Chaz Bono

De Wikipedia
Chaz Bono
Vida
Nacimientu Los Angeles4 de marzu de 1969 (55 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Familia
Padre Sonny Bono
Madre Cher
Hermanos/es Elijah Blue Allman
Estudios
Estudios Institutou de Teatru y Cine Lee Strasberg
Escuela Secundaria Fiorello H. LaGuardia (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu actor, activista LGBTI, compositor de cantarescantante
Premios
IMDb nm0095106
chazbono.net
Cambiar los datos en Wikidata

Chaz Salvatore Bono (nacíu como Chastity Sun Bono, 4 de marzu de 1969) ye un activista na defensa de los derechos de gais, lesbianes, bisexuales y transexuales. Ye fíu de Salvatore Phillip Bono (1935-1998) y Cher (1946) (Sonny & Cher).

Dende bien nuevu tuvo que soportar el pesu de la fama, apaeciendo nel programa televisivu de los sos padres The Sonny & Cher Comedy Hour. Anque intentó l'ésitu con escarceos musicales, finalmente adquirió relevancia col reconocencia pública de la so homosexualidá en 1995 nuna entrevista cola revista LGBT The Advocate.[1] Entós empezó'l so activismu en defensa d'esti coleutivu; que lo llevó a escribir Family Outting, una obra enfocada a l'ayuda d'aquelles families que tienen un miembru en disposición de salir del armariu.

Bono convertir en voceru de la Human Rights Campaign, promocionando'l Coming Out Day nos Estaos Xuníos.

Ente 2008 y 2010, se transicionó de xéneru. Nun reportaxe de dos partes d'Entertainment Tonight en xunu de 2009, esplicó que la so transición empezara un añu antes.[2] En mayu de 2010, camudóse llegalmente el so xéneru y nome.[3] Un documental sobre la so esperiencia de transicionar, Becoming Chaz, estrenar nel Festival de Cine de Sundance 2011.[4]

En 2016 integrar al repartu recurrente como "Brian Wells" de American Horror Story: Roanoke y en 2017 integrar al repartu principal como unu más del cultu en American Horror Story: Cult llamáu "Gary Longstreet" y va volvese a integrar en peracabar tres temporaes d'American Horror Story.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]