Suplementu de vuelu de Canadá

De Wikipedia

El Suplementu de vuelu de Canadá o CFS poles sos sigles n'inglés -Canada Flight supplement- ye una publicación conxunta militar y civil que s'edita en Canadá como apéndiz de la publicación d'información aeronáutica. Ye'l direutoriu naciónal oficial d'aeropuertos y contién información sobre tolos aeródromos canadienses, lo mesmo que de otros aeropuertos del área del Atlánticu.[1][2]

L'organismu encargáu de publicar yera'l Ministeriu de Recursos Naturales de Canadá, en nome del Ministeriu de Tresporte y del Ministeriu de Defensa Nacional de Canadá. Dende'l 15 de marzu de 2007 publicar Nav Canada, operadora del sistema de navegación aérea civil de Canadá y edítase n'inglés y francés -Supplément de vol Canada-, con una periodicidad de 56 díes en coordinación col boletín d'información aeronautica del ICAO.

Conteníu[editar | editar la fonte]

El suplementu de vuelu de Canadá recueye los datos de les pistes, procedimientos de llegaes y salíes, llistes coles frecuencies de radiu de control del tráficu aereu, según información sobre combustible y hangares disponibles en cada unu de los aeropuertos. Contién amás páxines con información de referencia como aldos de interceptación p'aeronaves civiles, actualizaciónes de cartes de navegación ya información sobre'l serviciu de busca y rescate. La mayoría de los piloto qu'operen en Canadá porten una copia d'esta publicación pal so usu en casu d'esviadura ensin programar a otros aeropuertos por inclemencies meteorolóxiques o problema mecánicos.

Seiciones[editar | editar la fonte]

Consta de siete apartaos:

  • Avisos especiales: detalla los procedimientos operativos nuevos o modificaos.
  • Seición xeneral: contién información introductoria, un glosariu, un llistáu colos códigos d'aeropuertos y una rellación d'aeródromos abandonaos.
  • Direutoriu d'aeródromos: consiste nuna llista de tolos aeropuertos ordenaos alfabéticamente según un croquis que detalla les calles de rodaxe, plataformes de estacionamiento, hangares de caltenimientu y allugamientu de la torre de control de cada unu d'ellos.
  • Planificación: información de la planificación de vuelu xeneral, incluyendo planes de vuelu ya informes de posición, espaciu aereu, llistes de nuevos rascacielos y otres torgues, rutes pa vuelu instrumental y cartes de navegación actualizaes, ente otres.
  • Comunicaciones y radionavegación.
  • Datos y procedimientos pa vuelos militares nel espaciu aereu de Canadá y Estaos Xuníos
  • Procedimientos d'emerxencia, directrices pa secuestros aéreos, arramaos de combustible ya información sobre busca y rescate.[1][2]

Requisitos llegales[editar | editar la fonte]

Les normes canadienses de navegación aérea obliguen a disponer de «cartes de navegación actualizaes que cubran la ruta prevista del vuelu y cualesquier otra ruta probable en casu d'emerxencia» en tolos vuelos VFR nocherniegos y nos vuelos instrumentales.[3] Anque la norma nun establez específicamente la obligación de portar una copia del Suplementu de vuelu de Canadá, el faelo constitúi una de les formes más sencielles de cumplir con esi requisitu.
Per otra parte y por cuenta de que la información contenida nel Suplementu de vuelu puede ser obsoleta, los pilotos tienen de comprobar los NOTAM antes de cada vuelu.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. 1,0 1,1 Canada Flight Supplement – Canada and North Atlantic Terminal and Enroute Data.
  2. 2,0 2,1 «Aeronautical Publications – Canada Flight Supplement (CFS)». Nav Canada. Archiváu dende l'orixinal, el 22 d'ochobre de 2008. Consultáu'l 10 de xunetu de 2008.
  3. «Canadian Aviation Regulations (SOR/96-433)». Consultáu'l 4 de xunu de 2017.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]