Plataforma de despegue

De Wikipedia
Complexu de llanzamientu 39 del Centru espacial John F. Kennedy.

Una plataforma de despegue son les instalaciones y l'área onde desapieguen los cohetes y les naves espaciales. Una base espacial (o llugar de despegue de cohetes) puede contener una o delles plataformes. Una plataforma de despegue típica consiste n'estructures de serviciu y llinies de suministru. La estructura de serviciu apurre una plataforma d'accesu pa inspeicionar el llanzador antes del llanzamientu. La mayoría de les estructures de serviciu pueden movese o rotar hasta una distancia segura. Les llinies de suministru suministren combustible, gas, enerxía y enllaces de comunicación al llanzador. Ésta asítiase sobre la plataforma de despegue, que tien una estructura reflectora que repele les llapaes por que'l cohete aguante l'intensu calor y la carga xenerada polos motores mientres el despegue.[1]

La mayoría de llanzadores criogénicos precisen ser rápido rellenaos al averase la fecha del llanzamientu. Esto ye especialmente necesariu una y bones dellos depósitos tán asitiaos nel despegue y depués retírense cuando'l personal de sofitu corrixe los problemes o verifica que nun son graves. Ensin l'habilidá de rellenar los depósitos el llanzamientu tendría que ser anuláu cuando los problemes retrasaren la cuenta trás. Frecuentemente diséñense y constrúin grúes pórtico nes plataformes de despegue pa consiguir esi tipu de servicios tantu mientres el llanzamientu como nos periodos que lu precieden.

La mayoría de cohetes precisen un soporte estable mientres unos pocos segundos dempués de la ignición mientres los motores enciéndense y estabilícense a plenu emburrie. De normal esta estabilidá consiguir por aciu l'usu de pernos esplosivos que conecten el llanzador a la plataforma. Cuando'l vehículu ye estable y ta llistu pa volar esploten los pernos, dexando los venceyos que lu conecten a la plataforma en tierra.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Wragg, David W. (1973). Osprey: A Dictionary of Aviation. ISBN 9780850451634.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]