Alliance française

De Wikipedia
Alianza francesa
Alliance française
organización non gubernamental
Llocalización
Sede París
Direición Francia
Historia
Fundación1883
Fundador Louis Pasteur
Sector
Industria economía creativa (es) Traducir
Participación empresarial
Filiales
Varios
Premios
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Alianza francesa (francés: Alliance française ) ye una organización que promueve l'idioma francés y la cultura francesa nel mundu. La so sede principal atópase en París. La so principal misión ye enseñar el francés como segundu idioma.

Historia[editar | editar la fonte]

L'Alianza francesa foi creada'l 21 de xunetu de 1883 en París por un grupu d'homes célebres, incluyendo'l científicu Louis Pasteur, el diplomáticu Ferdinand de Lesseps, los escritores Jules Verne y Ernest Renan y l'editor Armand Colin. Anguaño cunta con 1040 centros en 136 países nos cinco continentes. Cada añu, más de 450 000 persones, de toles edaes, asisten a les Aliances franceses, y más de seis millones de persones participen nes sos actividaes culturales. La mayoría d'Aliances franceses financien les sos actividaes col dineru que reciben de los sos cursos y del arriendu de les sos instalaciones. El gobiernu francés tamién apurre una subvención a ciertes Aliances Franceses, cubriendo aproximao'l 5 % del so presupuestu (cuasi 665 000 euros en 2003).[ensin referencies] .

Oxetivos[editar | editar la fonte]

Anguaño representa la primer rede cultural mundial. L'Alianza Francesa tien trés oxetivos principales:

  • Ufiertar cursos de Francés en Francia y en tol mundu.
  • Espublizar les cultures francesa y francófona.
  • Favorecer la diversidá cultural.

Organización[editar | editar la fonte]

L'Aliances Franceses fuera de París son xeneralmente remanaes por una franquicia. Caúna tien un comité y un direutor o presidente. La marca Alliance Française pertenez a la sede central en París. En dellos países la Alliance Française de París ta representada por un Délégué Général.

El 1 de xunu de 2005, la Alliance Française recibió'l Premiu Príncipe d'Asturies de Comunicación y Humanidaes de dichu añu. Comparte gallardón col Institutu Cervantes, la Società Dante Alighieri, el British Council, l'Institutu Camões y el Goethe-Institut.[1]

Llocalización[editar | editar la fonte]

See central de l'Alianza Francesa en París.

Tien la so sede principal na ciudá de París, na llamada Alliance Française de París, amás, tien sedes n'otros 136 países.

Presencia en Francia[editar | editar la fonte]

En París[editar | editar la fonte]

La Alliance Française Paris Île de France ye un establecimientu priváu d'enseñanza cimera, qu'imparte clases de francés pa estranxeros (FLE). Organismu de formación que cunta cola reconocencia ministerial, l'Alianza Francesa ye una asociación ensin fines d'arriquecimientu, reconocida d'utilidá pública.

En 2007, L'Alianza francesa de París esperimentó una gran evolución y restructuración de los sos servicios:

  • la Direición de Rellaciones Internacionales (DRI) anició l'actual Fundación Alianza Francesa.
  • La Escuela de París y el Departamentu de Recursos Humanos y Financieros (DRHF) axuntar so un nuevu nome: la Alliance Française Paris Ile-de France.

Con más de 11 000 estudiantes de 160 nacionalidaes distintes cada añu, l'Alianza Francesa ye'l mayor centru d'estudios de Francia, según el más antiguu y esperimentáu, yá que ufierta clases en París dende 1894. Construyó la so aición y la so reputación con base na calidá de la so enseñanza y de les sos formaciones, nuna redolada multicultural que favorez los intercambios, el respetu y la collaboración.

Tres convenio rixen les rellaciones ente la Fundación Alianza Francesa y l'Alianza Francesa:

  • Un conveniu financieru: l'Alianza Francesa sofita financieramente a la Fundación.
  • Un conveniu al respective de los locales: l'Alianza Francesa de París fixo donación del so edificiu, allugáu en bulevar Raspail, a la Fundación nel marcu de la so reestructuración en 2007.
  • Un conveniu pedagóxicu: l'Alianza Francesa acompaña a les Aliances franceses del mundu nos proyeutos de profesionalización de los sos equipos pedagóxicos y alministrativos. Cada añu llevar a cabu más de cuarenta misiones nel estranxeru.

L'Alianza Francesa propón clases non tan solo a particulares sinón que tamién a ministerios, universidaes, colexos, organismos públicos y grandes empreses qu'acompaña na so voluntá d'ameyorar la conocencia llingüística nel ámbitu profesional.

La escuela tamién ye centru de formación pa los profesores de francés idioma estranxeru. Cada añu, cerca de 2300 profesores de toes partes del mundu realicen formaciones en situ o a distancia, nel marcu de la so formación inicial o continua. Da diplomes específicos pa profesores, como'l DAEFLE (Diploma d'Aptitú a la Enseñanza del Francés Llingua estranxera) que creó cola collaboración del Centru Nacional d'Enseñanza a Distancia (CNED) o'l DPAFP-FLE (Diploma Profesional de l'Alianza Francesa en francés llingua estranxera), que remata un programa de formación inicial de cinco meses y que s'imparte en París.

Coles mesmes propónense práutiques pedagóxiques mientres los meses de branu o clases particulares pa profesores de francés llingua estranxera (FLE), deseosos d'afondar les sos conocencies.

L'Alianza Francesa recibió la etiqueta «Qualité français langue étrangère» (calidá francés llingua estranxera), dau cada cuatro años pol Ministeriu d'Educación Nacional, de la enseñanza cimera y de la investigación, el Ministeriu de Rellaciones Estranxeres y Europees y el Ministeriu de la Cultura y de la Comunicación. La escuela llogró la nota máxima en tolos criterios evaluaos: acoyida de los estudiantes, calidá del profesoráu y de los cursos propuestos, de les instalaciones y de la xestión de la escuela.

Tamién ye co-fundadora de ALTE (Association of Language Testers in Europe), asociación a la cual pertenecen dalgunes de les instituciones europees más prestixoses nel dominiu de la evaluación en llingua estranxera.

Dende 2010 ye provisor de la OFII (Oficina Francesa de la Inmigración y de la Integración) en formación llingüística pa los signatarios del Contratu d'Acoyida Integración que moren en París.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]