Sacatrapos

De Wikipedia
Sacatrapos
Nome Sacatrapos
Procedencia España
Procedencia España
Detalles
Ingredientes masa
Más información
[editar datos en Wikidata]
Una perola de sacatrapos
Frindo sacatrapos n'aceite d'oliva

El sacatrapu ye un dulce típicu de la Selmana Santa, típicu de Salamanca, Valencia o Andalucía y d'otres zones del centru y sur de la peninsular,[1] ellaboráu con masa de fariña, fritu n'aceite de oliva y pasáu per azucre o, según les zones, per miel.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Ye típicu nel sur de Salamanca endolcar de masa una caña y ponela a fritir, resultando la so forma asemeyada a un gadeyu. N'Andalucía, a la masa suel dase-y sabor con sésamu. El so tamañu y forma son variables y destaquen los ellaboraos en Medina Sidonia, Cádiz, Chiclana de la Frontera, Sanlúcar de Barrameda, Rota, y otres poblaciones de dicha provincia, asina como los ellaboraos en Vélez de Benaudalla na provincia de Granada. Nel restu d'Andalucía consúmense per tol añu.

Ye tamién mui popular en delles zones de Castiella, como en Toledo onde ye ún de los dulces más típicos de la Selmana Santa.

Otros nomes[editar | editar la fonte]


Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Sordo, Enrique (1980). «Gastronomía de la provincia de Málaga», Argos Vergara: Cómo conocer la cocina española (en castellanu), páx. 30 - 33. ISBN 84-7017-907-1.