Cecilia Sosa

De Wikipedia
Cecilia Sosa
Vida
Nacimientu Caraques1943[1] (80/81 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Estudios
Estudios Universidá Central de Venezuela
Oficiu abogada
Cambiar los datos en Wikidata

Cecilia Sosa Gómez (1943Caraques) ye una política y xurista venezolana.

Egresada como abogada de la Universidá Central de Venezuela (UCV) n'ochobre de 1967, darréu llogra la Maestría en Planificación y el Títulu de Doctor en Ciencies Alministratives na Universidá de París (La Sorbonne), diplomada pola Escuela d'Altos Estudios de Ciencies Sociales de París, llogrando'l Títulu de Planificación Prospectiva y visiting felow, na Cátedra Andrés Bello del St. Anthony College (Oxford, Inglaterra). Nel área de docencia foi caderalga de Derechu Alministrativu na UCV y la Universidá Católica Andrés Bello. Direutora del Institutu d'Investigaciones Xurídiques de la Universidá Católica Andrés Bello.

Desempeñóse como Conjuez, Presidente de la Corte Primera de lo Contencioso Alministrativu (1986-1989) y Maxistráu (1989-2000). Una vegada designada Maxistráu de la República de Venezuela, aportó a la primer muyer en presidir una Corte Suprema de Xusticia nel continente americanu, que exerció por cuatro periodos consecutivos (1996-2000), amás de tar simultáneamente na presidencia de la Sala Políticu Alministrativa. Como Maxistráu foi la encargada d'enxuiciar al Presidente Carlos Andrés Pérez por malversación de fondos públicos. Convertir n'aportunante opositora del presidente Hugo Chávez (1999-2013), postulóse como pre-candidata pol Partíu Federal Republicanu a la presidencia nes eleiciones del 3 d'avientu de 2006, pero tornó a favor del consensuáu opositor Manuel Rosales quien depués y pase a declarar públicamente que les eleiciones nun fueren llimpies inexplicablemente aceptó la derrota cuando l'enclín estadísticu de los votos entá nun yera irreversible.

El 10 de marzu de 2011 manifestó'l so deséu de participar nes eleiciones Primaries de la Unidá Nacional, de la que saldría'l candidatu unitariu que va representar a esta alianza opositora nes Eleiciones Presidenciales de 2012.

El 2 de payares de 2011 torno la so candidatura por non recaldar los fondos necesarios pa participar nes Eleiciones Primaries de la MUD.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «rexistru d'autoridaes BNE». Consultáu'l 15 xunu 2020.