Otidiphaps nobilis

De Wikipedia
Otidiphaps nobilis
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Columbiformes
Familia: Columbidae
Subfamilia: Otidiphabinae
Xéneru: Otidiphaps
Gould, 1870
Especie: O. nobilis
Gould, 1870
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Otidiphaps nobilis ye una especie d'ave columbiforme de la familia Columbidae, la única del xéneru Otidiphaps y de la subfamilia Otidiphabinae. Habita la selva primaria de Nueva Guinea. Vive principalmente nes árees montascoses, pero tamién puede atopase nes árees de la tierra baxa.

El so nome científicu fai referencia a les sos semeyances cola familia de l'avutarda, mientres el so nome común reflexa la so adautación a caltenese nel suelu del monte como un faisán asiáticu oriental, al que se paez, particularmente pola so cola lateralmente estruyida y les ales arrondaes.

Nenguna ave del galliforme ocupa Nueva Guinea y el palombu del faisán enllenó'l nichu ecolóxicu d'una perdiz o faisán pequeñu, mientres el palombu coronáu (Goura cristata), muncho más grande, tienen un estilu de vida similar a los faisanes más grandes, urogallos o pavus.

Ye una especie bien callada, mientres s'alimenta de les granes y de frutos cayíos. Añera na tierra debaxo de los árboles y arbustos, pon un güevu que guara p'alredor de 4 selmanes.

Nun ta considerada amenazada anguaño, anque s'escastó en delles árees. Considérase una especie que rique investigación estensa y supervisión.

Galería[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  • [1] Distribución Otidiphaps nobilis.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]