Patriarca d'Antioquía

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

El títulu de patriarca de Antioquía correspuende tradicionalmente al obispu de la ciudá de Antioquía, na actual Turquía, una de les diócesis más antigües del mundu.

Por cuenta de los múltiples cismes habíos nel senu de la ilesia, seis xefes eclesiásticos llevaron tradicionalmente el títulu de patriarca de Antioquía, de los cualos cinco llevar entá:

Divisiones del patriarcáu[editar | editar la fonte]

D'alcuerdu a la tradición Simón Pedro foi'l primer obispu de Antioquía y cuando partió escontra Roma asoceder Evodio. El Concilio de Nicea I en 325 reconoció al obispu de Antioquía especiales derechos como metropolitanu. Ente'l 330 y el 361 la mayoría de los arzobispos de Antioquía xuntaron a les doctrines de Arrio. Ente'l 361 y el 415 la see sufrió'l cisma Meletiano ente 4 grupos reclamantes. A partir del Concilio de Calcedonia en 451 el metropolitanu empezó a ser referíu como patriarca. Ente'l 469 y el 518 asocédense patriarques calcedonianos y monofisites. La deposición del patriarca Severu en 518 pol emperador Justino I marcó l'entamu de la cisma que dio orixe a la Ilesia ortodoxa siria. Severu empecipió la llista separada de patriarques de Antioquía de los sirios ortodoxos (jacobitas) y de los sirios católicos. El so rival Pablo II el Xudíu foi reconocíu pol Imperiu bizantín y correspuende a la caña de patriarques de Antioquía ortodoxos y católicos melquitas y maronites.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Patriarca de Antioquía