Nora Tschirner

De Wikipedia
Nora Tschirner
Vida
Nacimientu Berlín Este12 de xunu de 1981[1] (42 años)
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Bandera d'Alemaña República Democrática Alemana
Residencia Berlín
Llingua materna alemán
Familia
Padre Joachim Tschirner
Fíos/es 1
Estudios
Estudios Rosa-Luxemburg-Gymnasium (en) Traducir 2000)
Llingües falaes alemán[2]
inglés
castellanu
rusu
Oficiu actriz, presentadora de televisión, actriz de voz, cantante, actriz de cine, llocutora radiofónica, direutora de cineguionista
Premios
Instrumentu musical voz
IMDb nm1160560
Cambiar los datos en Wikidata

Nora Tschirner, nacida como Nora Marie Tschirner, el 12 de xunu de 1981 en Berlín (Alemaña del Este), ye una actriz de cine y televisión, tamién trabayó de presentadora.

Nora Tschirner ye unu de les cares nueves más populares del cine alemán, destacando nel xéneru de la comedia romántica. Con una d'elles, Keinohrhasen (Un coneyu ensin oreyes) (Til Schweiger), convertir en tou un fenómenu al asitiase na clasificación de les películes más taquilleres de la historia del cine n'Alemaña. Por ello, nun hai muncho que rodó la segunda parte de la película. Tamién participó en comedies como Kebab Connection (Anno Saul).

Nel añu 2007 realizó la so primer incursión nel cine español, participando en La nueche que dexó de llover, xunto a Luis Tosar y so les órdenes d'Alfonso Zarauza.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 9 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: CONOR.SI. Identificador CONOR.SI: 228775267.
  3. https://web.archive.org/web/20131202222252/http://www.jonesfilm.tv/ Jones Film