Sanyo

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Sanyo
Sanyo logo.svg
Sanyo VPC-S760 digatal camera.jpg
Llocalización
Sede Osaka
Historia
Oferta pública de adquisición [[File:Arbcom ru editing.svg avientu 2009
Disolución abril 2012
Fundador Toshio Iue
Sector
Industria Electrónica
industria del videoxuegu
Prodcutos destacaos Semiconductor
Participación empresarial
Organización matriz Panasonic Corp
Propietariu de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Sanyo Electric Co. Ltd. (en xaponés: 三洋電機株式会社 San'yō Denki Kabushiki-gaisha?) (TYO: 6764, Plantía:NASDAQ) ye una compañía electrónica xaponesa que la so sede central atópase alcontráu en Moriguchi, prefeutura d'Osaka, Xapón, alcontrada metanes la zona comercial, y que la so llanta en Tokiu atópase en Oizumi, prefeutura de Gunma, Xapón.

Sanyo foi fundada en 1947 por Toshio Iue y Konosuke Matsushita, fundador de Matsushita, y foi constituyida en 1950. El nome de la compañía significa en xaponés "tres océanu", refiriéndose a l'ambición de los fundadores de vender tolos sos productos nel mundu, cruciando'l Atlánticu, el Pacíficu y l'Índicu.

Historia[editar | editar la fonte]

Sanyo empezó como fabricante de llámpares pa bicicletes. En 1952 fixeron la primer radio de plásticu y en 1954 fixeron la primer llavadora de tipu pulsiador.

Sanyo empecipió les sos operaciones n'España mientres la década de 1960, so un alcuerdu de distribución de productos importaos; más tarde por aciu la cesión de patentes pa la fabricación llocal de productos de marca Sanyo, y finalmente instalando la so propia fábrica en Tudela, Navarra.
Amás de los aparatos de televisión y grabadores de videu Sanyo ye bien conocida pelos sos radiu-cassettes, omnipresentes nes décades de 1970 y sobremanera 1980. Son de destacar los modelos de la serie M, conocíos pol so gran fiabilidá, robustez mecánica y calidá de recepción, andando a la tema asina colos aparatos alemanes de la dómina y moviéndolos de la posición de predominancia nel mercáu, qu'hasta entós ostentaben.

Tecnológicamente falando Sanyo tenía bonos llazos con Sony, soportando'l formatu de videu Betamax, propiedá de Sony, dende la invención hasta mediaos de 1980's (el reproductor de videu más vendíu en Gran Bretaña en 1983 foi'l Sanyo VTC5000), y más tarde adoptaría l'esitosu formatu pa les videocámaras, el Video8. Más tarde, Sanyo y Sony tuvieron discrepancies teunolóxiques, yá que Sanyo sofitaba'l formatu HD DVD y Sony el so formatu Blu-ray Disc.

Sanyo fabrica CDMA pa teléfonos móviles puramente pa la corporación Sprint-Nextel. Sanyo recibió'l premiu J.D. Power and Associates[1] por tener el nivel mediu más altu en móviles, siendo 8 de los móviles más populares mientres trés años consecutivos. Sicasí, nel 2005 Sanyo perdió esta posición con LG y nel 2006 anunció una nueva compañía, copropietaria por Sanyo y Nokia que va fabricar CDMA pa teléfonos móviles d'otres marques.

Pola mor del terremotu Chuetsu nel 2004, la planta de semiconductores de Sanyo foi severamente estropiada, produciendo como resultáu una gran perda financiera a la fin d'anguaño. Nel 2005 la compañía anunció una reestructuración de plantía. Les resultancies financieres del tercer cuatrimestre amosaben un beneficiu de 56 millones de dólares.

Tomoyo Nanoka ye la presidenta actual de la compañía (2006). El presidente y CEO ye Toshimasa Iue quien ye'l nietu del fundador de Sanyo, Toshio Iue.

A 31 de marzu de 2003, Sanyo tenía 85.000 emplegaos.

A final de 2009 Panasonic mercó la empresa, quedándose col control de Sanyo.

El 29 de xunetu de 2010, Panasonic anunció que llegara a un alcuerdu con Sanyo Electric Co., Ltd. pa convertir Sanyo nuna subsidiaria, propiedá al 100%, de Panasonic, a partir d'abril del 2011, y que la marca Sanyo siguiría pa ser usada en determinaes árees de negociu y rexones del mundu. [2]

Patrocinios[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Sanyo