Olympic Broadcasting Services

De Wikipedia
Olympic Broadcasting Services
negociu
Llocalización
Sede Madrid
Direición España
Forma xurídica sociedad de responsabilidad limitada (es) Traducir
Historia
Fundaciónmayu 2001
Participación empresarial
Organización matriz Comité Olímpicu Internacional
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Olympic Broadcasting Services (embrivíu como OBS, n'asturianu conoceríase como Servicios de Radiodifusión Olímpicos) ye una axencia del Comité Olímpicu Internacional, establecida en 2001 pa xestionar les imáxenes de los Xuegos Olímpicos, facilitándoles a les estaciones de radio y televisión qu'adquirieren los derechos de tresmisión de los eventos Olímpicos calteniendo los estándares na cobertoria de les Olimpiaes ente una edición y la siguiente.[1][2]

La primer operación en tresmisiones foi nos Xuegos Olímpicos de Beixín 2008.[3] Enantes del surdimientu de OBS, la responsabilidá de les tresmisiones de radio y televisión yera encargada al comité organizador o otres compañíes mediátiques, teniendo que reconstruyir la operación de tresmisión en cada edición. La so sede ta en Madrid, España.[4]

Función[editar | editar la fonte]

La principal xera de OBS ye producir la señal de TV International y la señal de radio (ITVR) pa re-emitila a los emisores de tol mundu. Poro, la señal de los emisores nacionales va emitir d'una manera neutral posible y non en ciertos xugadores o naciones pa producir imáxenes de direición, de cuenta que la señal nun tien comentarios o entrevistes. Poro, los organismos de radiodifusión tienen la oportunidá d'alliniase colos sos propios comentarios o entrevistes qu'informen a los intereses de la so audiencia. Otru oxetu de OBS ye apurrir les premises nacionales de radiodifusión y cualesquier teunoloxía riquida. Los locales alcuéntrense principalmente nel Centru Internacional de Prensa (IBC). Ellí, el direutor internacional, atópase tamién. L'OBS tien una plantía de 85 persones de 21 países distintos (a avientu de 2008). Munchos d'estos emplegaos fueron asumíos por Beijing Olympic Broadcasting.

Historia de tresmisiones[editar | editar la fonte]

Beixín 2008[editar | editar la fonte]

Les sos operaciones empezaron colos Xuegos Olímpicos de Branu de 2008 en Beixín, onde Beijing Olympic Broadcasting, una empresa conxunta ente este la OBS y el Comité Organizador de Beixín, actuó como'l consorciu de radiodifusión anfitrión y la rede de televisión estatal, Televisión Central de China (CCTV), ye unu de los organismos de radiodifusión de la nación anfitriona de los xuegos. Fueron los primeros Xuegos Olímpicos producíos y tresmitíos totalmente en televisión d'alta definición, siendo vistos por más de 4000 millones de persones a nivel mundial.[5]

Les imáxenes fueron retresmitíes baxo la direición de Manolo Romero a un total de 200 canales nacionales. Construyíu a partir del Centru d'Emisión Internacional, onde taben casi tolos estudios de televisión qu'emitíen l'eventu, entendiendo alredor de 80.000 m².

Vancouver 2010[editar | editar la fonte]

Pa los Xuegos Olímpicos d'Iviernu de 2010 en Vancouver, fueron los primeros xuegos onde OBS yera l'únicu productor del material fotográficu. Pa esti propósitu OBS funda n'avientu de 2006, Olympic Broadcasting Servicios Vancouver (OBSV). Esti sub-organización tando baxo la direición de Nancy Lee y Manolo Romero non solo foi'l responsable de la producción d'imáxenes, sinón tamién pa la construcción y caltenimientu del Centru d'Emisión Internacional de Vancouver. Esto foi alredor de 20.000 m², siendo llugar de trabayu p'aprosimao 4.000 persones.

Londres 2012[editar | editar la fonte]

Camarógrafu de OBS filmando nel maratón masculín de 10 km de natación en Londres 2012.

Los Xuegos Olímpicos de 2012 y Paralímpicos fueron espublizaos pola OBS. Especúlase que nel periodu previu a los Xuegos Olímpicos de 2012, un aniellu adicional de seguridá púnxose alredor del remolque de Danny Boyle (direutor de la ceremonia) siguiendo'l resfregón" ente la so tripulación y los Servicios de Radiodifusión Olímpicos. La emisora del país d'orixe foi la BBC.

La producción d'imáxenes de los Xuegos Olímpicos del 2012 en Londres foi per parte de la Olympic Broadcasting #Servicio Londres (OBSL), otru suborganización de la OBS en tomar el relevu. Esta OBSL #crear n'agostu de 2009 con un edificiu d'oficines cerca del Parque Olímpicu de Londres pa empecipiar la planificación de los Xuegos. El OBSL ta encabezada pol ex Direutor de Teunoloxía de la BBC, Paul Mason.

Rio 2016[editar | editar la fonte]

Especúlase que nos Xuegos Olímpicos de 2016 en Ríu, les canales de televisión brasilana Rede Globo, Rede Record y Rede Bandeirantes van ser responsables de la xeneración de la señal de radio y televisión internacional. Nestos Xuegos Olímpicos realizaríense tresmisiones de prueba en formatu 4K y 8K.[6]

Programa d'entrenamientu[editar | editar la fonte]

Traxe d'un estudiante con OBS nel programa de formación nos Xuegos Olímpicos de 2012 en Londres.

Dende los Xuegos Olímpicos de 2010, la OBS entama antes de los Xuegos, un programa de formación pa los estudiantes de los campos de los medios de comunicación y la radiodifusión. L'oxetivu ye que los participantes en collaboración col personal profesional con esperiencia pueda adquirir esperiencia práutica y da-yos una bona transición a tales oficios nos medios de comunicación. Pa esti propósitu, #realizar al añu talleres pa les distintes xeres antes de los Xuegos. Ente les árees de responsabilidá inclúin:[7]

  • Archivos Olímpicos (Archivu del Asistente)
  • Asistente de soníu (Asistente d'audiu)
  • Xestión Financiera (Auxiliar de Finances)
  • Asistente de cámara
  • Notificación electrónica
  • Edición de videu (Video Logger)
  • Producción (asistente de producción)

En particular, los estudiantes esitosos tienen entós la posibilidá de ser tomaos pola OBS y pa participar na producción de les tresmisiones mientres los xuegos.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «El COI creará un canal olímpico de televisión con una sucursal en Madrid». Madrid: Marca (8 d'avientu de 2014). Consultáu'l 5 d'agostu de 2016.
  2. «Broadcasters» (inglés). Lausana: Comité Olímpicu Internacional. Consultáu'l 5 d'agostu de 2016.
  3. «Fact File» (inglés). Madrid: Olympic Broadcasting Services. Consultáu'l 5 d'agostu de 2016.
  4. «OBS - OLYMPIC BROADCASTING SERVICES» (inglés). Linkedin. Consultáu'l 5 d'agostu de 2016.
  5. «Seeing clearly: Panasonic ushers in first HDTV Game» (inglés) (6 de xunetu de 2007). Consultáu'l 13 d'agostu de 2016.
  6. Caroline Giardina (26 de mayu de 2016). «Rio Olympics: NBC Plans 4K and High Dynamic Range for Opening Ceremony Coverage» (inglés). Consultáu'l 13 d'agostu de 2016.
  7. «BTP Positions & Job Descriptions.» (inglés). Consultáu'l 13 d'agostu de 2016.