Salpornis spilonotus

De Wikipedia

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Salpornis spilonotus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Certhiidae
Subfamilia: Salpornithinae
Mayr & Amadon, 1951
Xéneru: Salpornis
Gray,GR, 1847
Especie: S. spilonotus
(Franklin, 1831)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Salpornis spilonotus ye una especie d'ave paseriforme de la familia Certhiidae que vive nel sur d'África y Asia. Esti pequeñu páxaru ye l'únicu miembru del so xéneru Salpornis y de la subfamilia Salpornithinae.

Distribución y hábitat[editar | editar la fonte]

Alcuéntrase nel África subsaḥariana y nel norte de la India en monte caducifolios y manglares. Nun migra más allá de movimientos locales.

Descripción[editar | editar la fonte]

Tien el picu finu y cola punta curvada escontra baxo, que usa pa estrayer inseutos de la corteza, pero nun tien la cola ríxida que los Certhiinae usen pa suxetar en tueros verticales. El agateador motudu tien el plumaxe densamente enllordiáu y llistáu, tantu nes partes cimeres como nes inferiores lo que lo estrema de los miembros de la subfamilia Certhiinae. Pesa hasta 16 gramos, el doble que la mayoría de los agateadores de similar llargor (hasta 15 cm).

Añeren en cuévanos dientro d'árboles.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. BirdLife International (2009). «Salpornis spilonotus» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2011.1. Consultáu'l 9 d'agostu de 2011.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]