Sabana sudanesa oriental

De Wikipedia
Sabana sudanesa oriental
Situación
Tipu ecorrexón WWF
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

La sabana sudanesa oriental ye una ecorrexón definida pol WWF. Llinda al norte col Sahel, una franxa de sabana d'acacies más seca. Al oeste, el macizu de Mandara dixebrar de la sabana sudanesa occidental. Al sur atopa una zona de transición escontra la selva tropical, mosaicu de selva y sabana. Al este llenda col macizu Etíope.

Esta ecorrexón ta incluyida, col nome de sabanes sudaneses, na llista Global 200.

Descripción[editar | editar la fonte]

La rexón del Sudd estrema la sabana sudanesa oriental en dos bloques:

Llinda al norte cola sabana d'acacies del Sahel, al este cola selva montana d'Etiopía, al sureste col mosaicu de selva y sabana de la cuenca del llagu Victoria, la sabana arbustiva de Kenia, la selva montana d'África oriental y la selva montana de la falla Albertina; al sur col mosaicu de selva y sabana del norte del Congo, al oeste cola sabana sudanesa occidental y al noroeste col mosaicu del macizu de Mandara.

Flora[editar | editar la fonte]

Les especies típiques son árboles y arbustos de Costume y Terminativa, y alta se ricura de la especie Peninsular purpúreo.

Fauna[editar | editar la fonte]

Ente les especies amenaciaes atópense l'elefante africanu (Loxodonta africana), el licaón (Lycaon pictus), el guepardu (Acinonyx jubatus), el lleopardu (Panthera pardus), el lleón (Panthera leo) y el eland de Derby (Taurotragus derbianus). Los rinocerontes negru (Diceros bicornis) y blancu (Ceratotherium simum) yeren nativos d'esta ecorrexón, pero sumieron por cuenta de la caza escesiva.

Endemismos[editar | editar la fonte]

El nivel d'endemismu na fauna ye baxu. Ente los vertebraos, namái'l mure Mus goundae, el pinzón candela de Reichenow (Lagonosticta umbrinodorsalis), el texedor de Fox (Ploceus spekeoides), l'eslizón Panaspis wilsoni y la culiebra Rhamphiophis maradiensis.

Estáu de caltenimientu[editar | editar la fonte]

El so estáu de caltenimientu ta en peligru críticu. L'hábitat viose afeutáu pola agricultura, el fueu y báltalo, pero entá se caltienen grandes estensiones relativamente intactes.

Proteición[editar | editar la fonte]

Esisten numberoses árees protexíes, qu'ocupen cerca del 18% de la ecorrexón, pero munches d'elles nun garanticen el caltenimientu por cuenta de la inestabilidá política de la rexón.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]