexar vulnerables cuando s'atopen arrodiaos. Al cazar grupos de bisarmes que los superen en fuercia, los cazadores van preparaos. Conducir al enemigu a mines, abrojos o trampes con quexales d'aceru puede debilita-y, asegurando asina que'l cazador va salir victoriosu.

Recursos: Odiu y disciplina. El odiu ye cuasi infinitu y recupérase rápido, entá en reposu, esti recursu aumenta y a midida que él asesinen bisarmes refacer con mayor velocidá. Lo contrario asocede cola disciplina, que ye precisa pa los cazadores n'apuros. Non yá refaise de manera muncho más lenta sinón que dependen d'ella pa tolos sos movimientos defensivos, como asitiar trampes y safar al enemigu. Un cuidadosu equilibriu de disciplina y odiu ye la manera en que los cazadores van poder asegurar la so sobrevivencia.

La siguiente clase, ye desbloquiada al mercar la espansión Reaper of Souls:

  • Cruzáu: Los cruzaos son campeones indomables de la fe y la llei. Estes fortaleces vivientes usen coraces impenetrables y monumentales escudos p'abrir pasu ente un ensame d'enemigos, dexando al so pasu un rastru fumientu de cadabres demoníacos.

Les batalles son implacables, pero los cruzaos llanzar a elles ensin duldar, sirviéndose de la so maxa sagrao y la so fuerte armadura pa consiguir la victoria. Un cruzáu bien entrenáu ye espertu n'esviar totalmente los ataques, safándose de cutiu de golpes tarrecibles qu'ablayaríen a un combatiente de menor aptitú. Si ye necesariu, pueden sacrificar velocidá y movilidá en cuenta de pura fuercia bruto. Los sos mayales esmagaya-güesos y los sos pimpanos escudos son perfectos pal cuerpu a cuerpu, pero los cruzaos nun se llinden a escastar el mal a curtia distancia. Cuando unu d'estos guerreros d'inspiración divina xunir a la batalla, un fueu abrasador y una lluz cegador sígenlo, cutiendo a grupos enteros d'enemigos qu'osen aguantase al so castigu.

Recursu: Roxura. Cuando los cruzaos preparar pal combate, el so roxura aumenta ensin prisa pero ensin posa. Cuando maten a los sos enemigos, la roxura énchese.

Videos[editar | editar la fonte]

Blizzard publicó 2 videos el 28 de xunu de 2008: el primeru ye'l tráiler qu'amuesa una cinemática representativa del xuegu y el segundu un videu in-game.

El 30 de xunu de 2008, Blizzard publicó 3 videos, dos d'ellos son del xuegu en sí y el terceru ye unu qu'espón ilustraciones y personaxes.

Los 11 videos hasta la fecha tán disponibles na páxina oficial del xuegu.

Manera Incondicional / Héroe Estremu[editar | editar la fonte]

Al igual que na manera normal, escuéyese un personaxe col cual xugar la hestoria, yá seya en solitariu o en grupu. La diferencia anicia en que nesta manera la muerte ye permanente, esto ye, que al perder tolos puntos de vida'l personaxe sume pa siempres, ensin tener posibilidá d'empezar otra vegada o ser resucitáu polos tos compañeru. Xunto con esta muerte'l personaxe pierde tou los sos ítems ensin posibilidá de recuperalos. Sicasí cuando'l personaxe muerre dásenos la opción de "archivar" al héroe, amosándose nuna pestaña nel perfil del usuariu, indicando tiempu de xuegu, oru recoyíu, enemigos esaniciaos y a manes de quien fuimos esaniciaos. La manera estrema desblóquiase una vegada algamáu'l nivel 10 na manera normal.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

  • Runes: En Diablo III puedes asignar puntos a les tos habilidaes dempués d'actualizar hasta'l parche 2.0.3. Les Piedres Rúniques te apurren control ensin precedentes sobre les tos habilidaes y poderes. Puedes camudar el tipu de dañu elemental, la precisión y la cantidá d'enemigos que resulten afeutaos, amestar nuevos efeutos debilitantes como amenorgamientu de velocidá de movimientu y efeutos d'amoriadura; según alteriar la esencia y apariencia de les tos habilidaes.
  • Siguidores: Los siguidores, similares a los mercenarios en Diablo II, son campeones que tienen el valor abondu pa xunise a la to llucha contra los Infiernos Encesos. Podrán fornise con armes y armadures, escoyer les sos habilidaes pa personalizar el so estilu d'engarradiella y los beneficios pasivos qu'apurren. Tamién tienen personalidaes bien definíes.

Esisten 3 Siguidores nel xuegu:

-Templariu: Llanzar al combate afatiáu n'armadura pesada y remanando la so arma y escudu. La so pimpana figura y los sos berros de batalla xustos provoquen que la mayoría de los sirvientes de los Infiernos Encesos centren la so atención nél y non en ti, sicasí, al lluchar, ésti tien en mente l'aniquilación de los sos adversarios y non el so instintu de sobrevivencia. Munches habilidaes tán enriaes a ameyorar les sos capacidaes como'l to proteutor al traviés de prevocaciones, ataques nuevos y efeutos d'amoriadura. Cuando desempeña los rol de soporte, Kormac puede aumentar la rexeneración de salú y recursos del grupu, o sanarte rápido con un rellumu de lluz.

-Canalla (España) o Camanduleru (Llatinoamérica): Llucha con armes a distancia, lo que-y dexa caltener se lloñe de les besties y los cultistes que, dempués de too, te toca a ti esaniciar. En batalla dispara rápides saetas y fleches contra los tos enemigos pa inutilizarlos, amorialos o causa-yos dañu moderáu. Les sos habilidaes amonten el dañu del to grupu, amás de tener la facultá de inutilizar o envelenar a los sos oponentes y safar ataques. Coles mesmes, puede llograr l'habilidá d'algamar a múltiples enemigos al unísonu con un ábanu de fleches o una saeta esplosiva bien asitiada.

-Bruxa (España) o Hermetista (Llatinoamérica): En batalla, ufierta sofitu a distancia per mediu de conxuros enriaos al traviés de cayaos y otros implementos máxicos pa desorientar a los sos enemigos y protexer a los sos aliaos. La so maxa d'ilusiones non causa grandes cantidaes de dañu, sinón que dobla y alabea les mentes d'otros .Conforme gana esperiencia, llogra habilidaes que lu ayudar a evacuar y esvalixar a los sos atacantes de manera más eficaz (proyeutándolos escontra tras, amenorgando la so velocidá de movimientu, o aumentando la cantidá de dañu que reciben), según más conxuros d'utilidá o encantamientos de proteición qu'ameyoren los tos defenses, amonten la velocidá de los tos ataques o reflexen proyeutiles.

  • Oficios y Artesanos: Conforme conozas y aides a otros individuos mientres los tos viaxes per Santuariu, dalgunos de los Artesanos más talentosos del mundu van xunir a ti. Estos son capaces de dar un bon usu a los materiales que llogres mientres les tos aventures, creando armadures a la midida o combinando xemes pa desbloquiar los sos poderes. Invierte tiempu y dineru nel entrenamientu d'un Artesanu, enllena los sos talleres con materiales de gran calidá y van tener la capacidá de producir, aumentar o combinar cada vez meyores oxetos.

Esisten dos Artesanos nel xuegu:

-Herrero: dexa forxar nuevos oxetos, puede faer milagros col calor y el metal, forxando armes, armadures, escudos, petrines, cascos y demás.

-Orfebre o Xoyeru: Les ferramientes y la so maestría en xemes déxen-y combinar xemes de menor calidá pa producir resultaos cimeres. Por una módica suma d'oru, tamién puede estrayer xemes de les ranuras del to armamentu por que puedas reutilizales.

  • Interaición Fluyida: Pa faer más rápidu'l de por sí frenético ritmu de Diañu, en llugar de guardar puntos d'habilidá hasta que llegues al nivel fayadizu pa crear la to especialización ideal, Diablu III te dexa reespecializarte cuando quieras por que puedas esperimentar al to gustu. Vas Poder compartir oxetos ente tolos tos personaxes si asítiase nel to alixu.
  • Clases: Hai cinco clases en Diablo III, en toles clases de personaxes podrá faese eleición del sexu, yá seya masculín o femenín y cada personaxe va tener de por si un estilu de xuegu distintu.
  • Xugador Contra Xugador: N'inglés PvP, los xugadores pueden participar en duelos dientro de la Capiya Carbonizada, una zona diseñada pal combate unu contra unu o toos contra toos.
  • Aleatoriedá:Diablo III tien bisarmes distintes, amás de que cunten con distintos prefixos y habilidaes. Los oxetos aleatorios en Diablo II son similares a los qu'apaecen en títulos previos de Diañu. Los nuevos tipos d'armes y armamentu, como les armes masives del Bárbaru y los Mojos de los Freros, afáense perfectamente al arsenal esistente y apurren un toque distintivu
  • Pa entainar el xuegu, van apaecer "Orbes de vida" al matar ciertos enemigos, estos van recuperar vida en mayor o menor cantidá según el so tamañu. La cantidá recuperada va ser un porcentaxe de la vida del xugador. En manera multixugador la recuperación afecta a tolos personaxes cercanos al orbe nel momentu de la so recueya.
  • Les partíes multixugador van poder ser d'hasta cuatro xugadores, a diferencia de Diablo II, que yeren de 8.
  • va perfeccionase'l sistema de aleatoriedad, esto ye, la distribución de mazmorres y besties van ser distintes en cada partida xugada.

Receición[editar | editar la fonte]

A pesar de ser un ésitu y unu de los xuegos más esperaos de la saga de Diañu, dempués de 10 años del llanzamientu de Diablo II: Lord of Destruction, la mayoría de los fans nun se sintieron satisfechos con esta entrega. Munches de les razones deber al cambéu de la xugabilidá con al respective de los anteriores versiones, la manera na que según los usuarios, los desarrolladores centrar n'otros aspeutos y non n'impresiones como'l factor mieu, parte esencial dende la primer entrega pola temática propia del títulu; la forma na qu'evolucionen les distintes clases de personaxes coles sos habilidaes y "constitución" yá que nun son totalmente personalizables y el cambéu de ritmu nes sos dificultaes que dexa avanzar más rápidu pola so distintes fases. Anque l'aición trescurre d'una manera frénetica pola calidá de los sos combates, pa fans esperimentaos nun supón el so rejugabilidad. El so requerimientu de conexón permanente a Internet y la falta de manera multixugador en redes d'área local foi la mayor causa de malestar.

Causes d'esti malestar fueron por casu falta de carauterístiques que tuvieron de tar llistes nel llanzamientu inicial, como la posibilidá de batalles ente xugadores, daqué clásicu y crucial de la saga. Pa Diablo III esperábase que'l combate ente xugadores tuviera entamáu nun modelu "Team Deathmatch" (Duelu a muerte por equipos), pero'l 27 d'avientu, l'ex Direutor de desenvolvimientu Diablu III Jay Wilson, anunció nun comunicáu que la idea de la manera Team Deathmatch refugaríase por cuenta de que nun se llogró la resultancia esperada, yá que a la de probar esta manera, diéronse cuenta que nun yera'l sistema fayadizu pal títulu y decidió caltenese el modelu de combate clásicu y orixinal de la saga, presente en Diablo I y Diablo II, ente que l'equipu de desenvolvimientu esplora otres opciones p'ameyorar la esperiencia de combate ente xugadores.

El cambéu frente al so antecesor con al respective de los personaxes, que removió la posibilidá de distribuyir los puntos que se llograben al xubir de nivel y que lo ameyoraben en ciertos aspeutos dependiendo de lo que se deseyara, en Fuercia, Axilidá, Intelectu y Vitalidá, aumentando o menguando los estaos de les habilidaes especiales carauterístiques de cada clase, fizo que se percibiera esta eliminación de cualidaes típiques del xéneru RPG (y de esta saga hasta'l momentu) como la simplificación del xuegu por que un públicu más ampliu pudiera esfrutalo, causando descontentu n'el siguidores de la saga que teníen un enfoque tradicional y nun buscaben amoldar automáticamente los sos personaxes a los distintos retos presentaos nel xuegu.

Otra crítica de parte de los fans foi la Casa de Puyes con moneda real (que se avérase el-zarru-de-la casa-de-puyes-19-02-2014 esanició dende'l 18 de marzu de 2014 ), magar-yos dexó a los xugadores consiguir ganancies na so moneda a partir de ventes d'oxetos que riquíen enforma tiempu de xuegu pal so llocalización, los xugadores que lu deseyaren podíen adquirilos tan solo pagando la suma que'l vendedor afitara, creando un aproximamientu a un modelu "Pagar-pa-ganar" (del Inglés, "Pay-to-Win").

Con recién actualizaciones en Diañu 3, sigue siendo xugáu por millones de xugadores nel mundu, gracies a l'apaición de la so espansión Reaper of Souls, que inclúi la manera aventura(Misiones aleatories per tol mundu de Diañu 3), y les fisuras Nefalem, mazmorres aleatorios que suponen un gran retu en dificultaes altes, que al rematar premien al o a los xugadores con grandes pagos.

Expansión[editar | editar la fonte]

Rumores[editar | editar la fonte]

El 14 d'agostu de 2013, Blizzard inclúi una referencia nel sitiu oficial de Diablo III col títulu "Reaper of Souls" ("Segador d'Almes"), al qu'acompaña la frase "DEATH, AT LAST, SHALL SPREAD ITS WINGS OVER ALL" ("Y a la fin, la Muerte cubrir tou coles sos ales") con referencia a "BOOK OF TYRAEL" ("Llibru de Tyrael").

DLC Reaper of Souls[editar | editar la fonte]

Mike Morhaime, CEO de Blizzard informó que'l 25 de marzu de 2014 llegaría una espansión de Diablo III llamada Reaper of Souls, onde los personaxes van poder xubir hasta nivel 70, amás añedir una actualización grautita pa Windows y Mac con nueves funciones.[7]

Reaper of Souls foi llanzáu como beta'l 25 de marzu de 2014, pa Windows y versiones OS X de Diablo III. La version yá ta disponible.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Javier de Pascual López (28 de xunu de 2008). «Diablu III, StarCraft II y WoW: The Wrath of the Lich King n'imáxenes» (castellanu). Meristation. Consultáu'l 28 de xunetu de 2012.
  2. «Diablu III Announced». GameSpy (28 d'agostu de 2008).
  3. «DIABLU® III UNVEILED». Blizzard Entertainment (28 de xunu de 2008). Archiváu dende l'orixinal, el 29 de xunu de 2008. Consultáu'l 28 de xunu de 2008.
  4. Comunicáu de prensa sobre Llanzamientu
  5. «IGN: Diablo III Gameplay Panel Live Blog». Consultáu'l 2009.
  6. «Blizzard announces Diablu III News // PC /// Eurogamer - Games Reviews, News and More». Consultáu'l 2009.
  7. «pa-el-dlc-reaper-of-souls-13558.html Diablu III preparar pal DLC Reaper of Souls.» (castellanu) (24 de febreru de 2014). Consultáu'l 24 de febreru de 2014.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]