Batis capensis

De Wikipedia
10-03-2021 19:22

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Batis capensis
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Platysteiridae
Xéneru: Batis
Especie: B. capensis
(Linnaeus, 1766)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Batis capensis ye una especie d'ave na familia Platysteiridae.

Distribución[editar | editar la fonte]

Ye una ave pequeña que s'alimenta d'inseutos. El so plumaxe tien un diseñu llamativu. El machu adultu tien una corona gris, una máscara na cara negra y gargüelu blancu. El so llombu ye marrón, con grupes y cola negres y ales ablondes. Los sos partes inferiores son blanques con una amplia banda negra nel pechu y lladrales ablondos. El plumaxe de la fema y de los xuveniles estremense en que la banda del pechu ye más angosta y ablonda, no negra, tienen una pequeña mancha ablonda nel gargüelu.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

Ye residente de les tierres altes nel sur y este de Sudáfrica y Zimbabue. El so hábitat natural son les viesques montiegues húmedes siempreverdes y los valles montiegos.

Ecoloxía y comportamientu[editar | editar la fonte]

El so nial en forma de copa ye pequeñu y construyir na zona baxa d'un árbol o nun arbustu. La fema y el machu defenden el so territoriu de manera agresiva. Si avérense grandes aves de presa, animales o humanos, de cutiu l'ave posase de manera conspicua cerca del intrusu y protesta de manera oyible.

Caza inseutos al vuelu, o prindando preses del suelu. El so cantar ye un xiblíu triple cherra-warra-warra o foo-foo-foo.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. BirdLife International (2012). «'Batis capensis'» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2013.2. Consultáu'l 26 de payares de 2013.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Ian Sinclair, Phil Hockey and Warwick Tarboton, SASOL Birds of Southern Africa (Struik 2002) ISBN 1-86872-721-1

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]