National Geographic Society

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar

La National Geographic Society tien la so sée en Washington n'Estaos Xuníos, ye una de les organizaciones educatives y científiques non lucratives más grandes del mundu. Los sos intereses d'investigación incluyen xeografía y ciencia natural, la promoción medioambiental y l'estudiu de la cultura de les civilizaciones y de la historia del mundu.

La so misión histórica ye «aumentar y esparder el conocimientu xeográficu mientres qu'afala la conservación de los recursos culturales, históricos, y naturales del mundu». El so presidente actual, John M. Fahey, Jr., diz que'l propósitu de National Geographic ye inspirar a la xente a curiar del so planeta. La Sociedá ta gobernada por veintitrés miembros integraos por un ensamu d'educadores de prestixu, homes de negocios, científicos, funcionarios gubernamentales, y conservacionistes. La organización patrocina y financia la investigación y la exploración científiques. La Sociedad asoleya una publicación oficial, National Geographi Magazine, asina como libros, y otres publicaciones en diversos idiomes en munchos países alredor del mundu. Tamién tien una fundación educativa que collabora con organizaciones educatives y individuales pa facer campañes de divulgación de la xeografía. El so Comité pa la Investigación y la Esploración concede beques pa la investigación científica a lo llargo del mundu.

Portada de xineru, 1915 National Geographic


Premios Príncipe d'Asturies[editar | editar la fonte]

La National Geographic Society foi galardonada col Premiu Príncipe d'Asturies de Comunicación y Humanidaes del añu 2006. Los miembros que se desplazaron a recoyer el premiu participaron en dellos actos entamaos pola Fundación Príncipe d'Asturies y aseguraron qu'incluiríen a Asturies nun proyectu futuru de la Sociedá relativu a la historia de les migraciones.