Semnornis frantzii

De Wikipedia
Semnornis frantzii
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Piciformes
Familia: Semnornithidae
Xéneru: Semnornis
Especie: S. frantzii
(Sclater, 1864)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Semnornis frantzii[2][3] ye una especie d'ave piciforme de la familia Semnornithidae qu'habita n'América Central. El so nome científicu conmemora al naturalista alemán Alexander von Frantzius.

Descripción[editar | editar la fonte]

Ye una ave gordosa y cola cabeza relativamente grande. Mide alredor de 17 cm de llargu. Los sos partes cimeros son principalmente de color verde oliváceo y el so banduyu verde ablancazáu, ente que'l so pechu y cara son de tonos ocres anaranxáu verdosos. El so lorum ye negru, al igual que les goches qu'arrodien el so picu. El so picu gris ye robezu y relativamente llargu, y tien una llista negra na parte cimera hasta la so punta, que ta curvada escontra baxo. L'iris de los sos güeyos ye coloráu.

Taxonomía[editar | editar la fonte]

Nel pasáu clasificar colos barbudos na familia Capitonidae. Sicasí los estudios d'ADN confirmaron que la clasificación del grupu yera parafilética, los barbudos americanos tán más próximos a los tucanes que los barbudos del Vieyu Mundu.[4] Por ello dambos linages de barbudos considérense agora families distintes, y el cabezón cocora y el cabezón tucán dixebráronse na so propia familia, Semnornithidae.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

El cabezón cocora alcuéntrase namái en Costa Rica y l'oeste de Panamá. Prefier los montes de monte húmedos y frescos con grandes árboles cubiertos de mofu y los hábitats axacentes.

Comportamientu[editar | editar la fonte]

Afalar de frutos de los árboles y les epifites, anque dacuando come inseutos y pétalos de flores. El so vuelu ye rápidu y direutu con aleteos zumbantes. Emite con frecuencia'l so característicu cantar gutural de tipu cwa-cwa-cwa-cwa... realizáu en dueto por pareyes reproductives o individuos del mesmu grupu.

Ye monógamu y añera ente marzu y mayu en cuévanos de picatueru, onde pon ente 4–5 güevos per nial.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]