Pokémon Ranger

De Wikipedia
Pokémon Ranger
Desendolcador HAL Laboratory (es) Traducir
Distribuidora Nintendo
Plataforma Nintendo DS
Publicación 23 marzu 2006 (Xapón)
30 ochobre 2006 (América del Norte)
7 avientu 2006 (Australasia)
13 abril 2007 (Europa)
Serie Pokémon Ranger (en) Traducir
Xéneru videoxuegu de rol d'aición, videoxuegu de rol, aición-aventura y videoxuegu d'aición
Mou un xugador
Más información
Páxina web oficial pokemonranger.com y pokemon.co.jp…
' Pokémon Ranger '
Cambiar los datos en Wikidata

Pokémon Ranger (ポケモンレンジャー Pokémon Renjā?) ye un videoxuegu de rol d'aición desenvueltu por HAL Laboratory y distribuyíu por Nintendo para Nintendo DS. Llegó al mercáu'l 23 de marzu de 2006 en Xapón, el 30 d'ochobre de 2006 n'Estaos Xuníos, el 7 d'avientu del mesmu añu n'Australia y el 13 d'abril de 2007 n'Europa.

El xuegu ye un spin-off del filo argumental que siguen los xuegos RPG de Pokémon, dexando conexón con Pokémon Diamante y Perlla para asina activar la misión especial del güevu de Manaphy. A pesar d'esta misión especial y de la conexón con Perlla y Diamante, a lo llargo del xuegu namái apaecen pokémon pertenecientes a los trés primeres xeneraciones pokémon.

El xuegu cunta de la mesma con dos secuela: Pokémon Ranger: Solombres de Almia, siendo ésti tamién un spin-off y apaeciendo nesta ocasión pokémon de la cuarta xeneración; y Pokémon Ranger: Guardian Signs (Pokémon Ranger: Guardian Signs n'inglés).

Introducción[editar | editar la fonte]

En Pokémon Ranger el protagonista ye un aspirante a Ranger, un proteutor de la naturaleza y de los Pokémon. El xugador va poder escoyer ente mozu y moza como protagonistes de l'aventura. Puede escoyese el nome pal xugador.

L'aventura empieza cuando'l protagonista ye aceptáu como miembru de la Unión Ranger d'unu de los pueblos de Floresta, el mundu nel que se desenvuelve l'aventura. L'oxetivu ye dir adquiriendo esperiencia y aumentar la nuesa reputación hasta convertinos nun xefe Ranger. Pa consiguilo tendrán de realizase distintes misiones por tola rexón, ente les que va haber que faer frente a un equipu de malfechores denomináu Team Go-Rock.

Nesti xuegu, los Pokémon nun se prinden con Poké Balls, sinón que s'utiliza un nuevu artiluxu denomináu Capturador que namái tienen los Ranger y tres el que va l'equipu Go-Rock. La captura realízase trazando círculos alredor del Pokémon a prindar hasta algamar el númberu de círculos necesarios, que varia según el Pokémon. Amás, los Pokémon nun van formar parte del equipu pa siempres sinón que nos abandonarán dempués d'emprestanos la so ayuda utilizando dalguna de les sos habilidaes.

Territorios de Floresta[editar | editar la fonte]

En Floresta hai 4 poblaciones importantes, toes elles con nomes derivaos d'estaciones del añu.

  • Villavera: Una ciudá pacífica. El so xefe ranger ye Alejandro.
  • Villaestío: Asitiada nuna isla volcánica. Los Rangers d'ellí suelen ser bastante galbaniegos. El so xefe ranger ye Carlos.
  • Otonia: Ciudá con un gran puertu. El so xefe ranger ye Julio y ayúdalu Ariadna.
  • Envierna: Ciudá asitiada al norte, en plenu monte. El so xefe ranger ye Elena y ayúdalu Chris "el silenciosu".

Llugares de Floresta[editar | editar la fonte]

  • Villavera: Bosque Lila, Monte Llaberintu, Túnel Predresu, Llanura Viridis.
  • Otonia : Ruta Esti, Fábrica Turnoche, Rede d'agües de Otonia, Otonia.
  • Villaestío: Mar Zafrán, Selva Oliva, Reliquia Selva, Cueva Xelada, Llagu Xeláu.
  • Envierna: Ruta Norte, Sierra Escura, Xoril Go Rock, Templu Floresta, Techu de Floresta.

L'ayuda de los Pokémon[editar | editar la fonte]

Les habilidaes de los Pokémon van ser claves pa resolver les distintes misiones a lo llargo del xuegu, pero tamién hai que saber escoyer bien el momentu d'usales, yá que, en faciendo usu d'elles, el Pokémon va quedar lliberáu y nun vamos poder siguir cuntando cola so ayuda.

Les habilidaes de los Pokémon pueden ser utilizaes en dos tipos de situaciones distintes, bien en caminos, ciudaes, cueves y demás llugares col fin de superar les distintes torgues que se topen nel camín y avanzar; o bien na captura d'otros Pokémon más poderosos que puedan ayudar a superar los diversos retos de l'aventura. Dependiendo de caúna d'estes situaciones, l'ayuda proporcionada polos Pokémon denominar "Movimientos de Campu" y "Poké Ayuda" respeutivamente.

Cumplir misiones y superar torgues (Mov. Campu)[editar | editar la fonte]

Nel escenariu del xuegu vamos valinos de les habilidaes de los Pokémon pa superar torgues y cumplir determinaes misiones, denominaes "Movimientu de Campu". Anque non tolos Pokémon pueden ufiertar la so ayuda nesti aspeutu, si ye posible que nos ayudar na captura d'otros Pokémon.

Dellos exemplos de Movimientos de Campu podríen ser les lianas d'un Tangela, que van sirvir pa travesar ríos y cantiles, la eletricidá de Pokémon llétricos que va sirvir pa recargar la enerxía del capturador, los ataques d'agua de Pokémon acuáticos que van ayudar a escastar quemes y la fuercia de Pokémon de tipu llucha que van estremar o van destruyir torgues del camín que nos torgar avanzar.

Ayuda na captura d'otros Pokémon (Poké Ayuda)[editar | editar la fonte]

A la de prindar a los diversos Pokémon, les habilidaes de los Pokémon que s'atopen nel nuesu equipu pueden ser utilizaes por que'l capturador adquiera nueves propiedaes que faciliten la captura de los Pokémon. Estes nueves propiedaes denominar "Poké Ayudes" y tiense una llende de tiempu pa faer usu d'elles, dependiendo del Pokémon que nos ayudar en cada momentu.

Les Poké Ayudes dependen del tipu al que perteneza'l Pokémon al que se solicite l'ayuda, siendo dalgunes de felicidaes nueves propiedaes ralentizar o torgar atacar al Pokémon mientres unos momentos, recargar la enerxía del capturador o menguar la cantidá de círculos a trazar pa prindar al Pokémon.

Estes son les distintes ayudes que pueden recibise de los Pokémon amigos dependiendo del tipu de Pokémon al que pertenezan:

  • Descarga: Minun o Pusle descarguen la so enerxía nel rival dexándolo paralizáu mientres unos segundos.
  • Bichu: Crea un ensame que va dir escontra'l rival.
  • Accidente: Dobla'l llargor de la llinia pero pierde un cuartu de la enerxía del capturador.
  • Llétricu: Rellena parcial o totalmente la enerxía del capturador.
  • Llucha: Estrema por dos el númberu de círculos a realizar alredor de cualesquier rival.
  • Fueu: Crea llinies de fueu; si'l rival les toca ralentízase y nun ataca.
  • Volador: Creas torbolinos que paralicen al rival si les toca.
  • Pantasma: Inmoviliza a la presa que tea dientro de los círculos creaos.
  • Planta: Creas barreres que'l rival nun va poder cruciar.
  • Tierra: Creas barreres que'l rival nun va poder cruciar, ideal contra rivales de vuelu.
  • Xelu: Conxela al rival dexándolo paralizáu.
  • Venenu: Crea gas adormecedor.
  • Psíquicu: Aturde y llevanta al rival del suelu.
  • Roca: Llanza piedres al rival pa detenelu.
  • Agua: Crea burbuyes p'atrapar ya inmovilizar a la presa.

Direutoriu[editar | editar la fonte]

El direutoriu ye una base de datos onde s'almacenen tolos datos rellacionaos colos Pokémon prindaos. Cada Pokémon queda rexistráu xunto colos sos datos, el grupu al que pertenez y el so movimientu de campu ente otros intereses. Los Pokémon rexistraos entamar según un sistema numbéricu esclusivu de los Rangers.

El direutoriu actualízase automáticamente cada vez que se prinda una nueva especie de Pokémon, siendo posible recoyer datos de 213 especies distintes de Pokémon en total. Una vegada completáu'l direutoriu apaez una nueva marca na ficha d'identificación del Ranger, confirmando qu'ésti completó'l direutoriu colos datos de tolos Pokémon de la rexón.

Regis[editar | editar la fonte]

Una vegada completáu'l xuegu, ye posible movese peles distintes zones del xuegu llibremente, pudiendo entós centrase na busca del tríu de Pokémon llexendarios de la tercer xeneración: Regirock, Regice y Registeel.

  • Regirock: atopar nuna sala d'una cueva llena de pantasmes d'un cantil al llau del templu floresta de la sierra escura.
  • Regice: atopar nuna sala d'un cantil de la cueva xelada.
  • Registeel: atopar nuna sala d'un ribayu del túnel predresu.

Conexón con otros xuegos[editar | editar la fonte]

La conexón con Pokémon Diamante y Perlla va utilizar pa tresferir a Diamante y Perlla un güevu que se va consiguir nuna de les misiones especiales, del que va salir Manaphy y que namái ye obtenible por esti métodu en Diamante y Perlla. Amás, la única forma de que eclosione ye tresfiriéndolo a eses ediciones.

Remortina[editar | editar la fonte]

Na edición de febreru de 2008 de la revista CoroCoro foi anunciada una secuela del xuegu titulada Pokémon Ranger: Solombres de Almia. Esta secuela llegó en marzu de 2008 al mercáu xaponés y en payares de 2008 al restu de mercaos.

Pokémon Ranger: Solombres de Almia cuenta con Pokémon de les ediciones Diamante y Perlla y d'ediciones anteriores, amás de la Conexón Wi-Fi de Nintendo pa descargar nueves misiones por tiempu llindáu.

Darréu, a finales de 2010, llegó una nueva secuela titulada Pokémon Ranger: Guardian Signs ("Pokémon Ranger: Guardian Signs" n'inglés).

Receición[editar | editar la fonte]

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic69/100[1]
GameRankings70/100[2]
Analís
Publicación Puntuación
Eurogamer5/10[3]
GameSpot7.5/10[4]
IGN7.1/10[5]

Pokémon Ranger recibio reseñes xeneralmente positives de parte de los criticos especializaos, que polo xeneral allababen los graficos y la manera de xuegu.

Al respective de ventes, el xuegu vendio 193 337 copies na so primer selmana en Xapón, hasta'l 31 de marzu de 2008, Pokémon Ranger vendió 2.70 millones de copies a nivel mundial.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Pokemon Ranger for DS Reviews». Metacritic (30 d'ochobre de 2006). Consultáu'l 7 d'abril de 2013.
  2. «Pokemon Ranger for DS». GameRankings (30 d'ochobre de 2006). Consultáu'l 7 d'abril de 2013.
  3. Albiges, Luke (3 de marzu de 2007). «Pokémon Ranger Review • Reviews • DS •». Eurogamer.net. Consultáu'l 7 d'abril de 2013.
  4. December 4, 2006 6:32PM PST (30 d'ochobre de 2006). «Pokemon Ranger Review». GameSpot.com. Consultáu'l 7 d'abril de 2013.
  5. «Pokemon Ranger Review - IGN». Ds.ign.com. Consultáu'l 7 d'abril de 2013.
  • Nomes n'español de la revista Nintendo Aición nᵘ172.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]