Victoria (Columbia Británica)

Coordenaes: 48°25′20″N 123°21′57″W / 48.422151°N 123.3657°O / 48.422151; -123.3657
De Wikipedia
Victoria
Alministración
PaísBandera de Canadá Canadá
ProvinciaBandera de Columbia Británica Columbia Británica
Distrito regional (es) Traducir Distrito Regional de la Capital (es) Traducir
Tipu d'entidá ciudad de Columbia Británica (es) Traducir
Cabezaleru/a del gobiernu Lisa Helps
Códigu postal V0S, V8N-V8Z, V9A-V9E
Xeografía
Coordenaes 48°25′20″N 123°21′57″W / 48.422151°N 123.3657°O / 48.422151; -123.3657
Victoria alcuéntrase en Canadá
Victoria
Victoria
Victoria (Canadá)
Superficie 19.47 km²
Altitú 23 m
Llenda con
Demografía
Población 80 032 hab. (2011)
Porcentaxe 100% de Distrito Regional de la Capital (es) Traducir
160037.7% de Columbia Británica
21635.21% de Canadá
Densidá 4110,53 hab/km²
Más información
Fundación 1862 y 1849
Prefixu telefónicu 250
Estaya horaria Tiempu del Pacíficu
UTC−08:00
Llocalidaes hermaniaes Suzhou, Morioka, Napier y Jabárovsk
victoria.ca
Cambiar los datos en Wikidata

Victoria ye la capital de la provincia canadiense de Columbia Británica, y xunto coles municipalidaes vecines, ye la segunda ciudá más poblada de la provincia dempués de Vancouver. Ta asitiada nel puntu sur de la Islla de Vancouver, nel estremu sureste de la provincia.

Historia[editar | editar la fonte]

Foi alzada pola Compañía de la Badea de Hudson en 1843 una fortaleza denominada Camosun en territoriu tradicional de los indíxenes Songhees, tribu que'l so idioma perteneció a la familia llingüística Salish. El nome de la fortaleza camudóse llueu a Victoria. En 1862 confirióse-y la categoría de ciudá. Nun principiu yera Victoria capital de la colonia de la Islla de Vancouver, depués convirtióse en capital provincial cuando se xunieron en 1866 la colonia de la Islla de Vancouver cola colonia continental de Columbia Británica.

Desastre del ríu Goldstream

El 29 d'avientu de 2011, unos desconocíos virtieron un productu químicu na corriente del ríu Goldstream na rexón de Victoria, una zona ecolóxica sensible, lo que provocó la insólita coloración verde fosforescente de l'agua, daqué que llamó poderosamente l'atención. Según les autoridaes, el compuestu arramáu nel ríu Goldstream nun ye tóxicu pa los seres humanos, pero podría causar males repercusiones en dalguna especie animal. Les investigaciones van siguir hasta dar colos responsables del derrame, señalaron medios locales. El líquidu arramáu llámase fluoresceína.

Esi tipu de productu ye usáu pa detectar fugues en tanques sépticos. La so presencia nel ríu de la llocalidá de Victoria, en Canadá, duró unes poques hores y tuvo repercusión internacional al traviés d'Internet y les sorprendentes imáxenes que se rexistraron.

Xeografía[editar | editar la fonte]

Anicien na mesma ciudá de Victoria 80.032 persones. La población de la so rexón metropolitana, la Rexón del Gran Victoria degola los 335 000. El distritu toma 13 conceyos distintos más dalgunes de les Islles del Golfu que tán asitiaes nel Estrechu de Georgia ente la Islla de Vancouver y la ciudá de Vancouver.

Por ser la capital, la so economía #basar nel aparatu del gobiernu provincial y nes universidaes locales. Amás el turismu ye importante pa la economía.

Clima[editar | editar la fonte]

Victoria tien un clima templáu mediterraneu con influencia oceánica (Csb na clasificación climática de Köppen) con lluviosos iviernos relativamente frescos, y secos branos templaos.

  Parámetros climáticos permediu de Victoria, Columbia Británica (1971–2000) 
Mes Xin Feb Mar Abr May Xun Xnt Ago Set Och Pay Avi añal
Fonte: Environment Canada<ref name= CCN >

Ciudaes hermanes[editar | editar la fonte]

Tresporte[editar | editar la fonte]

Esta ciudá ta sirvida pol Aeropuertu Internacional de Victoria.

Datos interesantes[editar | editar la fonte]

  • La ciudá ye'l llugar de nacencia de la cantante y compositora Nelly Furtado y del ciclista Ryder Hesjedal, y l'antiguu xugador de baloncestu Steve Nash creció na ciudá.
  • Unu de los llugares importantes pa visitar ye'l Parllamentu de Victoria, nel cual axúntase la reina d'Inglaterra col primer ministru de la Columbia Británica. Danse tours con frecuencia por que tolos visitantes puedan conocer la historia d'ésti. Pela nueche ye allumáu totalmente siendo una gran guapura de Victoria.
  • Los xardinos de Victoria (Butchart Gardens) son recomendables pa visitar, sicasí, ye meyor dir pel branu yá que ye la dómina onde hai más flores y los xardinos tán formosos.

Galería[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]