Norelys Rodríguez

De Wikipedia
Norelys Rodríguez
Vida
Nacimientu Vargas14 de xunetu de 1977 (46 años)
Nacionalidá Bandera de Venezuela Venezuela
Estudios
Estudios Universidá Simón Bolívar
Oficiu actriz
Cambiar los datos en Wikidata

María Norelys Rodríguez Guillén (14 de xunetu de 1977Vargas) ye una actriz, modelu, filántropa, diseñadora gráfica y animadora venezolana, conocida pol so trabayu como modelu, y siendo unu de los más conocíos el de les Moces Polar.

Biografía[editar | editar la fonte]

D'oríxenes humildes, ye fía de Gregorio Rodríguez, un marineru varguense y de María Zaida Gullén de Rodríguez (+), una ama de casa merideña; ye la segunda de dos hermanos, nació en Mérida en 1977, y a los pocos meses camudar a Maracay cola so familia, y dempués anicióse nel Estáu Vargas, específicamente nel Barriu El Rincón de La Guaira, onde vivió la so infancia y adolescencia. En 1995 participó nel Miss Venezuela Mocedá convirtiéndose na ganadora, lo cual motivar pa participar en Miss Venezuela; ella quería participar pa convertise nuna aeromoza de la estinguida Viasa. En 1999 sobrevive a la Traxedia de Vargas y en 2001 decide participar nel Miss Venezuela pa siguir colos sos estudios.

Miss Venezuela[editar | editar la fonte]

Decidió participar na edición de 2001 siendo una de les grandes favorites, llogrando la posición de Segunda Finalista (Tercera nel orde). Entós tenía 24 años, y les sos midíes yeren 89-61-90, con 1.72 d'estatura, y estudiaba Diseñu Gráficu, carrera de la cual graduóse a los pocos años. Tocó-y viaxar a dos certámenes, 'Reina Suramericana' y 'International Female Model 2003'.

Reina Suramericana[editar | editar la fonte]

Viaxó a la ciudá de Santa Cruz de la Sierra pa participar na Reina Suramericana 2001, esi añu Ligia Petit apurría la corona, asina que foi buscando realizar el segundu back to back Venezolanu, (el primeru realizar Gabriela Vergara y Patricia Fuenmayor en 1997), y llogrando la posición de Virreina Suramericana frente a la colombiana María Rocío Stevenson. Amás llogró les bandes de meyor Traxe Típicu y miss fotogenia.

En 2003 viaxó al 'Internacional Female Model' realizáu na Isla de Aruba. Nel eventu tuvieron presentes representantes de 11 cases de modes de tol mundu, clasificando como Semifinalista y llogrando la banda Miss Fotogenica.

Dempués del Miss Venezuela[editar | editar la fonte]

Una selmana dempués del Miss Venezuela finó la so madre na ciudá de La Guaira, y nel so homenaxe asitió la so banda de Segunda Finalista dientro de la urna. Por cuenta de la so posición en Miss Venezuela foi contratada en munches partes del mundu como modelu, y dende 2002 hasta 2008 foi una de les famoses Moces Polar, llogrando asina una gran carrera de modelaje.

Del 2003 al 2005 animó los programes Muévite al traviés de la canal Televen y La Guerra de los Sexos en Venevisión. En 2011 sacó un llibru tituláu Vida n'Equilibriu, y esi mesmu añu convertir en columnista de la revista ambiental Ríu Verde. En 2010 debutó nel cine de la mano de Cesar Bolívar como protagonista na película 'Muerte n'alto contraste'. En 2012 debutó nel video del cantar 'Amar Bien' del cantante Carlos Baute realizáu en Choroní. En 2014 apaeció xunto a Ricardo Arjona nel video del cantar 'Lo poco que tengo ye tan pocu', realizáu na isla de Roatán d'Hondures.

Actualidá[editar | editar la fonte]

Anguaño ye la presentadora del programa 'Wild On Llatín' tresmitíu pola canal 'Y! Entertainment Television'. Amás, dirixe una llinia de traxes de bañu, ropa y accesorios, llamada Mandala, ye activista a favor del mediu ambiente. Tamién ye imaxe de la Campaña Institucional de Valores Ciudadanos de Televen, y desenvolvió un sólidu camín de llabor social al traviés de la Fundación UMA (Una Mano Amiga). Tamién tien un programa al traviés del Circuito Onda.

Vida personal[editar | editar la fonte]

Graduar de Diseñadora Gráfica en 2002 na Universidá Simón Bolívar, y tien un solu hermanu llamáu José Gregorio. El so padre atiende un abasto en La Guaira y la so madre finó arriendes de una enfermedá. En 2004 casóse col empresariu venezolanu Karel Bentata en Nueva York, con quien permanez casada.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Predecesor:
Bandera del estáu de Guárico Ligia Petit
Segunda Finalista
Miss Venezuela 2001
Socesor:
Bandera de Nueva Esparta Driva Cedeño
Predecesor:
Bandera de Uruguái Natalia Figuera
Virreina Suramericana
2001
Socesor:
Bandera de Bolivia Irene Aguilera

.